Vad tycker ni?

Allmänna frågor och svar till och från Forza Motorsport.
minna

Vad tycker ni?

Inlägg av minna »

Skrivet: Tis Sep 06, 2005 22:58 Rubrik: Styr upp Forza.......

--------------------------------------------------------------------------------

Det är dags att ansvariga mods går in och styr upp ekipaget.

Vi behöver inte ange några namn, inga stall, inga fans, vi är många som tillsammans fått forumet att spåra ur.

En del är värre än andra, andra är värre än en del. Det som blir patetiskt och jobbigt är när samma negativa kritikiska inlägg skrivs in 3-4 gånger på en dag i olika trådar.

Inläggen består sällan av fakta utan av hat och avsky mot andra stall och förare.

Forza är för generösa vad det gäller varningar på forumet. Det borde inte vara 5 varningar innan 1 månads avstängning utan Forza borde bli mer som andra seriösa forum.
Dom mest seriösa ger en varning sen är det kicken.

Vi borde som andra forum se när en skribent fått en varning, en röd prick bredvid nicket gör susen, det dämpar stridslusten. Tredje pricken, hejdå!

Vi måste få ge varann en känga men det måste vara med glimten i ögat, detta eviga tjat måste upphöra.

Ett par har i forumet sagt att dom har gjort sitt, jag har några till.
Själv la jag av ett tag men insåg att jag saknade forumet, (även dom mest kritiska) men jag tycker att dom senaste dagarna har det spårat ur.

ETT TIPS : Gör en rubrik under formel 1 som t.ex. heter sparklådan. Där kan alla gå in på egen risk och sprida galla hur dom vill. När dom sen har avreagerat sig kan dom gå in och snacka F1 med resten.

Vi gillar alla denna sport, låt oss ha ett seriöst forum.

(detta inlägg finnes i 2 trådar )
Michael Schumacher should have retired as an F1 world champion."Raikkonen is now the fastest driver in the world,"
Ricky

Inlägg av Ricky »

:up: :up: :up:
"I always said that to become champion when Michael is still on track gives it more value"
"It has for us been pleasure for us to race with him."
Golfkillen

Inlägg av Golfkillen »

Jag fattar inte, först skriver du en varning, och sen tre röda prickar. Det blev för svårt för mig!
minna

Inlägg av minna »

Golfkillen skrev:Jag fattar inte, först skriver du en varning, och sen tre röda prickar. Det blev för svårt för mig!
I andra forum när man får en varning, syns det för alla, en triangel, prick eller något annat. Det viktiga är att den som gjort fel vet det och vet att han är påpassad och därmed skärper sig
Michael Schumacher should have retired as an F1 world champion."Raikkonen is now the fastest driver in the world,"
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Jag behöver inga prickar, jag är alltid skärpt.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Golfkillen

Inlägg av Golfkillen »

Ibland ser jag prickar, oftast när jag varit ute och festat!
minna

Inlägg av minna »

pepp o golf, ni är för gulliga

sköt om er, natti

:puss:
Tomas_Boden

Inlägg av Tomas_Boden »

Jag hänvisar min åsikt till den andra tråden om detta ämne.. "Moderering av Forumet".. Vi är nog överens!
Användarens profilbild
GPWC

Inlägg av GPWC »

Minna: jag håller inte med bara om ditt val av favvo-förare. :wink: