Theissen på hal is?

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Theissen på hal is?

Inlägg av Jari »

Mario Theissen har lovat BMW att stallet skall vara helt sponsorfinansierat från första stund och 2007 skall man redan vinna VM.
Det fick BMW's styrelse att köpa Sauberstallet.

Patrick Head, som numera inte är känd som Marios bäste vän önskar honom lycka till med ett finurligt leende.
Han hörde nyheten från den delen av BMW's styrelse som inte var helt enig med det beslut som till slut togs.

Vad tror ni?
Jag tror att så länge de kör 50/50 viktfördelning, behåller de finska färgerna i loggan och skiter i dubbdäck så kommer de ha en chans.
Nåja, de behöver Nico Rosberg, den 20-åriga halvtysken också...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag tror rönnbären är smakar väldigt surt för Patrick Head, och att han därför har börjat kasta pajer.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

LuckyStrike1 skrev:Jag tror rönnbären är smakar väldigt surt för Patrick Head, och att han därför har börjat kasta pajer.
De verkar sura generellt i år...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Zolti

Inlägg av Zolti »

Det kan bli 2006, 2007 eller kanske mycket senare.
Alla börjar ju på en ny kula nästa år, lyckas de med motorn, chassit, aerodynamik, mm. mm. mm... bättre än konkurrenterna så har de chansen.
Kunde Ferrari falla tillbaka så mycket så kan ju lika gärna Sauber lyckas få allt rätt och vinna när de nu har resurserna men det blir extra svårtippat nästa år pga. de nya V8-motorerna. Det ryktas om att BMWs V8 har svårt för att varva över 19000 rpm samt har problem med vibrationer. Cosworth har redan varvat över 20000 rpm, och Toyota har inte märkt av några vibrationer i sin V8.
schaki

Inlägg av schaki »

EnzoF1 skrev:
LuckyStrike1 skrev:Jag tror rönnbären är smakar väldigt surt för Patrick Head, och att han därför har börjat kasta pajer.
De verkar sura generellt i år...

Tro jag det med tanke på allt strul med att få till bilen. Sen har ju Heidfeld gett några i teamet en pain inte the ass, när han visade att han minsann inte är så dålig som några trodde.
Webber har inget att sätta emot i loppen. endast i kvalen.