Kan M Schumacher gå till BMW 2007?
-
Kan M Schumacher gå till BMW 2007?
En tysk i en tysk bil? Inte en omöjlig tanke?!
Man har en bra motor, trimmar in grejerna i Saubern (BMWn) nästa säsong tillsammans med två korttidskontrakterade förare samtidigt som man redan signat Schumacher för 2007.
BMW lär väl vilja pumpa in ordentligt med pengar om man ändå har köpt ett helt stall. För har de bestämt sig för att satsa så är det ju bara att göra det rejält.
/Robert
Man har en bra motor, trimmar in grejerna i Saubern (BMWn) nästa säsong tillsammans med två korttidskontrakterade förare samtidigt som man redan signat Schumacher för 2007.
BMW lär väl vilja pumpa in ordentligt med pengar om man ändå har köpt ett helt stall. För har de bestämt sig för att satsa så är det ju bara att göra det rejält.
/Robert
-
-
-
- Varnad
-
Sant, det finns väl inget som pekar på det...Sami skrev:Det kan bli en tysk i en tysk bil redan nästa år om Heidfeld skulle hamna där i stället för BAR-Honda som diverse rykten vill ha det till.
Att M Schumacher skulle avsluta hos BMW känns ännu mer osannolikt än det faktum att han skulle hamna hos McLaren-Mercedes.
-
-
-
Jari skrev:Japp, och när Nico Rosberg också kör under tysk flagg .
Ja, han är Tysk medborgare! Under vilket flagg tycker du han skulle köra?
Mark Webber skulle kanske köra under Brittsikt flagg. Troligtvis kommer hans ättlingar därifrån. Andretti skulle köra under Italienskt flagg? Senna under Portugisiskt?
Eller skall alla köra under flaggan från något centralafrikanskt land eftersom vi alla härstammar därifrån???
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Varnad
Han är finsk medborgare också och innehar även en finsk licens. Den körde han på i fjol.Nisse skrev:Jari skrev:Japp, och när Nico Rosberg också kör under tysk flagg känns det överflödigt med en föredetting som tappat gnistan och känslan.
Vilket visade sig återigen under fredagsträningarna.
Nico Rosberg, var det han som hade en pappa fodd i Solna, tysk morsa, bor i Tyskland och ar tysk medborgare
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Nej, Nico är inte Finsk medborgare. Han har INTE ansökt om dubbelt medborgarskap vilket blev en möjlighet i Finland för ca 6-9 månader sedan.Jari skrev:Han är finsk medborgare också och innehar även en finsk licens. Den körde han på i fjol.Nisse skrev:Jari skrev:Japp, och när Nico Rosberg också kör under tysk flagg känns det överflödigt med en föredetting som tappat gnistan och känslan.
Vilket visade sig återigen under fredagsträningarna.
Nico Rosberg, var det han som hade en pappa fodd i Solna, tysk morsa, bor i Tyskland och ar tysk medborgare
-
-
Det kanske var kor då, eller så kanske de var grisar. Det kan också vara katter eftersom stall även bebos av katter!jajo skrev:Grannens honkatt födde ungar i stallet, men inte kallar de dem för hästar för det.
/Jan
-
-
-
-
Sami skrev:Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!LuckyStrike1 skrev:Hade katterna haft tyskt medborgarskap och tävlat under tysk licens och flagga, hade vi kallat dem för tyskar. Möjligtvis tyska katter.
Av vem?
-
av sådana som dig och dina svenne kamrater!Gösta skrev:Sami skrev:Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!LuckyStrike1 skrev:Hade katterna haft tyskt medborgarskap och tävlat under tysk licens och flagga, hade vi kallat dem för tyskar. Möjligtvis tyska katter.
Av vem?
-
- Utvisad
Särskrivna kamrater ser man inte så ofta...Sami skrev:av sådana som dig och dina svenne kamrater!Gösta skrev:Sami skrev: Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!
Av vem?
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
- Utvisad
finne ja, men inte finländare... stor skillnadSami skrev:Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!LuckyStrike1 skrev:Hade katterna haft tyskt medborgarskap och tävlat under tysk licens och flagga, hade vi kallat dem för tyskar. Möjligtvis tyska katter.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
- Varnad
Det behöver han inte göra heller ännu.Gösta skrev:Nej, Nico är inte Finsk medborgare. Han har INTE ansökt om dubbelt medborgarskap vilket blev en möjlighet i Finland för ca 6-9 månader sedan.Jari skrev:Han är finsk medborgare också och innehar även en finsk licens. Den körde han på i fjol.Nisse skrev:
Såhär säger han själv:
if it were easy to learn the language i would already speak fluently. but ofcorse i would really like to speak my native language (at least half native).
Han ser sig själv som halvfinne och innehar finsk racinglicens vid sidan om sitt tyska. Det är hans eget val under vilken flagg han vill köra, inte ditt eller mitt.
I hans gästbok på hans hemsida finns en kommentar som han svarat på som säger en del:
Heh, yeah two and a half. Well i hope there will be tw and a half one dayGreat!
You won your first race (GP2) and it was in France!
Soon we will have 2½ drivers in formula 1
Best luck
-
- Varnad
Ugh! Den store experten har talat!EnzoF1 skrev:finne ja, men inte finländare... stor skillnadSami skrev:Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!LuckyStrike1 skrev:Hade katterna haft tyskt medborgarskap och tävlat under tysk licens och flagga, hade vi kallat dem för tyskar. Möjligtvis tyska katter.
-
- Varnad
Själv är jag finsk medborgare och är även född där, men folk misstar mig för svensk mellan varven.Sami skrev:Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!LuckyStrike1 skrev:Hade katterna haft tyskt medborgarskap och tävlat under tysk licens och flagga, hade vi kallat dem för tyskar. Möjligtvis tyska katter.
Jag blir så jävla förbannad. Ser jag ut som en fjolla kanske?
-
Du är vad du känner dig som och vad du känner att ditt hjärta finns. Nationsgränser är en konstruktion skapad för att kungar och härskare skall kunna uppbära skatter och tullar. Idag känner jag mig som en trött spanjor. Kommer att ha siesta större delen av dagen för att orka med en kräftskiva i kväll.Sami skrev:av sådana som dig och dina svenne kamrater!Gösta skrev:Sami skrev: Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!
Av vem?
-
Tro mig, ingen kan missta dig för att vara annat än Finnländare (gillar inte termen finne) när han ser att du ha oerhörda problem med att ta en wiskey med två klunkar, utan den nästan alltid slinker ner på en klunk. Det spelar ingen roll om det är en 4á eller 12á.Jari skrev:Själv är jag finsk medborgare och är även född där, men folk misstar mig för svensk mellan varven.Sami skrev:Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!LuckyStrike1 skrev:Hade katterna haft tyskt medborgarskap och tävlat under tysk licens och flagga, hade vi kallat dem för tyskar. Möjligtvis tyska katter.
-
Gösta skrev:Tro mig, ingen kan missta dig för att vara annat än Finnländare (gillar inte termen finne) när han ser att du ha oerhörda problem med att ta en wiskey med två klunkar, utan den nästan alltid slinker ner på en klunk. Det spelar ingen roll om det är en 4á eller 12á.Jari skrev:Själv är jag finsk medborgare och är även född där, men folk misstar mig för svensk mellan varven.Sami skrev: Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!
Vafan då är jag också finne.....huvva....
Lite äldre, lite långsammare
-
-
- Varnad
-
Ja, men är du född i stallet?Sami skrev:Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!LuckyStrike1 skrev:Hade katterna haft tyskt medborgarskap och tävlat under tysk licens och flagga, hade vi kallat dem för tyskar. Möjligtvis tyska katter.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
"Hur blir man svensk medborgare på fem minuter?"Jari skrev:Själv är jag finsk medborgare och är även född där, men folk misstar mig för svensk mellan varven.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
- Utvisad
Kan du en gång för alla redogöra för varför du bor i Sverige?Jari skrev:Själv är jag finsk medborgare och är även född där, men folk misstar mig för svensk mellan varven.Sami skrev:Själv har jag ett svenskt pass och är svensk medborgare även född här, men ändå ses jag som finne!!!!LuckyStrike1 skrev:Hade katterna haft tyskt medborgarskap och tävlat under tysk licens och flagga, hade vi kallat dem för tyskar. Möjligtvis tyska katter.
Jag fattar inte hur nån kan missta dig för svensk, ärligt alltså!
Vad gäller fjollutseendet, tja... det där vet du bäst själv... men måste du försvara din sexuella identitet så är det som det är...
-
- Utvisad
Det blir man inte, man får åka hem från Skavsta!Razor skrev:"Hur blir man svensk medborgare på fem minuter?"Jari skrev:Själv är jag finsk medborgare och är även född där, men folk misstar mig för svensk mellan varven.