"Michael's up against guys who are half his age and have twice the balls,"
"Michael never had big balls. He wasn't like Senna, he takes calculated risks. He's not a great poker player. His problem is he knows the other two guys have got an ace because they are in their 20s so I think that's going to be his weakness from now on."
Schumi får ha hur lite "balls" som helst men det ändrar inte det faktumet att han har sju titlar över 70 vinster samt över 60 poles och mest snabbaste varv på sin meritlsta...och om man ska göra en jämförelse mellan Senna och schumi så kan jag säga att schumi hade mer än tio vinster mer än vad senna hade när de hade kört lika många lopp...
Själv tror jag att Irvine lät en viss kroppsdel styra karriären lite för mycket. En jäkla bra förare som hade kunnat vara ännu bättre om han hade varit lite mer fokuserad. Å andra sidan så var han inte Irvine för inte...
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Varför var det nödvändigt att påpeka att Irvine inte bara hade EN talang? Var det något jag hade påstått i mitt inlägg? Jag kan redan svaret på den första frågan: Ja, för att gärna vill känna dig lite bättre genom att hitta fel i andras inlägg.
Nu är det ju så att du, Jari, har en fenomenal förmåga att få samtliga på det här forumet att känna sig som genier, och det är den enda förmildrande omständighet jag kan hitta för din existens på det här forumet.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.