Joho, men vänta tills Battery vyker upp på Williamsen så får vi se vad du tycker då...
Jag håller inte med om valet till årets fulaste bil, men mest för att jag inte sett alla ännu.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Fulast? Super Aguri eller vad de nu heter - deras bil ser ut som den är från 98..och det är den ju eller vilket år det nu är - har ej orkat kolla. men de tvingas väl börja med nåt gammalt. Leta upp en bild på dem och kolla in den designen
Ferrarin ar den solklart fulaste bilen pa gridden iar. Den kanske ar snabb men snygg ar den fan inte. Mclarens farger ar snygga och jag skulle aven kunna tanka mig att kora SC privat
pallepulka skrev:Ferrarin ar den solklart fulaste bilen pa gridden iar. Den kanske ar snabb men snygg ar den fan inte. Mclarens farger ar snygga och jag skulle aven kunna tanka mig att kora SC privat
Du är medveten om att det inte alltid funkar att vara ironisk i skrift?
Senast redigerad av Mad Mako den ons mar 01, 2006 19:59, redigerad totalt 1 gång.
pallepulka skrev:Ferrarin ar den solklart fulaste bilen pa gridden iar. Den kanske ar snabb men snygg ar den fan inte. Mclarens farger ar snygga och jag skulle aven kunna tanka mig att kora SC privat
Du är medveten om att det inte alltid funkar att vara ironisk skrift?
Skulle kunna tänka mig en SC ja med, fast utan ljusramp på taket vill säga
Du är medveten om att det inte alltid funkar att vara ironisk skrift?
Pulka i pallet
Fläkt fetta?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Mclarens bil är cool, dock är den lite smal i nosen. Men jag tror att jag väntar till efter första GP´t innan jag bestämmer mig för villken som är snyggast respekitve fulast på gridden.
Toro Rossos bil ser stillastående fin ut men in action ser det ut som någon testförare blivit åksjuk och hostat upp något från magen utöver sidan.
Mclarens bil har fräna färger men bilen är inte fin.
Fin är däremot Williams bil.