Nya moderatorer
-
Nya moderatorer
Forza hälsar tre nya moderatorer välkomna.
SLC, Eau Rouge och GPWC är kända skribenter här.
Glädjande nog har de accepterat att ta på sig ansvaret att vara moderatorer på Forzas forum. Förhoppningsvis leder det här till lika intensiva debatter som tidigare, men utan personangrepp, tråkiga undertoner och aggressiva tonfall mot varandra.
Välkomna!
/Forzas redaktion, ingen nämnd och ingen glömd.
SLC, Eau Rouge och GPWC är kända skribenter här.
Glädjande nog har de accepterat att ta på sig ansvaret att vara moderatorer på Forzas forum. Förhoppningsvis leder det här till lika intensiva debatter som tidigare, men utan personangrepp, tråkiga undertoner och aggressiva tonfall mot varandra.
Välkomna!
/Forzas redaktion, ingen nämnd och ingen glömd.
-
- Varnad
Finns det riktlinjer för hur dessa skall skrida till verket eller ska de själva bedöma vad som är onödigt att skriva om t.ex?
Min egna uppfattning ligger någonstans i linje med att de ser över texterna för att:
a. Se till att forumreglerna efterlevs
b. Stävjar personliga påhopp som kan anses kränkande
c. Försöker se till att det råder sk god ton bland deltagarna och 9i yttersta fall delar ut varningar och om dessa inte efterlevs stänger av deltagare på bestämd eller obestämd tid.
Inte att de lägger munkavle på vissa åsikter, men låter andra stå för att den passar bättre som beskrivning för det man själv hade velat sagt.
Jag vill heller inte att allt som går lite OT, speciellt inte i klotterplanket skall flyttas och hackas upp i oväsentliga egna topikar.
Min egna uppfattning ligger någonstans i linje med att de ser över texterna för att:
c. Försöker se till att det råder sk god ton bland deltagarna och 9i yttersta fall delar ut varningar och om dessa inte efterlevs stänger av deltagare på bestämd eller obestämd tid.
Inte att de lägger munkavle på vissa åsikter, men låter andra stå för att den passar bättre som beskrivning för det man själv hade velat sagt.
Jag vill heller inte att allt som går lite OT, speciellt inte i klotterplanket skall flyttas och hackas upp i oväsentliga egna topikar.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
håller med om abc och det är det jag försöker göra....Jari skrev:Finns det riktlinjer för hur dessa skall skrida till verket eller ska de själva bedöma vad som är onödigt att skriva om t.ex?
det jag tagit bort helt hittills är: Packa Bajs, moderator suger, Enzo är en porr-pervert, och andra liknande saker.... just ja också tog jag bort bilder på fiskar i en F1-tråd. Dvs saker som jag tycker går rätt långt ifrån god ton iaf på F1-forumet..... klotterplanket möjligen kan tolerera betydligt mera.
Moderator-polis
-
-
- Varnad
Jag håller inte med!
Rannsaka er själva och förklara varför Enzo får ha kvar sina poster med text som:
"Hade du minsta självinsikt skulle du lägga in dig på psyket i några månader"
"Jag ber till Gud att socialen aldrig börjar granska dig"
"Jag kan bara spekulera i hur ofta du kört på fyllan med dina egna barn"
"han andas luft som skulle göra mer nytta hos intelligenta människor"
"han är en pajas"
Han har varit inne och raderat bort attacken på min son på det andra forumet, men jag har citatet kvar här nånstans...
Jag har fortfarande inte sett någon ursäkt för det....
Rannsaka er själva och förklara varför Enzo får ha kvar sina poster med text som:
"han är en pajas"
Han har varit inne och raderat bort attacken på min son på det andra forumet, men jag har citatet kvar här nånstans...
-
Men ge grabbarna en chans att bli varma i kläderna, de har ju bara varit moderatorer i fyra dagar?
Det är nog ingen lätt uppgift att moderera det här forumet och det är tämligen otacksamt att vara moderator ibland
Har man dessutom ingen tidigare erfarenhet av jobbet och det är bristande eller obefintliga rutiner gällande modereringen på forumet när man hoppar in, så är det nog jäkligt svårt så här i början.
Jag är tacksam att någon tog på sig jobbet.
Det är nog ingen lätt uppgift att moderera det här forumet och det är tämligen otacksamt att vara moderator ibland
Har man dessutom ingen tidigare erfarenhet av jobbet och det är bristande eller obefintliga rutiner gällande modereringen på forumet när man hoppar in, så är det nog jäkligt svårt så här i början.
Jag är tacksam att någon tog på sig jobbet.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
- Varnad
Jag är också glad att vi fått in moderatorer men oroas en aning av att det verkar vara en övervikt "antifinnar" som fått uppdragen.
Jag vet inte om det bara är en känsla, men det mesta Enzo kan häva ur sig får stå kvar medan mina och t.ex eyesmans poster granskas med elektronmikroskop av moderatorer som till för några dagar sen kallade Kimi för kröken och liknande.
Jag vet inte om det bara är en känsla, men det mesta Enzo kan häva ur sig får stå kvar medan mina och t.ex eyesmans poster granskas med elektronmikroskop av moderatorer som till för några dagar sen kallade Kimi för kröken och liknande.
-
- Utvisad
Men det är ingen höjd på din bitterhet.Jari skrev:Jag är också glad att vi fått in moderatorer men oroas en aning av att det verkar vara en övervikt "antifinnar" som fått uppdragen.
Jag undrar vidare på vilket sätt jag attackerat din son och dotter som du påstår. Den enda gång jag nämnt din son är när du, dessutom mot lagen, publicerat bilder på barn på en bulle och jag undrade om det var din son som gömde sig bakom de andra (eller nåt åt det hållet). Jag undrar om du inte blandat ihop mig med nån annan - du verkar lite förvirrad. Men Förutom det vet jag inget om någon verbal attack mot din dotter.
Det är ju heller inte så att jag påstår att du kör på fyllan med dina barn, jag undrar ju bara...
Släpp din bitterhet nu Jari. Av det jag träffat SLC så skulle jag väl knappast kalla honom skummilover eller antifinne.
XXXX
Men Jari, jag ska verkligen försöka ignorera dig i fortsättningen. Hittills har jag bara lyckats några dagar i sträck, men jag ska försöka hålla mig. Jag har ändå alldeles för mycket i pipelinen framöver och det går för mycket tid att svara på dina fjanterier.
Men mitt tips till dig är: avhåll dig från rena lögner så slipper du påhopp, det är det bästa!
Påhopp mot Jari raderat.
/GPWC (aka anders aka Naqref)
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
- Utvisad
Fram med citatet så ska vi se om det är en attack mot din son eller mot dig. Sedan kan vi prata om det faktum att du publicerar bilder på barn på publika forum och se vad som är värst!Jari skrev: Han har varit inne och raderat bort attacken på min son på det andra forumet, men jag har citatet kvar här nånstans...
Jag skulle kunna glida in på ett spår om abnormt intresse av barn men gör det inte.
Visa sedan mina "attacker" mot din dotter också!
Jag har ännu inte sett nån ursäkt från dig för dina lögner om mig, som ju var det som startade vår lilla dispyt.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
- Utvisad
Dock anser jag det vara lågt av moderatorerna att antyda att jag eller Jari skulle vara de sämsta människorna.
DET är ett utslag av dåligt omdöme. Min dispyt med Jari har sina orsaker och är på nåt sätt ömsesidig. Men jag tycker inte moderatorerna ska lägga in sina egna värderingar om våra personer grundat på inlägg på ett forum.
Med detta tar jag en lång paus från forumet. Jag gillar inte påhopp av den typen och i synnerhet inte av moderatorer som jag knappast sagt ett ont ord till.
DET är ett utslag av dåligt omdöme. Min dispyt med Jari har sina orsaker och är på nåt sätt ömsesidig. Men jag tycker inte moderatorerna ska lägga in sina egna värderingar om våra personer grundat på inlägg på ett forum.
Med detta tar jag en lång paus från forumet. Jag gillar inte påhopp av den typen och i synnerhet inte av moderatorer som jag knappast sagt ett ont ord till.
-
Enzo, då läser du inte texten fullt ut, JAG stängde av tråden pga att den spårade ut där DU och JARI tävlade om vem som kunde tycka den andre var sämste människan.EnzoF1 skrev:Dock anser jag det vara lågt av moderatorerna att antyda att jag eller Jari skulle vara de sämsta människorna.
Dvs det var inte mina åsikter om er två som människor utan ERA åsikter som jag stoppade från att vidareutvecklas.
Moderator-polis
-
Det var väl ett himla grälande för så lite. Jag föreslår att vi alla medlemmar här loggar in och är "Online" i natt 2005-09-22 Kl 23:59 och gemensamt sjunger nedan införda text.
1. We shall overcome
We shall overcome
We shall overcome some day
Chorus:
Oh deep in my heart
I do believe
2. We'll walk hand in hand
We'll walk hand in hand
We'll walk hand in hand some day
Chorus:
3. We shall all be free
We shall all be free
We shall all be free some day
Chorus:
4. We are not afraid
We are not afraid
We are not afraid today
Chorus:
5. We are not alone
We are not alone
We are not alone today
Chorus:
6. The whole wide world around
The whole wide world around
The whole wide world around some day
Chorus:
7. We shall overcome
We shall overcome
Chorus:
1. We shall overcome
We shall overcome
Chorus:
Oh deep in my heart
I do believe
2. We'll walk hand in hand
We'll walk hand in hand
We'll walk hand in hand some day
Chorus:
3. We shall all be free
We shall all be free
We shall all be free some day
Chorus:
4. We are not afraid
We are not afraid
We are not afraid today
Chorus:
5. We are not alone
We are not alone
We are not alone today
Chorus:
6. The whole wide world around
The whole wide world around
The whole wide world around some day
Chorus:
7. We shall overcome
We shall overcome
Chorus:
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
-
Som tidigare konstaterats så är läsförståelse inte forzaforumsskribenternas främst tillgång.SLC skrev:Enzo, då läser du inte texten fullt ut, JAG stängde av tråden pga att den spårade ut där DU och JARI tävlade om vem som kunde tycka den andre var sämste människan.EnzoF1 skrev:Dock anser jag det vara lågt av moderatorerna att antyda att jag eller Jari skulle vara de sämsta människorna.
Dvs det var inte mina åsikter om er två som människor utan ERA åsikter som jag stoppade från att vidareutvecklas.
[fördom]
Det ligger nåt kvinnligt i det hela att alltid anta att alla inlägg egentligen är ett påhopp.
[/fördom]
-
Nää, men ni verkar tävla om att vara det på forumetEnzoF1 skrev:Dock anser jag det vara lågt av moderatorerna att antyda att jag eller Jari skulle vara de sämsta människorna.
Tror att vi alla bedömer varandra som personer grundat på foruminlägg, om man inte har träffats på riktigt. Jag tyckte t.ex. du var en stor idiot, men när jag för några år sen träffade dig första gången var du ju nästan trevligDET är ett utslag av dåligt omdöme. Min dispyt med Jari har sina orsaker och är på nåt sätt ömsesidig. Men jag tycker inte moderatorerna ska lägga in sina egna värderingar om våra personer grundat på inlägg på ett forum.
För övrigt förstår jag inte varför ni inte kan ta den där dispyten privat via mail eller pm, istället för i snart när varenda topic på forumet.
Okay - vi ses till pokerkvällen.Med detta tar jag en lång paus från forumet. Jag gillar inte påhopp av den typen och i synnerhet inte av moderatorer som jag knappast sagt ett ont ord till.
Är det sen inte lite lustigt att du inte gillar påhopp av den typen, men själv bidrar med påhopp av den typen?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Utvisad
Jag säger inte att jag inte sysslar med påhopp av den typen, men då är det i pågående dispyter och sällan om inte aldrig först. Jag kan nog vara grov men jag öppnar nog aldrig med det, som t.ex. Minna som kastat sig över mig från första dagen hon skrev här.LuckyStrike1 skrev:Nää, men ni verkar tävla om att vara det på forumetEnzoF1 skrev:Dock anser jag det vara lågt av moderatorerna att antyda att jag eller Jari skulle vara de sämsta människorna.
Tror att vi alla bedömer varandra som personer grundat på foruminlägg, om man inte har träffats på riktigt. Jag tyckte t.ex. du var en stor idiot, men när jag för några år sen träffade dig första gången var du ju nästan trevligDET är ett utslag av dåligt omdöme. Min dispyt med Jari har sina orsaker och är på nåt sätt ömsesidig. Men jag tycker inte moderatorerna ska lägga in sina egna värderingar om våra personer grundat på inlägg på ett forum.
För övrigt förstår jag inte varför ni inte kan ta den där dispyten privat via mail eller pm, istället för i snart när varenda topic på forumet.
Okay - vi ses till pokerkvällen.Med detta tar jag en lång paus från forumet. Jag gillar inte påhopp av den typen och i synnerhet inte av moderatorer som jag knappast sagt ett ont ord till.
Är det sen inte lite lustigt att du inte gillar påhopp av den typen, men själv bidrar med påhopp av den typen?
Dessutom tycker jag det är en djävla skillnad på att basha förare och annan F1-personal och att gå till angrepp på skribenten.
-
- Utvisad
Vafalls! Påstår du att jag är bög nu också???AndersF1 skrev:Det ligger nåt kvinnligt i det hela att alltid anta att alla inlägg egentligen är ett påhopp.
[/fördom]
-
Vad var det för angrepp här då, förutom de vanliga Jari vs Enzo-angreppen?EnzoF1 skrev:
Dessutom tycker jag det är en djävla skillnad på att basha förare och annan F1-personal och att gå till angrepp på skribenten.
Det var väl det gamla vanliga som började med att finska pedofiler ifrån din sida och katolska ifrån Jaris för att övergå till mer personliga angrepp när Jari antydde att du skulle ha körkort för att få ha barn, gett dig på hans barn, etc. och sedan blev det fyllechaffis, etc., vilket stoppades av Fredrik med konstaterandet att ni som vanligt tävlar i att framställa varandra som den absolut sämsta människan.
Ett eget Enzo/Jari-forum dit alla de inläggen hamnar vore kanske inte så dumt ändå. Det skulle säkert snabbt bli det mest postade forumet.
Får gärna vara osynligt för alla andra, då jag tror att de flesta kan de inläggen vid det här laget...
-
- Utvisad
Jag förstår inte din fråga??? JAg har väl inte sagt det var påhopp här? Jag menar bara att det finns så många skribenter som inte kan läsa ett inlägg som bashar en förare (läs Kimi) utan att gå till personligt angrepp på den skribenten.AndersF1 skrev:Vad var det för angrepp här då, förutom de vanliga Jari vs Enzo-angreppen?EnzoF1 skrev:
Det var väl det gamla vanliga som började med att finska pedofiler ifrån din sida och katolska ifrån Jaris för att övergå till mer personliga angrepp när Jari antydde att du skulle ha körkort för att få ha barn, gett dig på hans barn, etc. och sedan blev det fyllechaffis, etc., vilket stoppades av Fredrik med konstaterandet att ni som vanligt tävlar i att framställa varandra som den absolut sämsta människan.
Ett eget Enzo/Jari-forum dit alla de inläggen hamnar vore kanske inte så dumt ändå. Det skulle säkert snabbt bli det mest postade forumet.
Får gärna vara osynligt för alla andra, då jag tror att de flesta kan de inläggen vid det här laget...
-
-
- Utvisad
Nej, jag pratade i allmänna ordalag. Dvs, jag tycker det är värre att hoppa på andra skribenter än att basha förare och liknande.AndersF1 skrev:Då har jag missuppfattat dig (kan det vara möjligt?), men jag trodde du kände dig påhoppad i topicen som stängdes och att det var därför du pratade om personliga påhopp. Det var det som jag svsåg med "här", alltså ämnet/topicen vi diskuterade.
-
Jag försöker hänga med så mycket som möjligt, och har ändrat det som känns stötande i både dina och Enzos inlägg. Det du rabblade upp där har jag faktiskt inte sett, och sånt är naturligtvis oacceptabelt!Jari skrev:Jag håller inte med!
"han är en pajas"
Jag har sagt att jag ska sluta kalla Kimi för kröken, och det har jag också gjort!, jag förstår inte varför du hänger upp dig på det.
Ferrari.
-
Det går ju också att kontakta moderatorerna via PM t.ex. om det är så att man tycker det finns inlägg man upplever som stötande.
Moderatorerna är de som ska hjälpa oss att hålla forumet på en vettig nivå. Men vi alla har ett ansvar att hjälpa till, och de är inte mer än människor. Det kan vara svårt att upptäcka allt. Istället för att då sitta och gnälla, kan man lugnt och civiliserat ta kontakt med en av moderatorerna och påtala inlägg man upplever som stötande eller annat och som de kan ha missat.
Sen är det upp till moderatorerna att göra en bedömning om det är något som bör modereras eller inte.
Moderatorerna är de som ska hjälpa oss att hålla forumet på en vettig nivå. Men vi alla har ett ansvar att hjälpa till, och de är inte mer än människor. Det kan vara svårt att upptäcka allt. Istället för att då sitta och gnälla, kan man lugnt och civiliserat ta kontakt med en av moderatorerna och påtala inlägg man upplever som stötande eller annat och som de kan ha missat.
Sen är det upp till moderatorerna att göra en bedömning om det är något som bör modereras eller inte.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
Det vore önskvärt med en "anmäl"-knapp så man enkelt kan anmäla inlägg eller trådar som man anser bryter mot forumreglerna eller som kanske har hamnat på fel ställe.
Jag vet av egen erfarenhet att man som moderator inte hinner läsa varje enkilt inlägg som skrivs på forumet och det är lätt att missa sånt som andra tycker är stötande.
En funktion som anmäler inlägg kan t ex notifiera alla moderatorerna via e-post.
Jag vet av egen erfarenhet att man som moderator inte hinner läsa varje enkilt inlägg som skrivs på forumet och det är lätt att missa sånt som andra tycker är stötande.
En funktion som anmäler inlägg kan t ex notifiera alla moderatorerna via e-post.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
Det finns väl även forum där man kan sätta folk på en ignoreringslista. Då antar jag att man inte ser alls vad dom skriver. Det negativa med en sådan borde ju vara att trådarna ser konstiga ut och att det kan vara svårt att hänga med i tråden.
Fast bästa är nog om några får en egen del som är osynlig för alla andra som bl a AndersF1 förespråkade.
Fast bästa är nog om några får en egen del som är osynlig för alla andra som bl a AndersF1 förespråkade.
-
- Varnad
-
-
- Mr Forza Motorsport
Vi går mot nya tider här på Forza Motorsport och jag ber och få tacka gamla medarbetare och moderatorerna SLC, Eau Rouge och GPWC.
Under en tid är det bara jag som modererar, sedan kan det bli eventuellt bli nya moderatorer. Jag skummar av alla möten utom klotterplanket. Skulle det spåra ur där får ni skicka PM till mig så tittar jag in där och drämmer till med yxan...
Under en tid är det bara jag som modererar, sedan kan det bli eventuellt bli nya moderatorer. Jag skummar av alla möten utom klotterplanket. Skulle det spåra ur där får ni skicka PM till mig så tittar jag in där och drämmer till med yxan...
-
tack själv, det har bara varit kul att hjälpa till lite ..... och vill du ha lite hjälp även i framtiden så är det bara att säga till.....Pastis skrev:Vi går mot nya tider här på Forza Motorsport och jag ber och få tacka gamla medarbetare och moderatorerna SLC, Eau Rouge och GPWC.
Moderator-polis
-
Det lät som ni hade slutat men nu låter det som ni har fått kicken eftersom du önskar dig till backs jag bar undrar inget ilamentSLC skrev:tack själv, det har bara varit kul att hjälpa till lite ..... och vill du ha lite hjälp även i framtiden så är det bara att säga till.....Pastis skrev:Vi går mot nya tider här på Forza Motorsport och jag ber och få tacka gamla medarbetare och moderatorerna SLC, Eau Rouge och GPWC.
-
-
- Moderator
Nä, det tror jag inte. Att jag har blivit moderator, alltså. Annars är jag alltid ett bra val, oavsett vad det rör sig om.Christoffer skrev:Har Tärnström blivit moderator?
Ett bra val i så fall!
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
-
- Varnad
-
Du får väl säga som Bert Karlsson säger när taxichaffisen frågar vart han ska köra honom?JTarnstrom skrev:Annars är jag alltid ett bra val, oavsett vad det rör sig om.
- Kör mig varsomhelst, jag behövs överallt!
Äntligen!
Äntligen!
-
- Moderator
Det är nog bara Pastis som har glömt att slå av den flaggan på mig. Personligen tror jag att jag gör mer nytta när jag försöker gjuta olja på vågorna som vanlig användare. Dessutom finns det en hel del som inte skulle se mig som en bra moderator.Christoffer skrev:Jag såg att ditt namn var "moderatorsgrönt" när du var påloggad.
-
- Moderator
Razor skrev:Du får väl säga som Bert Karlsson säger när taxichaffisen frågar vart han ska köra honom?JTarnstrom skrev:Annars är jag alltid ett bra val, oavsett vad det rör sig om.
- Kör mig varsomhelst, jag behövs överallt!
Säga vad man vill om Bert men ibland är han rätt skön.
-
- Varnad
-
-
- Mr Forza Motorsport
Hur tror ni Tärnan kommer över alla PM? Han har hackat till sig moderatorstatus den tjyven.JTarnstrom skrev:Det är nog bara Pastis som har glömt att slå av den flaggan på mig. Personligen tror jag att jag gör mer nytta när jag försöker gjuta olja på vågorna som vanlig användare. Dessutom finns det en hel del som inte skulle se mig som en bra moderator.Christoffer skrev:Jag såg att ditt namn var "moderatorsgrönt" när du var påloggad.
Nej allvarligt, det är så att att jag inte orkat ändra hans status och så får det vara. Han har mitt förtroende.
-
-
- Varnad
-
- Mr Forza Motorsport
JTarnstrom är nu moderator i alla möten och lovat hjälpa mig att hålla ordning på er.
Räkna inte med några revolutionerande förändringar, men följande ska vi i alla fall försöka oss på:
* Rena personangrepp försöker vi rensa bort.
* Rasism, brott och liknande ska beivras.
* Flytta ämnen som inte hör hemma i ett möte till rätt plats.
* När ämnesurspårningar blir för långa och tar över ett ämne kan vi splittra ämnet i två delar och eventuellt flytta en del till rätt möte.
Räkna inte med några revolutionerande förändringar, men följande ska vi i alla fall försöka oss på:
* När ämnesurspårningar blir för långa och tar över ett ämne kan vi splittra ämnet i två delar och eventuellt flytta en del till rätt möte.
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
- Utvisad
-
- Moderator
Underbart PMEnzoF1 skrev:Det är kanske lugnast att även jag, Gösta och Jari får moderera också...
-
Va fan!!!Pastis skrev:JTarnstrom är nu moderator i alla möten och lovat hjälpa mig att hålla ordning på er.
Tärnan har uttalade vänstersympatier och detta är ett mig veterligen ett icke politiskt forum.
Dessutom har Tärnan redan en ytterst negativ syn på mig vilket självfallet kommer att starkt påverka hans bedömning av mina inlägg och vara hämmande på min medfödda kreativitet.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
-
- Moderator
Seså, du kommer att blomma ut ordentligt under min regim. Du är precis som finansmarknaden - utan regleringar blåser du upp dig själv så att du spricker, nu kommer du att få uppleva en stadig och balanserad tillväxt utan alltför stora svängningar i konjunkturen.Gösta skrev:
Va fan!!!
Tärnan har uttalade vänstersympatier och detta är ett mig veterligen ett icke politiskt forum.
Dessutom har Tärnan redan en ytterst negativ syn på mig vilket självfallet kommer att starkt påverka hans bedömning av mina inlägg och vara hämmande på min medfödda kreativitet.
-
Är det inte troll i solsken du tänker på?JTarnstrom skrev:Seså, du kommer att blomma ut ordentligt under min regim. Du är precis som finansmarknaden - utan regleringar blåser du upp dig själv så att du spricker, nu kommer du att få uppleva en stadig och balanserad tillväxt utan alltför stora svängningar i konjunkturen.Gösta skrev:
Va fan!!!