Låg nivå!!

Kungaklassen av motorsport...
Thaijoni

Låg nivå!!

Inlägg av Thaijoni »

Hej! Jag har läst era inlägg under en längre tid utan att skriva här själv.
Men nu kan jag längre inte vara tyst. Nivån på detta forumet är ju för fan under dagis. Det enda ni skriver om är hur kass/bra Kimi är och hur bra kass/bra Schumi är. Skärpning. Varför inte erkänna att Kimi gjorde en snygg omkörning eller att schumi är en duktig förare istället?
Thaijoni

Rosberg!

Inlägg av Thaijoni »

Glömde att skriva om Rosberg... Är det någon som inte ser Henke Larsson som svensk? eller kanske Zlatan? Ludmilla? Tommy Salo? Akraka? Dahlin?... Hur svårt är det egentligen? Nico är halv finsk, så enkelt är det. Så länge det pumpar finskt blod i ådrorna är man väl ändå delvis finsk? Skit samma vad som står i passet. Eller? Sen kan man ju diskutera vem som uppfosta honom till F1 förare. Jag har svårt att tro att det var modern.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Äntligen någon som lyfter nivån på det här forumet.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Re: Rosberg!

Inlägg av EnzoF1 »

Thaijoni skrev:Glömde att skriva om Rosberg... Är det någon som inte ser Henke Larsson som svensk? eller kanske Zlatan? Ludmilla? Tommy Salo? Akraka? Dahlin?... Hur svårt är det egentligen? Nico är halv finsk, så enkelt är det. Så länge det pumpar finskt blod i ådrorna är man väl ändå delvis finsk? Skit samma vad som står i passet. Eller? Sen kan man ju diskutera vem som uppfosta honom till F1 förare. Jag har svårt att tro att det var modern.
Men om du ser Nico som finne så anser du väl Zlatan vara jugoslav etc...

Jag tror ditt inlägg bevisade raka motsatsen av vad du ville få fram.

Varför inte lita på Nico själv som ju rakt ut säger att han inte känner sig det minsta som finne? Det räcker i alla fall för mig.

Men jag håller med dig. Zlatan, Henke med flera tävlar för Sverige och ska betraktas som svenskar. Nico kör för Tyskland och är tysk. Svårare än så är det inte.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Thaijoni

Inlägg av Thaijoni »

Han har sagt att han känner sig mer tysk än finsk...Betyder det att vem som helst som känner sig själv som svensk ÄR det eller? Zlatan ÄR jugoslav(eller serbisk/kroatisk) OCKSÅ Hade han inte varit en an världen bästa fotbollsspelare hade han defenitivt inte blivit kallad svensk. Snarare svartskalle. Nico ÄR halvfinne hur svårt är det att fatta?? Eller är inte Keke finne?? Det skulle dock inte förvåna mig om ni helt plötsligt börjar kalla honom för värdelös finne om det visar sig att det inte går bra för honom i F1.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Men snälla. Vad spelar det för roll? Om jag säger att jag känner mig som en chilenare, ska jag inte få göra det då?

Om du nu tycker nivån är låg kan du väl försöka höja den i stället för att tala om för oss vilken nationalitet du tycker att Nico Rosberg ska identifiera sig med? Maila dina synpunkter till Nico i stället och tala om för honom hur han egentligen känner.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Jag känner mig som en amerikan.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

Och jag ÄR faktiskt fjärdedelsamerikan. Jag bor i Göteborg, men jag känner mig som en sörmlänning. Är jag från vettet?
Användarens profilbild
BAR - Honda

Inlägg av BAR - Honda »

Thaijoni skrev:Zlatan ÄR jugoslav(eller serbisk/kroatisk)
Ville Bara upplysa om att Jugoslavien inte existera längre och Zlatan har dubbelt pass, Svenskt/Bosniskt. Visseligen är hans mamma Kroat men han har själv sagt att han är mer Bosnier. Och Serb det är raka motsattsen.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

JTarnstrom skrev:Äntligen någon som lyfter nivån på det här forumet.

Tärnström
Ja, verkligen en stor lättnad! :up:
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Mad Mako skrev:Och jag ÄR faktiskt fjärdedelsamerikan.
WOW!!!
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
Kuopio

Inlägg av Kuopio »

BAR - Honda skrev:
Ville Bara upplysa om att Jugoslavien inte existera längre och Zlatan har dubbelt pass, Svenskt/Bosniskt. Visseligen är hans mamma Kroat men han har själv sagt att han är mer Bosnier. Och Serb det är raka motsattsen.
Off topic men, Zlatan ville spela för bosnien helst (Pappan kom därifrån), fick chansen att åka på träningsläger med deras u-21 men sa nej. Sen var det kroatien (Mamman kom därifrån) som han ville spela för, men dom vill inte ha den eller vad det var. Så det blev till slut hans tredjeval Sverige.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Kuopio skrev:
BAR - Honda skrev:
Off topic men, Zlatan ville spela för bosnien helst (Pappan kom därifrån), fick chansen att åka på träningsläger med deras u-21 men sa nej. Sen var det kroatien (Mamman kom därifrån) som han ville spela för, men dom vill inte ha den eller vad det var. Så det blev till slut hans tredjeval Sverige.
Så med detta menar du att Nico egentligen vill köra GP2 och nu F1 under finsk flagg men inte får det för Finland, eller???
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Användarens profilbild
Kuopio

Inlägg av Kuopio »

EnzoF1 skrev:
Kuopio skrev:
BAR - Honda skrev: Ville Bara upplysa om att Jugoslavien inte existera längre och Zlatan har dubbelt pass, Svenskt/Bosniskt. Visseligen är hans mamma Kroat men han har själv sagt att han är mer Bosnier. Och Serb det är raka motsattsen.
Så med detta menar du att Nico egentligen vill köra GP2 och nu F1 under finsk flagg men inte får det för Finland, eller???
Har jag påstått det?? Dom snackade om Zlatan, skrev om Zlatans landslagsval. Har du fått för lite att tjafsa om i höstmörkret för att tillfredställa dig själv?

Förresten, ON TOPIC; När sa Nico
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Kuopio skrev:
BAR - Honda skrev:
Så han ville helst spela för Bosnien, men ville inte när han blev erbjuden?
Vad menas med "men dom vill inte ha den eller vad det var"? Vad är "den" som "dom" inte vill ha? "Eller vad det var" låter osäkert. Vad är källan så att jag kan läsa det själv och förhoppningsvis förstå bättre?

Har det här någon som helst likhet med Nico att göra, eller varför kom det med här?
Thaijoni

Inlägg av Thaijoni »

Så gick det som det brukar. Ni låter som ett gäng dagisbarn.
IGEN!!
Användarens profilbild
Eau Rouge

Inlägg av Eau Rouge »

Men Thaijoni. Jag förstår inte riktigt. Om man startar en topic, där man uttrycker sitt missnöje om att det är låg nivå, tjafs, ostrukturerat e.t.c, men sedan i sitt andra inlägg börja tjafsa om Nicos nationalitet i samma topic, det är väl lika mycket låg nivå det?
Ferrari.
Golfkillen

Inlägg av Golfkillen »

Kan skulle ju själv kunna jobba för att höja nivån i så fall? 4 posts, det betyder att den första posten gjordes när personen i fråga klagade över nivån?
Användarens profilbild
Bernie

Inlägg av Bernie »

det har i princip alltid funnits en diskussion om vem som är bäst, år efter år.
Så är det ju på alla forum....
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Det är inget att diskutera om, jag är bäst.
JG

Inlägg av JG »

Keke är född i Stockholm...
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Nej, han är född i grannkommunen Solna.
/Jan
Gösta

Inlägg av Gösta »

Thaijoni skrev:Det skulle dock inte förvåna mig om ni helt plötsligt börjar kalla honom för värdelös xxx om det visar sig att det inte går bra för honom i F1.
Vad skall vi annars kalla en kille det inte går bra för??? :D :D :D

Jag är glad att du lyft upp dett forum till nya höjder. :D
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

jajo skrev:Nej, han är född i grannkommunen Solna.
/Jan
Det var därför jag själv valde Karolinska när jag skulle födas.

Tärnström

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

JTarnstrom skrev:
jajo skrev:Nej, han är född i grannkommunen Solna.
/Jan
Det var därför jag själv valde Karolinska när jag skulle födas.

Tärnström
Så du är finne med andra ord?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Nej, tysk.

Tärnström