Toyotas F1-satsning
-
-
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
-
- Mr Forza Motorsport
Ove Andersson, President
“It is only our second race and we got both cars past the finish line. Okay we had some problems - an electrics problem on Mika's car and a bit of confusion during Allan's final pit stop, but that is all part of the learning process. We were actually competitive in the race and in a points scoring position before those problems so it is a very good result for the whole team.”
Jag är part i målet så jag ska väl inte säga så mycket mer angående CD vs TV4. Kan bara säga att jag ofta gråter blod när jag missar CD och tvingas titta på världfeeden, t.ex. RTL, TV4 eller någon annan kanal.
“It is only our second race and we got both cars past the finish line. Okay we had some problems - an electrics problem on Mika's car and a bit of confusion during Allan's final pit stop, but that is all part of the learning process. We were actually competitive in the race and in a points scoring position before those problems so it is a very good result for the whole team.”
Jag är part i målet så jag ska väl inte säga så mycket mer angående CD vs TV4. Kan bara säga att jag ofta gråter blod när jag missar CD och tvingas titta på världfeeden, t.ex. RTL, TV4 eller någon annan kanal.
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
Hoppas verkligen att det där bara var ett dåligt skämt...On 2002-03-28 22:48, Pastis wrote:
Helgens sammandrag på fyran kommenteras av Janne Blomqvist. Blommans ersättare på CD under söndagens lopp blir Tony Ring som tillsammans med Fredrik Ekblom för sköta kommentarerna. På Lördagen kommenterar Blomman som vanligt på CD.
Vi får väl ha Blomman kvar?!
Tony Ring? Det är väl han som är huvudanledningen till att många svenskar har kvar ett LNB på 19gr öst, för att slippa svenska kommentatorer på Eurosport...
Snälla, väck mig nu ur mardrömmen!
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
Jag hade tänkt att köpa mig en CD-helg nu när loppte går på rätt sida dygnet, men ovanstående information får mig verkligen att tveka.On 2002-03-28 22:48, Pastis wrote:
Helgens sammandrag på fyran kommenteras av Janne Blomqvist. Blommans ersättare på CD under söndagens lopp blir Tony Ring som tillsammans med Fredrik Ekblom för sköta kommentarerna. På Lördagen kommenterar Blomman som vanligt på CD.
Det var väl ett skämt va?
Nåja, Tony Ring kanske är bättre på att kommentera live än vad han är på att spela överraskad när han skall liva upp eftersändningarna på Eurosport.
Life is a Drag,
Get a Grip!
Get a Grip!
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
-
-
-
- Mr Forza Motorsport
Det är premiär för kombinationen F1 och CD för honom. Men han är ju van och är faktiskt väl insatt i formel 1. Sedan tittar han själv på CD:s F1-sändningar när han är hemma, så han vet ju hur Blomman brukar göra.
Jag tror det kommer att gå skitbra. Han har ju Fredrik Ekblom som bisittare, en mycket duktigt ljudtekniker (Christer Andersson) och i värsta fall mig som kan skrika i deras hörlurar...
Jag tror det kommer att gå skitbra. Han har ju Fredrik Ekblom som bisittare, en mycket duktigt ljudtekniker (Christer Andersson) och i värsta fall mig som kan skrika i deras hörlurar...
-
-
Jag lovar att ge Tony en chans!On 2002-03-29 16:06, Pastis wrote:
Det är ett otacksamt arbete att vara kommentator, för det är i stort sett omöjligt att alla tycker om personen i fråga.
Så innan ni sågar Tony Ring och hans formel 1-kommenterande, bör ni ge honom en ärlig chans.
Men, otacksamt eller inte, och tycka om... Vem kan gilla t.ex. Eje? Det går inte att prata i 1 km/h när det körs i över 300... Det är dessutom sällan har har intressanta saker att berätta, till skillnad från t.ex. Fredrik aP.
Fredagens fria träning var en njutning. Ser fram emot kvalet!
Såg du Robot Wars igårkväll? Där har du ett proffs! Att kunna låta så engagerad som Blomman över några löjliga robotar. Det är där jag har dåliga erfarenheter av TR... Men, men. Kanske växer han med uppgifter att kommentera världens bästa sändning.
Jag återkommer i morgon.
-
Kan du inte säga till Christer Andersson att köra ljudet från K17 i mosaiken även när ingen kommenterar? Det är jobbigt att behöva byta till K17 när man ser intressanta intervjuer på K19...On 2002-03-29 19:57, Pastis wrote:
Det är premiär för kombinationen F1 och CD för honom.
Jag är inte avundsjuk på TR. Kan tänka mig att han är ganska nervös. Största problemet är ju att JB är så bra. Han har mycket att leva upp till... Förresten, idag verkade det nästan som om JB och FE inte såg varandra. Eller var det bara att FE tyckte att JB ställde ufo-frågor?
Vad gör du egentligen förresten, när det gäller själva produktionen?
-
-
-
TR fungerade ganska bra , men att dom inte kunde vara tysta när RS pratade med depån mot slutet.
Sedan var han dålig på att ge kanal instruktioner som Blomman alltid är bra på ( dock ej under kval ). Men han kanske blir bättre men jag undrar hur många race Blomman kommer göra för 4:an.
Hoppas verkligen att blomman får mycket mer pengar av 4:an än CD ty det måste ju vara roligare att kommentera för riktiga racing fans
Jo jag vet , det finns många riktiga fans på 4:an.
Men visst måste det vara roligare att kommentera om man får mer vyer , för det är väl inte så att 4:an får in mer än world feeden ?
Men vilken jävla tur att vi inte fick Janne tromark ( eller hur han nu stavar det ).
Sedan var han dålig på att ge kanal instruktioner som Blomman alltid är bra på ( dock ej under kval ). Men han kanske blir bättre men jag undrar hur många race Blomman kommer göra för 4:an.
Hoppas verkligen att blomman får mycket mer pengar av 4:an än CD ty det måste ju vara roligare att kommentera för riktiga racing fans
Jo jag vet , det finns många riktiga fans på 4:an.
Men visst måste det vara roligare att kommentera om man får mer vyer , för det är väl inte så att 4:an får in mer än world feeden ?
Men vilken jävla tur att vi inte fick Janne tromark ( eller hur han nu stavar det ).
-
Tycker Tony gjorde ett mycket bra jobb idag!
Och för att prata lite mer "on topic" . Toyota ser väldigt starka ut. Visst var det några bilar som bröt i topen (3) men det händer ju i varje lopp. Låter också bra det som Salo sa att de fortfarande kör med samma bil som i första loppet så det finns mycket kvar att förbättra på bilen.
/Viktor
Och för att prata lite mer "on topic" . Toyota ser väldigt starka ut. Visst var det några bilar som bröt i topen (3) men det händer ju i varje lopp. Låter också bra det som Salo sa att de fortfarande kör med samma bil som i första loppet så det finns mycket kvar att förbättra på bilen.
/Viktor