www.ronniepeterson.se

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
El Scorcho

www.ronniepeterson.se

Inlägg av El Scorcho »

Vill för övrigt tipsa om att de har fått rejäl fart på www.ronniepeterson.se
Som kalenderbitare så kan jag väl säga att allt är inte helt korrekt, men det är en väldigt fin sajt.
9 polepositions 1973 - Ronnie Peterson
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

Hmm... t-shirttrycken var nästan okej. Den där med flat out-citatet hade varit rätt frän om det inte varit för att det stod Ronnie Peterson under. Om man inte redan visste eller kan klura ut vem som sagt det, behöver man heller inte veta.
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Ha! Min klocka är med!
/Jan
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Mad Mako skrev:Hmm... t-shirttrycken var nästan okej. Den där med flat out-citatet hade varit rätt frän om det inte varit för att det stod Ronnie Peterson under. Om man inte redan visste eller kan klura ut vem som sagt det, behöver man heller inte veta.
Ja, det var väl Markku Alén som myntade det eller?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
woodi

Inlägg av woodi »

Jag har detta! :up:
Bild
¨°º© woodi ©º°¨
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

T-Shirtarna var rätt schyssta. Ja, tre av dom i alla fall.

-Woodi
Brädspelet är ju en gammal klassiker. :up:
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

Jari skrev:
Mad Mako skrev:Hmm... t-shirttrycken var nästan okej. Den där med flat out-citatet hade varit rätt frän om det inte varit för att det stod Ronnie Peterson under. Om man inte redan visste eller kan klura ut vem som sagt det, behöver man heller inte veta.
Ja det vet jag inte, jag uttryckte mig nog lite klumpigt tror jag. Jag menade att om man inte förstår att det rör sig om Ronnie Peterson så är det shit the same. Vem som sa det där om flat out först har jag ingen aning om. Det jag ville ha fram var att trycket hade varit stiligare utan texten "Ronnie Peterson" under.
Användarens profilbild
woodi

Inlägg av woodi »

Mad Mako skrev:
Jari skrev:
Ja det vet jag inte, jag uttryckte mig nog lite klumpigt tror jag. Jag menade att om man inte förstår att det rör sig om Ronnie Peterson så är det shit the same. Vem som sa det där om flat out först har jag ingen aning om. Det jag ville ha fram var att trycket hade varit stiligare utan texten "Ronnie Peterson" under.
Men om man inte lägger till Ronnie Peterson på tröjan så kanske folk kan tro att "Super Swede" är en finne! :wink:
¨°º© woodi ©º°¨
Användarens profilbild
woodi

Inlägg av woodi »

Sami skrev:-Woodi
Brädspelet är ju en gammal klassiker. :up:
Absolut! Det är helfestligt att spela tillsammans med ett gäng galna F1-fans!
¨°º© woodi ©º°¨