Aschberg i F1 snack!
-
Aschberg i F1 snack!
Jag läste att Aschberg ska hålla studiosnack en timme innan race...Ursäkta mig Aschberg fans, men det måste väl vara århundradets felval av F1 kommentator/programledare sedan radiofejset Artur Ringart kommenterade F1?
Han ska nog hålla på med Insider & bära stegar över övergångsställen för att få folk att stanna eller skrämma skiten ut verkmästare på bilverkstäderna, men skona mig från honom i studion innan F1!
Man får vara nöjd att det blir Blomqvist/Elgh som kommentatorer.
Han ska nog hålla på med Insider & bära stegar över övergångsställen för att få folk att stanna eller skrämma skiten ut verkmästare på bilverkstäderna, men skona mig från honom i studion innan F1!
Man får vara nöjd att det blir Blomqvist/Elgh som kommentatorer.
-
Aschberg är inte helt bakom flötet när det gäller racing. Han är väldigt motorintresserad. Kan säkert ställa en och annan kontroversiell fråga. Jag tror det kan vli underhållande!
Bara nu min värd för årets första GP bjuder på gott kaffe och kan vara tyst under sändningen.
Bara nu min värd för årets första GP bjuder på gott kaffe och kan vara tyst under sändningen.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
Jag funderar på att vi istället för loppet, ska se på dryga 2 timmars säsongssammanfattning av säsongen 2005 istället.
Det finns många godbitar att se på där:
Många fingrar i luften
Drivaxelbrott på Imola
Brainfade i Melbourne
Vibrerande framdäck på Nurburgring
Uppkört på Indy
Krasch på Imola och Sepang
Krasch på väg till gridden i Kina
Snurrning bakom SC och Massa
Ååå vilka underbara stunder du kommer att få
Det finns många godbitar att se på där:
Många fingrar i luften
Drivaxelbrott på Imola
Brainfade i Melbourne
Vibrerande framdäck på Nurburgring
Uppkört på Indy
Krasch på Imola och Sepang
Krasch på väg till gridden i Kina
Snurrning bakom SC och Massa
Ååå vilka underbara stunder du kommer att få
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
- Varnad
-
-
Jag vill höra Aschberg "grilla" Schumacher gällande den där försmädliga rattröreslsen på Jerez -97.
"Well Michael, how could you do such a foolish thing"? "What were you thinking of"?
"Well Michael, how could you do such a foolish thing"? "What were you thinking of"?
-
TV3 är en reklamfinansierad kanal, om inte programmet är bra så läggs den ner. Eftersom svensk TV inte bjudit på något försnack innan (?) så kan det bara bli plus. Gillar man det inte så behöver man inte titta... man har ju fortfarande inte förlorat något. Vi får se om han kan komma med några interesanta insider-reportage från F1 bakgator...
-
TV4 hade studio för loppet vid något eller några tillfällen för ett par år sedan.Zolti skrev:Eftersom svensk TV inte bjudit på något försnack innan (?) så kan det bara bli plus.
Reine Wisell var gäst vid ett tillfälle, vill jag minnas.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
-
Jag har för mig att TV4 hade nån form av studio-snack 2002 inför bla Belgiens och Ungerns GP. Där hade man 30 minuters studio-snack före racet med Andreas Odén som programledare. Man hade även ett litet snack efter racet, men istället för att man hade utökat programtiden även efter racet så tog man tid från prisutdelningen så man i princip missade den helt. Jag tror även att man missade lite från pressconferansen.
Ferrari.
-
Det behövs inte - vi vet redan att allt det där finns inkl. depressionen, vodkan och knivarna i Finland. Inget att avslöja.Jari skrev:Det återstår väl att se?
Tänk om han vill avslöja bordellerna i Budapest, maffian i Italien, majonnäsen i tyskland osv?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
-
De går ju in för det i alla fall TV3. Det ska de ha heder för. Och för att de har förstått värdet av att ha samma kommentatorer - jag menar - de kunde ju ha tagit in Lasse Kinch eller någon.
Men - ärligt talat - jag litar inte på TV3. Rätt som det är kommer det gå text i rutan att ikväll är det "floor filler" missa inte det - eller så kommer de börja ha långa reklamavbrott mitt i racet flera gånger.
Men - jag hoppas jag har fel och att de får bra tittarsiffror så de förstår hur bra TV det är.
Men - ärligt talat - jag litar inte på TV3. Rätt som det är kommer det gå text i rutan att ikväll är det "floor filler" missa inte det - eller så kommer de börja ha långa reklamavbrott mitt i racet flera gånger.
Men - jag hoppas jag har fel och att de får bra tittarsiffror så de förstår hur bra TV det är.
-
Även Carolina Gynning ska vara med.
http://www.dagensmedia.se/mallar/dagens ... sion=67915
http://www.dagensmedia.se/mallar/dagens ... sion=67915
-
-
-
- Moderator
Står att Tore och Carolina ska vara reportrar ute på fältet... Vilket fält? Är de på plats i Bahrain? Jag kan garantera att de inte kommer att bli kvar i depån någon längre tid. Bernie lär rycka ackrediteringarna snabbt som fan.
I övrigt tolkar jag det som att det ska vara gäster i studion. Jag hoppas att de kommer att hålla högre kvalitet.
Tärnström
I övrigt tolkar jag det som att det ska vara gäster i studion. Jag hoppas att de kommer att hålla högre kvalitet.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Varnad
-
http://viasatsport.emunity.se/index.php ... Itemid=759
Undrar vad det bjöds på? Plankstek och en stor stark, kanske?Även Carolina Gynning har bevistat ett Formel 1-lopp live.
- Jag var inbjuden av Renaults stallchef Flavio Briatore till Kuala Lumpor förra året och jag käkade faktiskt middag med honom och Bernie Ecclestone där. Jag är riktigt sugen på att få chansen igen att vara på plats, säger Carolina som tillsammans med Tore Kullgren ska bredda TV-programmet med sina bakom-scenen-reportage.
Second place = First loser
-
Bernie och Flavio
Känns som om BB-Carro har ingångar som inte Artur på fyran hade...
Läste också artikeln - känns i alla fall som om TV3 har en seriös sajt. Och Janne B bloggar. Jävligt skarp artikel om/av Eje. De två grabbarna verkar i allaa fall sugna.
Läste också artikeln - känns i alla fall som om TV3 har en seriös sajt. Och Janne B bloggar. Jävligt skarp artikel om/av Eje. De två grabbarna verkar i allaa fall sugna.
Jag tror inte - jag vet..
-
http://viastream.dgcsystems.net/VIASpor ... Toreny.wmv
Hahaha... det här kan nog bli hur roligt, pinsamt, katastrofalt som helst. Jag väntar med spänning på deras första scoop.
Det här är ju en variant av Beauty and the geek
Hahaha... det här kan nog bli hur roligt, pinsamt, katastrofalt som helst. Jag väntar med spänning på deras första scoop.
Det här är ju en variant av Beauty and the geek
Second place = First loser
-
-
Skall inte Fylking vara med i rosa träningsoverall också?JTarnstrom skrev:Står att Tore och Carolina ska vara reportrar ute på fältet... Vilket fält? Är de på plats i Bahrain? Jag kan garantera att de inte kommer att bli kvar i depån någon längre tid. Bernie lär rycka ackrediteringarna snabbt som fan.
Tärnström
Kanske arrangera en ny upplaga av lavemangstävlingan. Det skulle verkligen kännas TV3.
Nu fattas bara 5 st. 7 min långa reklampauser mitt i loppet så är det komplett.
Jaja, vi får väl se hur det blir, kan ju inte gärna överraska negativt.
-
-
BB-Carro
Känns i alla fall tryggt att Janne B och Eje är med. Och om jag fattat så är det hardcore F1 fredag och lördag. Och sen lite lulllull runt loppet på söndagen. Ärligt talat så gör det mig inte ett dugg. Orkaar inte hetsa upp mig i alla fall.
Forza Button...
Såg att Eje oxå tror på honom.
Forza Button...
Såg att Eje oxå tror på honom.
Jag tror inte - jag vet..
-
Eau Rouge skrev:Fan, Janne ser ju riktigt bra ut, eller vad tycker du Gösta?
Han ser MYCKET BÄTTRE UT, ja. Men fortfarande knullruffs (inne på 90 talet) och fel glasögon.
Jävligt snygg kavaj (rätt ärmlängd, färg och snitt) Snygg skjorta!!!
Men en klar förbättring!!!!
-
Carolina Gynning och FC Z Tore för att få till stämningen innan F1-sändningen - jag har fan inte ord...det är ett hån mot alla hardcore F1 fans.
Det är som en jävla MARDRÖM och på samma gång börjar jag skratta när jag tänker på exakt hur logiskt det är för tv3. De har köpt något dyrt och kommer fjanta bort skiten. De som gillar FC Z Tore vill ju inte se F1 och tvärtom liksom. De kommer snarare lyckas göra alla lite småförbannade.
Och det är vad jag redan visste när det gäller TV3 - en total avsaknad av STIL!
Det är som en jävla MARDRÖM och på samma gång börjar jag skratta när jag tänker på exakt hur logiskt det är för tv3. De har köpt något dyrt och kommer fjanta bort skiten. De som gillar FC Z Tore vill ju inte se F1 och tvärtom liksom. De kommer snarare lyckas göra alla lite småförbannade.
Och det är vad jag redan visste när det gäller TV3 - en total avsaknad av STIL!
-
-
Håller med dig. TV3 kommer att trammsa sig i samband med F1 loppen. Dom förstår inte att för många av oss är F1 lite allvarligare än att vi nöjer oss med en "bimbo" som skall springa i paddock och "prata med folk om glamouren i F1"!!!!
Janne Blomqvist borde dra öronen åt sig innan han dras med i dessa pajasprogram det verkar bli!!!
Janne Blomqvist borde dra öronen åt sig innan han dras med i dessa pajasprogram det verkar bli!!!
-
Ähhh, var inte så bitter, sitt du med dina djur istället.Gösta skrev:Håller med dig. TV3 kommer att trammsa sig i samband med F1 loppen. Dom förstår inte att för många av oss är F1 lite allvarligare än att vi nöjer oss med en "bimbo" som skall springa i paddock och "prata med folk om glamouren i F1"!!!!
Det är ju bara ett studioprogram, vill du inte se det så behöver du inte. Då räcker det att du slår på tv:n lagom till F1-loppet börjar, ungefär så det har varit förr om åren.
-
TV3 har faktiskt en riktigt ambitiös F1-sajt
Vi får väl se vad det här med Tore och Carro för med sig, det blir kanske inte så fruktansvärt hemskt trots allt, även om jag hellre hade sett något i stil med det man mäktade med när det gällde deras fotbollsstudio med Tomas Nordahl.
Det var mäktigt bra, även för en som jag, som inte är det minsta fotbollsintresserad.
Vi får väl se vad det här med Tore och Carro för med sig, det blir kanske inte så fruktansvärt hemskt trots allt, även om jag hellre hade sett något i stil med det man mäktade med när det gällde deras fotbollsstudio med Tomas Nordahl.
Det var mäktigt bra, även för en som jag, som inte är det minsta fotbollsintresserad.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
NÄMEN FY FAAAAAN!
"Carolina Gynning, känd från Kanal 5s Big Brother, och Tore Kullgren, profil i ZTVs nördsåpor FCZ och HCZ"
Vad är det för jävla pajas show dom ska ha? Som sagt, ska Fylking vara med i rosa sparkdräkt & fisa också?
"Programledaren Robert Aschberg sticker inte under stol med sina egna kunskaper i F1.
- Nej, jag kan inget om Formel 1. Har visserligen sett tre race live"
Vem var det som skrev att Aschberg var "motorintresserad & inte så bakom när det gäller racing"?
"Själv är jag väldigt intresserad av tekniken och motorerna, säger Tore som ännu inte varit på ett F1-race."
Vilka proffs dom har med, eller hur?
Vad är det för jävla pajas show dom ska ha? Som sagt, ska Fylking vara med i rosa sparkdräkt & fisa också?
"Programledaren Robert Aschberg sticker inte under stol med sina egna kunskaper i F1.
Vem var det som skrev att Aschberg var "motorintresserad & inte så bakom när det gäller racing"?
"Själv är jag väldigt intresserad av tekniken och motorerna, säger Tore som ännu inte varit på ett F1-race."
Vilka proffs dom har med, eller hur?
-
Re: NÄMEN FY FAAAAAN!
Ett av loppen gick enligt uppgift i Helsingfors.olleh skrev:"Programledaren Robert Aschberg sticker inte under stol med sina egna kunskaper i F1.
-
När det gäller Tore så som säger att han är intresserad av tekniken och motorerna men har fortfarande inte varit på ett lopp så kan man jämföra det med att 44 % av de som är på www.f1bb.com inte har varit på ett f1-lopp.
Gillar du inte det så skit i att kolla på det, det är ingen mänsklig rättighet att få kolla på en f1-studio. Slå på tv:n 5 minuter innan loppet börjar så får du se samma sak som förra året.
Gillar du inte det så skit i att kolla på det, det är ingen mänsklig rättighet att få kolla på en f1-studio. Slå på tv:n 5 minuter innan loppet börjar så får du se samma sak som förra året.
-
Re: NÄMEN FY FAAAAAN!
olleh skrev:"
Så vad är det Robert egentligen säger!
Att han inte är motorintresserad?
Att han inte kan något om racing?
Eller säger han något helt annat????
Han har en diger samling motoriserade fordon som inte behöver skämmas för sig! Är allmänt intresserad av motorsport. Han skall inte jämföras med Janne eller Eje men han kan avsevärt mer än medelsvensson!!!!
Här är några av Aschbergs motoreskapader:
http://www.expressen.se/index.jsp?a=309370
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s ... 04,00.html
Han är väldigt motorintresserad, även om just F1 inte har varit föremål för hans intresse!!!
-
- Varnad
-
-
-
- Varnad
-
Vad tycker du då om Ejes rosa slips? Är det han som ska axla Fylkings träningsoverall...?Gösta skrev:Eau Rouge skrev:Fan, Janne ser ju riktigt bra ut, eller vad tycker du Gösta?
http://viasatsport.emunity.se/images/st ... 1/4tv3.jpg
Han ser MYCKET BÄTTRE UT, ja. Men fortfarande knullruffs (inne på 90 talet) och fel glasögon.
Keep on Boppin´
-
-
-
-
Kan ni tänkte er fotbolls fans om man skulle ha en liknande uppsättning oproffsiga studio snackare inför fotbolls VM...
Dom skulle lyncha alla i tv studions närhet.
Självklart säger någon att man kan skita i att titta, men när man ändå har snack innan, varför inte göra det seriöst? Jag ska titta i morgon, men troligtvis sysselsätter jag mig med annat nästkommande lopp.
Dom skulle lyncha alla i tv studions närhet.
Självklart säger någon att man kan skita i att titta, men när man ändå har snack innan, varför inte göra det seriöst? Jag ska titta i morgon, men troligtvis sysselsätter jag mig med annat nästkommande lopp.
-
Bopper skrev:Vad tycker du då om Ejes rosa slips? Är det han som ska axla Fylkings träningsoverall...?Gösta skrev:Eau Rouge skrev:Fan, Janne ser ju riktigt bra ut, eller vad tycker du Gösta?
http://viasatsport.emunity.se/images/st ... 1/4tv3.jpg
En matchande slipps till en vackert randig skjorta.
Snyggt, stiligt och ellegant.
-
- Moderator
Rosa är manligt. Det är bara homofober som anser färgen vara fjollig. Italienska män har sedan länge fattat att rött och rosa mycket väl kan användas av män. Har själv en rosa skjorta. Diskret rosa. Eje har också fattat galoppen.
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
-
- Utvisad
Precis. Det homofoberna inte fattat är att det är extremt omanligt att vara homofob. En riktig man (vare sig han är gay eller inte) är säker i sin sexualitet och är inte "rädd" för andras sexuella läggning. Det finns ganska många som förklarar homofober, t.ex. Jaris, agerande med en stor osäkerhet rörande sin egen sexuella läggning.JTarnstrom skrev:Rosa är manligt. Det är bara homofober som anser färgen vara fjollig. Italienska män har sedan länge fattat att rött och rosa mycket väl kan användas av män. Har själv en rosa skjorta. Diskret rosa. Eje har också fattat galoppen.
Tärnström
För att återgå till skjortfärger och sånt, så gäller det ju mest att matcha plaggens färger med sina egna färger. Har man morotsfärgat hår skulle jag kanske inte rekommendera en rosa skjorta.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
Dessutom F1-världens störste fegis.