vafan är det som hänt?
-
vafan är det som hänt?
Det har varit många idiotiska grejer som hänt här på forumet genom åren, men aldrig har jag sett så mycket skit från så få personer. Det är bara att stänga av hela jävla högen och tappa bort nyckel. Ska det modereras så ska det vara ordentligt. Ge en varning följs den inte, så kicka ut aset punkt slut. Fan det är bara sandlådekrig från ett par tre idioter, i alla trådar dessutom. Man kan ju undra om vissa har jobb med tanke på skörden inlägg dom producerar
-
Re: vafan är det som hänt?
Ibland är det bättre att dom får rensa ut ordentligt....Fabbe skrev:Det har varit många idiotiska grejer som hänt här på forumet genom åren, men aldrig har jag sett så mycket skit från så få personer. Det är bara att stänga av hela jävla högen och tappa bort nyckel. Ska det modereras så ska det vara ordentligt. Ge en varning följs den inte, så kicka ut aset punkt slut. Fan det är bara sandlådekrig från ett par tre idioter, i alla trådar dessutom. Man kan ju undra om vissa har jobb med tanke på skörden inlägg dom producerar
Jag hoppas att diskussionerna är nu avslutade när det är avgjort.... eller rättare sagt jag har avgjort att den diskussionen är avslutad och om NÅGON fortsätter den diskussionen så blir dom varnade utan nu är det normala saker som kan diskuteras och övriga saker kommer låsas.
Moderator-polis
-
förvisso, MEN det lär dyka upp nya saker hela tiden, vissa lär sig aldrig och har ett förhållningssätt som inte är kompatibelt med regler och sunt förnuft. Ge dom en varning och sen "bye bye". Följ reglerna eller skapa ett eget forum. Det går för långt när det är en tre fyra snubbar som tar över allt och alla trådar och har sina personliga vendettor
-
Fabbe skrev:förvisso, MEN det lär dyka upp nya saker hela tiden, vissa lär sig aldrig och har ett förhållningssätt som inte är kompatibelt med regler och sunt förnuft. Ge dom en varning och sen "bye bye". Följ reglerna eller skapa ett eget forum. Det går för långt när det är en tre fyra snubbar som tar över allt och alla trådar och har sina personliga vendettor
Look who´s talking.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-