Alonso till McLaren!

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
PC:

Inlägg av PC: »

Du milde...
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

EnzoF1 skrev:
LuckyStrike1 skrev:
EnzoF1 skrev: Självklart är inget av det omöjligt. Det är ju det jag säger! Det är ju inte jag som påstår saker i den här topicen.

Har du också svårigheter att läsa nu? Lossa på slipsen så blir det bättre!
Precis - så det är inte omöjligt, det var bara det jag ville höra.

Då håller du säkert också med om att det inte är omöjligt att Kimi har erbjudanden från alla stall i Formel 1 och kan välja och vraka bland dessa erbjudanden.

Du håller säkert också med mig om att det inte heller är omöjligt.
Absolut, men jag köper inte: "Vi vet väl alla att Ron har försökt få Kimi att skriva på sen i våras för en fortsättning och just det faktum att Kimi inte velat binda upp sig innan han vet vilka bilar som funkar"

Jag anser inte att "alla vet", jag anser inte att det är något "faktum" att Kimi inte binder upp sig...

Jag köper att det inte är omöjligt att det är så, men jag anser inte att det ÄR så.

Förstår du skillnaden mellan att diskutera "om" och att påstå att saker "är" på ett visst sätt.

Jag trodde du var tillräckligt intelligent för att förstå skillnaden, snälla, låt mig inte behöva ompröva den åsikten. ;)
Jo, fast det är inte omöjligt att alla redan vet det. Det är troligen inte så kanske, men det är inte omöjligt att det faktiskt kan vara så.

Det är inte heller omöjligt att det inte är ett faktum att Kimi inte binder upp sig.

Eller hur?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Tiresias

Inlägg av Tiresias »

grillkorv skrev:enzo.Lika hjärn död som vanligt
Hjärndöd eller inte spelar ju ingen större roll när han har rätt i det han säger...eller?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Det är inte omöjligt att Enzo har rätt i det han skriver - men det är inte heller omöjligt att han har helt fel i allt han skriver.

Kimi sägs för övrigt ha fyra erbjudanden att överväga i F1 just nu: Ferrari, McLaren, Renault och BMW.

(http://www.formula-1.updatesport.com/ne ... /view.html)

Det är inte riktigt alla stall, men trots allt ansenlig del av stallen om detta stämmer.

Då är inte Toyota nämnt bland dessa, vars kontrakt med Trulli löper ut nästa säsong ....

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
PC:

EnzoF1 skrev:Om du ogillar mig så ger jag blanka faan i det precis som jag ger blanka faan i om du föll död ned imorgon.
Moget...
Gösta

Inlägg av Gösta »

PC: skrev:
EnzoF1 skrev:Om du ogillar mig så ger jag blanka faan i det precis som jag ger blanka faan i om du föll död ned imorgon.
Moget...
Att vara ärlig är ett tecken på både courage och mognad! :up:
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
PC:

Gösta skrev:
Moget...
:quest: Brukar du ofta föra andras talan?

Att öppet svära och visa så lite respekt för andras liv tycker då jag är omoget.

Ponera att du ställer dig och pissar i en offentlig lokal när ingen tittar och efteråt säger : " Det var jag! " Kan det anses som ett tecken på mognad?

Eller så är du bara sarkastisk... det just är en sak som är lite svår att avgöra med en del skribenter här...

Ibland nagelfars varje bokstav som präntas på denna sida och ibland skall man inte ta så allvarligt på vad som skrivs.

Nåja, det är väl mitt problem om jag har svårt att fatta och jag kanske borde lämna er lilla värld i fred.

Trodde att detta var ett officiellt forum, men jag hade kanske fel...
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Gösta har mitt fulla förtroende att föra min talan.

Tag lärdom av detta och lär dig argumentera utan att ge dig på personen bakom åsikterna. Märk väl att det inte var jag som började med personangreppen i denna tråd även om jag ger igen kraftigt när jag väl blir påhoppad.

Jag skiter för övrigt i hur du bedömer min mognadsgrad också. Om du bryr dig så anser jag dig vara en stor fjant.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Tiresias skrev:
grillkorv skrev:enzo.Lika hjärn död som vanligt
Hjärndöd eller inte spelar ju ingen större roll när han har rätt i det han säger...eller?
Är jag särskrivet hjärn död eller hjärndöd? Och är det grill korv som anser detta?
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

LuckyStrike1 skrev:
EnzoF1 skrev:
LuckyStrike1 skrev: Precis - så det är inte omöjligt, det var bara det jag ville höra.

Då håller du säkert också med om att det inte är omöjligt att Kimi har erbjudanden från alla stall i Formel 1 och kan välja och vraka bland dessa erbjudanden.

Du håller säkert också med mig om att det inte heller är omöjligt.
Absolut, men jag köper inte: "Vi vet väl alla att Ron har försökt få Kimi att skriva på sen i våras för en fortsättning och just det faktum att Kimi inte velat binda upp sig innan han vet vilka bilar som funkar"

Jag anser inte att "alla vet", jag anser inte att det är något "faktum" att Kimi inte binder upp sig...

Jag köper att det inte är omöjligt att det är så, men jag anser inte att det ÄR så.

Förstår du skillnaden mellan att diskutera "om" och att påstå att saker "är" på ett visst sätt.

Jag trodde du var tillräckligt intelligent för att förstå skillnaden, snälla, låt mig inte behöva ompröva den åsikten. ;)
Jo, fast det är inte omöjligt att alla redan vet det. Det är troligen inte så kanske, men det är inte omöjligt att det faktiskt kan vara så.

Det är inte heller omöjligt att det inte är ett faktum att Kimi inte binder upp sig.

Eller hur?

Nu börjar jag omvärdera min åsikt om dig faktiskt....

Det är omöjligt att alla vet det, eftersom jag inte vet det! SÄB!

Och om du inte tror på mig kan du fråga dig själv, om du inte heller vet, ja då vet inte alla.

Varför ger du dig på mig som ju inte kommit med en enda osanning här, medan andra lägger fram påståenden som ju är helt felaktiga.

Som sagt, vill ni i redaktionen har en likartad åsiktsstämning här på forumet säg till, men försök få ned personangreppen istället för att bjäbba om oväsentligheter...

Du håller dig dessutom inte till topicen, något jag försökte göra från början innan pajasar från varenda liten håla runt om i landet steg upp då de läste något som kunde tolkas som kritik mot Kimi och därför måste ge sig på skribenten med de obekväma åsikterna.

Sedan är det lätt att skylla hela forumets dåliga stämning på mig och Jari!

Gösta

Inlägg av Gösta »

Gösta skrev:
PC: skrev: Moget...
:quest: Brukar du ofta föra andras talan?

Att öppet svära och visa så lite respekt för andras liv tycker då jag är omoget.

Ponera att du ställer dig och pissar i en offentlig lokal när ingen tittar och efteråt säger : " Det var jag! " Kan det anses som ett tecken på mognad?

Eller så är du bara sarkastisk... det just är en sak som är lite svår att avgöra med en del skribenter här...

Ibland nagelfars varje bokstav som präntas på denna sida och ibland skall man inte ta så allvarligt på vad som skrivs.

Nåja, det är väl mitt problem om jag har svårt att fatta och jag kanske borde lämna er lilla värld i fred.

Trodde att detta var ett officiellt forum, men jag hade kanske fel...

Dina jämförelser du ovan redogör för däremot uppvisar alla tecken på omognad!

Ja, det är och förblir ditt problem, då det är du som tolkar det andra skriver.

Nej du hade rätt, detta är ett officiellt forum!

Det anses vara bättre att fly än att illa fäkta!

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

EnzoF1 skrev:Gösta har mitt fulla förtroende att föra min talan.

Tag lärdom av detta och lär dig argumentera utan att ge dig på personen bakom åsikterna.
Men ska du verkligen svänga dig med såna uttryck?
I så fall, vem gav dig tolkningsföreträde?
Jag tycker PC kommit med fullt relevanta inlägg, men att det är du som lägger dig på fjantnivån.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

EnzoF1 skrev: Nu börjar jag omvärdera min åsikt om dig faktiskt....

Det är omöjligt att alla vet det, eftersom jag inte vet det! SÄB!

Och om du inte tror på mig kan du fråga dig själv, om du inte heller vet, ja då vet inte alla.

Varför ger du dig på mig som ju inte kommit med en enda osanning här, medan andra lägger fram påståenden som ju är helt felaktiga.

Som sagt, vill ni i redaktionen har en likartad åsiktsstämning här på forumet säg till, men försök få ned personangreppen istället för att bjäbba om oväsentligheter...

Du håller dig dessutom inte till topicen, något jag försökte göra från början innan pajasar från varenda liten håla runt om i landet steg upp då de läste något som kunde tolkas som kritik mot Kimi och därför måste ge sig på skribenten med de obekväma åsikterna.

Sedan är det lätt att skylla hela forumets dåliga stämning på mig och Jari!
Fast det är inte heller omöjligt att du inte omvärderar din åsikt om mig, och faktiskt vet att Kimi har erbjudanden från alla stall. Du vet det inte, men det är inte omöjligt att du vet det.

Det är inte heller omöjligt att detta just är ämnet för tråden :D

Det är definitivt inte omöjligt att den här topicen snart kommer att modereras. ;)

Användarens profilbild
PC:

Gösta skrev: Dina jämförelser du ovan redogör för däremot uppvisar alla tecken på omognad!
Förklara gärna vad du menar med detta.

Jag kanske skulle ha skrivit "kasta vatten" hellre än "pissa", dock är användandet av det ordet ganska vanligt förekommande i vardags-språket, om än inte helt rumsrent.

För övrigt var just detta inte en "jämförelse" utan en hypotetiskt ställd fråga.
Användarens profilbild
PC:

Gösta skrev:Det anses vara bättre att fly än att illa fäkta!
Skall jag ta detta som en uppmaning...? Eller är det bara tom retorik...?
Gösta

Inlägg av Gösta »

Gösta skrev:Det anses vara bättre att fly än att illa fäkta!
Skall jag ta detta som en uppmaning...? Eller är det bara tom retorik...?
Det är ditt privilegium att ta det så som du finner lämpligast! :up:

Gösta

Inlägg av Gösta »

PC: skrev: Ponera att du ställer dig och pissar i en offentlig lokal när ingen tittar och efteråt säger : " Det var jag! " Kan det anses som ett tecken på mognad?

...
Tolkar detta som en jämförelse på min beskrivning av din mognadsgrad. :D

Användarens profilbild
PC:

:quest:
Användarens profilbild
PC:

Tag lärdom av detta och lär dig argumentera utan att ge dig på personen bakom åsikterna. Märk väl att det inte var jag som började med personangreppen i denna tråd även om jag ger igen kraftigt när jag väl blir påhoppad.
Eftersom jag inte känner dig som person, så kan jag heller inte angripa dig som person.

Jag har för övrigt inte heller skrivit att "EnzoF1 är..."

Jag kommenterade bara en åsikt som luftades, borde kanske bara skrivit; "avancerat skitsnack" i stället för " Kungen av..."

Men, återigen... Jag dömde dig inte som person med det uttalandet och hur ska jag kunna göra det utan att veta vem du egentligen är?

Sen vill jag bara säga att argumentation måste basera sig på kända fakta, inte hypoteser och önsketänkande.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Eftersom jag inte känner dig som person, så kan jag heller inte angripa dig som person.

Jag har för övrigt inte heller skrivit att "EnzoF1 är..."

Jag kommenterade bara de åsikter du luftade, borde kanske bara skrivit; "avancerat skitsnack" i stället för " Kungen av..."

Men, återigen... Jag dömde dig inte som person med det uttalandet och hur ska jag kunna göra det utan att veta vem du egentligen är?

Sen vill jag bara säga att argumentation måste basera sig på kända fakta, inte hypoteser och önsketänkande.

Jag känner Enzo lite grann. En envis och trög jävel. :wink:

Argumentation tycker jag skall basera sig i lika stor utsträckning på spekulationer som kända fakta.

Mycket meningsfullare att argumentera för och nackdelar gällande Alonsos eventuella flytt från Renault. Nu vet vi att han går till Ron´s anhang. Nu finns det inte mycket att säga om det. Det intressanta nu är vad händer med de två nuvarande McLarenförarna. Vem flyttar? Var? När? mm mm.

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Om diskussioner ska basera sig på fakta kan varje F1-forum lägga ned. F1 är en av de minst transparenta sporter som finns på den här planeten. Det är inte mycket vi egentligen vet om F1 eftersom det mesta är dolt. Återstår inte mycket annat än att spekulera.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
PC:

En diskussion måste inte basera sig på fakta, vad finns det då att diskutera...?

Men när man argumenterar för en ståndpunkt eller ett direkt påstående så bör man grunda sig på kända fakta och inte utelämna fakta som det passar ens egna syften.

Sitter man inne med rykande färska fakta som inte ännu är allmänt kända så kan man dela med sig av dessa och kanske göra en käll-hänvisning.

Påståenden utan grund är just bara påståenden... eller skitprat... eller "dissning"... eller glorifiering osv.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Påståenden utan grund är just bara påståenden... eller skitprat... eller "dissning"... eller glorifiering osv.

Så, att påstå att jag inte tror att Kimi någonsin kommer att köra en Ferarri (förutom den han själv köper) är skitprat, dissning mm????

LÄR FÖR FAN VAD JAG SKRIVER????

"tror" Vet du vad det betyder???

Det betyder att "jag inte vet men hoppas att så sker"!

HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT FÖRSTÅ.

Användarens profilbild
PC:

Sluta gapa...

Och jag förstår inte vad jag gjort dig för illa...?

Förstår du ordet "eller", förresten...?
Användarens profilbild
PC:

Herr Moderator.

Om ni går in och styr upp denna tråd, så har jag full förståelse.

Det verkar som det gått lite överstyr och jag är delvis skyldig till detta.

Urspårningen är total och en del verkar närma sig en hjärtattack.

Jag tar min Mats ur skolan... Sorry...
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Gösta skrev:
Så, att påstå att jag inte tror att Kimi någonsin kommer att köra en Ferarri (förutom den han själv köper) är skitprat, dissning mm????

Det betyder att "jag inte vet men hoppas att så sker"!

HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT FÖRSTÅ.
Har du köpt en egen delfin att leka med, givetvis har du väl Massakepsen på.
Fp730a

Inlägg av Fp730a »

Undra om Kimi och alonso skulle rymmas i samma stall.. Känns som om finnen kommer få ge med sig.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Fp730a skrev:Undra om Kimi och alonso skulle rymmas i samma stall.. Känns som om finnen kommer få ge med sig.
Jag tror att Kimi har en högre högstanivå som förare av de båda. Tyvär har han även en lägre lägstanivå. Alonso vinner på bättre taktisk disponering av loppen och jämnare körning! Kimi är mycket snabb men ojämn och omogen som förare för att göra anspråk på WDC ännu.

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Håller med Gösta. Alonso verkar ha samma förmåga som Schumacher, att göra exakt rätt sak vid rätt tillfälle. En förmåga som är värd många sekunder på ett helt lopp. Räikkönen är snabb, men samtidigt tycker jag att det finns en del frågetecken runt hur snabb han egentligen är. Jämfört med Häkkinen har han varit långsammare gentemot referensen Coulthard. Helt klart är dock att Räikkönen är en av de tre bästa förarna, tillsammans med Schumacher, just nu. Montoya är bara fyra på min lista. Han är förmodligen den med den högsta kapaciteten när det gäller ren snabbhet över ett varv av de fyra i toppen, men han har genom åren visat upp en förmåga att hamna i svackor som inte kan förklaras på något annat sätt än att de är en konsekvens av hans lite labila psyke.

Överlag är förarstandarden sämre i F1 än på många år. Toppen är väldigt smal och håller, enligt min mening, inte samma klass som årgångarna mellan 1980 och tidigt 90-tal. Samma sak gäller bredden. Den finns inte. Jag hoppas att FIA:s nya regelförslag på sikt kommer att innebära att fler talanger får chansen i F1, och att när de väl kommer till F1 också får chansen att ta de sista stegen i sin utveckling så att de kan utvecklas till riktiga toppförare.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

JTarnstrom skrev:Håller med Gösta.
Den här kan du klippa ut och rama in Gösta.
I was misled and that is the way it went
Gösta

Inlägg av Gösta »

Cheever skrev:
JTarnstrom skrev:Håller med Gösta.
Den här kan du klippa ut och rama in Gösta.

Det gjorde jag innan du bad mig om det!!! :D

GOD JUL PÅ DIG LILLEMAN. :up:

Gösta

Inlägg av Gösta »

Har hört lösa rykten (obekräftade men pålitliga källor) om att Kimi eventuellt skulle sadla om till DTM 2007!

Någon som kan bekräfta detta???? :o

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Enzo är visserligen obekräftad, men kan man kalla honom för pålitlig källa?

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Ferrari president Luca di Montezemolo has suggested that his team would have no problem in coping with Kimi Raikkonen's off-track antics if they signed him for 2007.Speaking to Italian media at Ferrari's Christmas party, di Montezemolo interestingly did not deny that the Finn could be on his way to the team, when he was jokingly asked how they would cope with Raikkonen's fondness for partying. "There are no night clubs here in Maranello and [Jean] Todt would keep him in check about the drinking," di Montezemolo responded.
:lol:

Fp730a

Inlägg av Fp730a »

Var du seriös om DTM ryktet?
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Nej, DTM är stort, men det verkar vara svårt att få ihop ett vettigt startfält med konstruktörer.
Mika Häkkinen var ganska trumpen för ett par veckor sen på organisationen i alla fall.
Det i sin tur gör det mindre troligt som alternativ för åtminstone Kimi som fortfarande har en del kvar att uträtta i F1. För en kille som Schumi däremot kunde DTM bli sluthållplats dels pga dess tyska anknytning, men också som ett sätt att betala igen till Mercedes för att de betalade in honom i toppskiktet av racingen.
För det andra så skulle Schumi och Mika ä'ntligen få göra upp om vem som är bäst på bana med hyfsat liknande material.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Fp730a skrev:Var du seriös om DTM ryktet?
Självklart!

Mika kör ju där! Liksom Alesi, Frenzen mm mm. Kimi skulle nog trivas där. Inte särskilt mycket uppmärksamghet vilket gör att han kan supa till lite då och då, man kan köra sönder bilar utan att det blir för dyrt.

Dessutom får han köra rejsing. :up:

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Gösta skrev:
Självklart!

Mika kör ju där! Liksom Alesi, Frenzen mm mm. Kimi skulle nog trivas där. Inte särskilt mycket uppmärksamghet vilket gör att han kan supa till lite då och då, man kan köra sönder bilar utan att det blir för dyrt.

Utvecklingskostnaderna för en DTM-bil överskrider vissa F1-budgetar, så du inte tror att den går fortare med rävsvans på antennen och tärningar hängandes med ett sortiment Wunderbaum i backspegeln.
Budo

Inlägg av Budo »

Jari skrev:Nej, DTM är stort, men det verkar vara svårt att få ihop ett vettigt startfält med konstruktörer.
Mika Häkkinen var ganska trumpen för ett par veckor sen på organisationen i alla fall.
Det i sin tur gör det mindre troligt som alternativ för åtminstone Kimi som fortfarande har en del kvar att uträtta i F1. För en kille som Schumi däremot kunde DTM bli sluthållplats dels pga dess tyska anknytning, men också som ett sätt att betala igen till Mercedes för att de betalade in honom i toppskiktet av racingen.
För det andra så skulle Schumi och Mika ä'ntligen få göra upp om vem som är bäst på bana med hyfsat liknande material.
Är det verkligen någonting att göra upp om?? Vad jag har kunnat märka så har Mika lyckats bevisa bara en sak under sin tid i DTM. Det är att han är bara en utav "många" medelmåttor som har suttit i rätt bil vid rätt tillfälle. Jag lovar dig att under samma omständigheter, oavsett vad det är för fordon det handlar om, så kör M.S. åttor runt Mika :).
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Schumacher och Mika har ju redan gjort upp om detta, och Schumacher visade sig vara bäst på bana.

Gösta

Inlägg av Gösta »

Jari skrev:
Gösta skrev:
Självklart!

Utvecklingskostnaderna för en DTM-bil överskrider vissa F1-budgetar, så du inte tror att den går fortare med rävsvans på antennen och tärningar hängandes med ett sortiment Wunderbaum i backspegeln.
Hör jag ett underrförstått förakt mot rävsvansar på antennen, plychtärningar hängandes på innerbackspegeln och wunderbaum under förarsätet?? :D

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

LuckyStrike1 skrev:Schumacher och Mika har ju redan gjort upp om detta, och Schumacher visade sig vara bäst på bana.
Bortsett från McLarens tillförlitlighet körde Mika åttor om Schumi tre år i rad när Schumi var som bäst.
Sen räckte inte Mikas bil till längre för att utmana.
Det blev knappast bättre av 5 st did not start...
Ricky

Inlägg av Ricky »

Hur vet DU!! Att Schumi var som bäst då?
"I always said that to become champion when Michael is still on track gives it more value"
"It has for us been pleasure for us to race with him."
Tiresias

Inlägg av Tiresias »

Jari skrev:
LuckyStrike1 skrev:Schumacher och Mika har ju redan gjort upp om detta, och Schumacher visade sig vara bäst på bana.
Bortsett från McLarens tillförlitlighet körde Mika åttor om Schumi tre år i rad när Schumi var som bäst.
När Mika slog MS så berodde det på att han är bättre..när MS slog Mika, var det matrialskillnader eller så var det fel på bilen...detta trodde jag alla visste :o
Budo

Inlägg av Budo »

Tiresias skrev:
Jari skrev:
När Mika slog MS så berodde det på att han är bättre..när MS slog Mika, var det matrialskillnader eller så var det fel på bilen...detta trodde jag alla visste :o
Eller hur. :)
Budo

Inlägg av Budo »

Jari skrev:
Då undrar jag varför mindre kända namn kör åttor runt honom i DTM?
Nää Jari, nu är du verkligen ute och cyklar. Killen höll ju för f*n att tappa titeln till Eddie Irwine i en Jordan bil!
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Budo skrev:Killen höll ju för f*n att tappa titeln till Eddie Irwine i en Jordan bil!
Vilken titel?
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
fjong

Inlägg av fjong »

Budo skrev: Nää Jari, nu är du verkligen ute och cyklar. Killen höll ju för f*n att tappa titeln till Eddie Irwine i en Jordan bil!
Klockrent! Bra postat! :up:
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jari skrev:
Så hur vet du att det var bilen som inte räckte till? Kan det ha varit lite skit bakom ratten?? Bilen funkade när Mika fick den. Schumi och hans bil var som bäst 1994, 1995, 1999 (då Eddie höll på att snuva titeln från mika medan MS var hemma och masserade sina knäskålar) 2000, 2001, 2002, 2003 samt 2004. :D

Mika var jätteduktig. Men lite naivt att jämföra honom med en 7 faldig världsmästare. :down:

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Budo skrev:
Jari skrev:
Då undrar jag varför mindre kända namn kör åttor runt honom i DTM?
Nää Jari, nu är du verkligen ute och cyklar. Killen höll ju för f*n att tappa titeln till Eddie Irwine i en Jordan bil!
Akka som gått den vägen vet att det krävs ett inlärningsår. Trots detta vann han väl minst ett lopp och skänkte en seger till Paffett.