Aschberg i F1 snack!

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Jag är inte homofob.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Nej, det tror jag inte heller. Du är bara allmänt människofientlig.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
hemin

Inlägg av hemin »

EnzoF1 skrev:
JTarnstrom skrev:Rosa är manligt. Det är bara homofober som anser färgen vara fjollig. Italienska män har sedan länge fattat att rött och rosa mycket väl kan användas av män. Har själv en rosa skjorta. Diskret rosa. Eje har också fattat galoppen.

Tärnström
Precis. Det homofoberna inte fattat är att det är extremt omanligt att vara homofob. En riktig man (vare sig han är gay eller inte) är säker i sin sexualitet och är inte "rädd" för andras sexuella läggning. Det finns ganska många som förklarar homofober, t.ex. Jaris, agerande med en stor osäkerhet rörande sin egen sexuella läggning.

För att återgå till skjortfärger och sånt, så gäller det ju mest att matcha plaggens färger med sina egna färger. Har man morotsfärgat hår skulle jag kanske inte rekommendera en rosa skjorta.
Kan det bli politiskt korrektare!
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

hemin skrev:
EnzoF1 skrev:
JTarnstrom skrev:Rosa är manligt. Det är bara homofober som anser färgen vara fjollig. Italienska män har sedan länge fattat att rött och rosa mycket väl kan användas av män. Har själv en rosa skjorta. Diskret rosa. Eje har också fattat galoppen.

Tärnström
Precis. Det homofoberna inte fattat är att det är extremt omanligt att vara homofob. En riktig man (vare sig han är gay eller inte) är säker i sin sexualitet och är inte "rädd" för andras sexuella läggning. Det finns ganska många som förklarar homofober, t.ex. Jaris, agerande med en stor osäkerhet rörande sin egen sexuella läggning.

För att återgå till skjortfärger och sånt, så gäller det ju mest att matcha plaggens färger med sina egna färger. Har man morotsfärgat hår skulle jag kanske inte rekommendera en rosa skjorta.
Kan det bli politiskt korrektare!
Nej, men det är väl jag i ett nötskal också...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Användarens profilbild
Busen

Inlägg av Busen »

Kan inte ni som tjafsar med jari hålla till i klotterplanket? jävligt irriterande att alla trådar i ett f1-möte ska handla om småbarn som grälar om allt...

Väx upp för fan!
Förtryckta människor dras till religioner, utan religioner vore världen paradiset...
Uffe

Inlägg av Uffe »

Håller med föregående skrivare, kanske dags för admin eller någon mod. att rensa upp lite? :quest:
Börjar bli lite mycket "skitsnack" och "påhopp" nu som inte hör till F1:en :cry: :down:
Paintball, The ultimate adrenalinerush sport in the world!
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Bra, jag har redan börjat rensa bland helt opåkallade påhopp.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Uffe

Inlägg av Uffe »

Tack! :up:
Hoppas vi slipper "sandlådefasoner" nu ett tag. :x
Paintball, The ultimate adrenalinerush sport in the world!