Jag önskar mig...

Allmänna frågor och svar till och från Forza Motorsport.
MagnusT

Inlägg av MagnusT »

...ett forum för alla klubbträffsåkare, dvs "club track days"!

Det finns massa folk i landet som besöker våra racerbanor många ggr varje år utan att köra race i någon klass alls eller iaf inte någon större omfattning. För att inte tala om vi som blivit :wor: Nürburgring-tokiga!

Forum för både legal och illegal :tong: raktframracing finns ju på annan plats men inget ordentligt ställe för oss som gillar när det svänger på banan.
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Hej! Vi samarbetar nu med SLC och har skapat ett SLC-Forum.

Kan du förklara närmare vad du vill ha för ett forum? Hur många aktiva skribenter tror du kan vara intresserade av att skriva i det mötet?

Naturligvis så hjälper Forza Motorsport till att sprida intresset för motorsport. Vi vill bara vara säkra på att forumet används, för vi vill inte ha en massa "döda" forum som knappt används.
MagnusT

Inlägg av MagnusT »

Tack för snabbt svar :grin:

Jag vet att det är många som gillar att diskutera bankörning utan att för den del köra fullt ut i SLC, SSK eller liknande. Mest är det folk i olika märkesklubbar o lite andra grupper av folk som brukar hyra Gelleråsen osv... Och sen alla Nürburgring-galningar förstås :wink: Det är alltså inte diskussioner om motorsport utifrån ett åskådar eller besserwisser perspektiv :wink: Utan folk med olika typer ov sportbilar som de verkligen använder :wink:

Jag förstår till 100% att du inte vill ha ett tomt forum... Det hänger helt enkelt på hur man lyckas sprida info om att man kan träffas här. Jag kan tänka mig att försöka sprida ryktet :wink:

/Magnus T

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: MagnusT den 2002-03-26 22:09 ]</font>

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: MagnusT den 2002-03-26 22:09 ]</font>
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Aha, locka hit lite fler galningar så kan vi ordna det.
Bild
Gäst

Inlägg av Gäst »

Vad är SLC??????
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Schumi Lover Centre :dance:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Driver du med mig?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

mm han driver med dig... det är [Schumacher] Lovers Cheaters :wink:
Gäst

Inlägg av Gäst »

LS1 upplyste mig om att det var någon korpgärdsgårdsserie för formelförare wanneebees.

Har vi inte nog med korpserier som breder ut sig här och upptar dyrbar serverplats och lusar ner trånga internetledningar.

F-n, det tillåts att skrivas om missfoster som cart, irl, stcc, btcc, och allt gusköns bråte. När skall det bli ett stopp på det här ofoget.

Innan ett F1 lopp brukar dom köra fram en massa glada amatörer i Lamorghini´s och standardFerarri samt supertöntiga Porchar. Några idioter satt tom och tittade på den pinsama tilställningen. Ca 5-10 % av läktaren brukar vara befolkad då, dom smarta passar på att ta en paus och gå och skita. (Vilket är samma sak som att titta på denna urtrista tävlingsfjanteri).

Nej, här har mijlöpartiet mycket att göra. Låta dessa fjantar förpesta luften med dåligt "tunade" motorer och väsnas för ingen ting. Ingen bryr sig i alla fall.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Nu använde jag kanske inte orden korpgärdsgårdsserie och formelförare wannabees :wink:

Sådana brutala omdömen lämnar jag glatt över till den gode zz :beer:
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Eller dieselmästaren som han kallas för när han rullar fram på Sveavägen... :wave:
Loranga

Inlägg av Loranga »

Han har kanske fått besök av "Dieselmannen" efter en kväll med Forza :grin:
MagnusT

Inlägg av MagnusT »

LOL!! Lätt urspårning från ämnet tror jag, hehe!

Hursomhelst, hur många forum här är mest för entusiaster som tittar och följer med på vad som händer i motorsporten och hur många är för de som praktiserar det själv?

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag klottrar och kör Formel 1 - alltså har jag två forums ... :grin:
SLC

Inlägg av SLC »

On 2002-03-26 22:35, zz wrote:
LS1 upplyste mig om att det var någon korpgärdsgårdsserie för formelförare wanneebees.
Näe det är det inte riktigt , däremot så har vi med farsan till en avdankad svensk F1 förare i ett av teamen :cool2:)
On 2002-03-26 22:35, zz wrote:
Nej, här har mijlöpartiet mycket att göra. Låta dessa fjantar förpesta luften med dåligt "tunade" motorer och väsnas för ingen ting. Ingen bryr sig i alla fall.
Men vi har ju din typ av bilar med också..... T.ex VW Motorsport som kom med en Diesel Golf och körde på Rapsolja så det luktade Pop-corn i hela depån med friska 90 hästar. :crazy:

För övrigt så tror jag att SLC står för Skoghags Lekstuge Club. Men kul har vi :razz:
Moderator-polis ;-)
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Tro mig - du vill inte ha ut zz på banan med sin VW dieselbrännare. Som den skummilover han är kommer han att införa fusk som traction control, mutade funktionärer och domare, regelvidriga växellådor och manövrar som inkluderar att försöka köra alla sina motståndare av banan med berått mod.

Han kommer att vara en livsfara på banan precis som idolen [Schumacher] och genomföra tveksamma starter. Han kommer att sänka etiken och moralen i denna gentlemannasport till en absolut lägstanivå och serien kommer efter det aldrig mer vara sig lik.

:grin:
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Det finns ju t o m bildbevis på när han försöker muta den Österrikiska ordningsmakten :crazy:
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
SLC

Inlägg av SLC »

On 2002-03-27 09:34, LuckyStrike1 wrote:
Tro mig - du vill inte ha ut zz på banan med sin VW dieselbrännare. Som den skummilover han är kommer han att införa fusk som traction control, mutade funktionärer och domare, regelvidriga växellådor och manövrar som inkluderar att försöka köra alla sina motståndare av banan med berått mod.

:grin:
Hmmmm mutade funktionärer ?? JAAA det är vi helt för och borde vara obligatoriskt för alla tävlande :angel: //Fredrik
Moderator-polis ;-)
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-03-27 09:38, Razor wrote:
Det finns ju t o m bildbevis på när han försöker muta den Österrikiska ordningsmakten :crazy:
Exakt ... fuskar och kör med orent spel redan där! :crazy:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kära SLC, det var inte meningen att trampa någon på tårna. Jag är en multikulturell medborgare i konungariket sverige med pinsamt smal syn på racing.

Jag blir väldigt irriterad när man går och tittar på F1 (vilket jag gör 1-4 ggr år)och så kommer dom släpandes på en massa Porchar, Lamborghini´s och till min fasa till och med Renault spiderbilar och smutsar ner beläggningen på Monza med. Då passar jag (och många med mig) på att utföra behov i väntan på dagens höjdpunkt, F1 racet. :smile:

Klart att ni skall ha kul och ratta omkring med era åkdon.

Det verkar vara lite Lantisracing (inget ont om våra matproducerande jordbrukare) över det hela. Tillhör rävsvans och rosa tärningar reglementet? :grin:
SLC

Inlägg av SLC »

On 2002-03-27 10:06, zz wrote:
Det verkar vara lite Lantisracing (inget ont om våra matproducerande jordbrukare) över det hela. Tillhör rävsvans och rosa tärningar reglementet? :grin:
Vi är jätteglada för att ha en jordgubbsodlare med som förare.... Gott är det iallafall när han kommer och mutar oss med några lådor till funktionärsköket :wink:

Sen får du vara hur smal som helst i dina intressen :up: så länge det är motorsport iallafall.

(fotboll gillar vi inte :tong:)
Moderator-polis ;-)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

On 2002-03-27 10:14, SLC wrote:
(fotboll gillar vi inte :tong:)
Där steg du i aktning hos zz (hos mig med för den delen). :wink:
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Det är ju fotbolls-VM i år .. DET kan man väl få gilla ialla fall :saucy:

hellre fotboll än speedway
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

On 2002-03-27 10:27, LuckyStrike1 wrote:
NEJ!
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

On 2002-03-27 10:33, Cheever wrote:
On 2002-03-27 10:27, LuckyStrike1 wrote:
NEJ!
Bra rutet Chevo!!!!

(bra inlägg!)
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

On 2002-03-27 10:06, zz wrote:
med pinsamt smal syn på allt.
Ha, vilket erkännande!
Jag kom inte sist!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-03-27 10:33, Cheever wrote:
NEJ!
Pffftt det vet inte du något om! :saucy:
SLC

Inlägg av SLC »

Fast måste erkänna att när dom ser ut så här http://www.nudesportsstars.com/matildas ... govern.jpg så är ju fotboll lite roligare än normalt. :wink:
Moderator-polis ;-)
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag vägrar ta huliganfasoner som fo-b--l i min mun. Finns det något värre än denna primitivasta av alla degenererade våldssporter. Råkade av misstag titta på Tv när dom visade skräpet. 17 döda en vanlig ligamatch i latrinamerika. Publiken uppför sig som de as de är. Jag har full förståelse för att dom är fulla på läktarna. Det är enda sättet att stå ut med tristessen av det som händer på plan. Bygg om råsunda till gocartbana med läktare som ett led i satsningen att få fram en Svensk F1 förare.

Nu skall idioterna från hela världen samlas på några asiatiska öar och halvöar och göra upp. Pinsamt. Bojkotta skiten och plöj upp planen och odla jordgubbar så att grabbarna grus som kör i den berömda SLC får färska jordgubbar till sin champagne innan racet. :wink:
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Go Kart-bana? Riv omgivningarna oxå (Kan bara var missanpassade skåningar som bor där) och bygg en riktig rejserbana... :argh:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Gärna för mig. Om vi får ett F1 lopp till fjollträsk så river jag huset jag bor i själv, för att upplåta marken till ett så ädelt ändamål som en F1 bana. :smile:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Äsch vem bryr sig om en ev. svensk F1 förare? :saucy:
Användarens profilbild
Jobe

Inlägg av Jobe »

Äsch vem bryr sig om en ev. svensk F1 förare?

Nä vem fasen bryr sig om någon som nöjer sig med att komma på pallen i sann svensksportanda och att ha kämpat väl.

/Jobe
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

Oj, den här topicen hade jag missat. :lol:
Nu när zz har varit på både fotbollsmatch och kollat in micro-cartar så var det extra roligt, själv hade man besök av dieselmannen förra veckan. :barf:

Så snart jag skaffat ett riktigt åkdon skulle det vara kul att cruisa ringen några varv.