Borde Michael Schumacher lägga av?

Kungaklassen av motorsport...
Gösta

Inlägg av Gösta »

Hasse M skrev: De bryter mot "dåliga förlorarnas gentlemanna-agreement" :D och trots att de testar betydligt mer så räcker det inte.
Gentlemanna-agreement?? Det finns bara 1 gentleman kvar inom F1 (det är David Coulthard), alla andra är skitstövlar och bedragare. Den störste av dessa är Ron Dennis!!!!!!!!! :up:
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Hasse M

Inlägg av Hasse M »

Gösta skrev:
Hasse M skrev: De bryter mot "dåliga förlorarnas gentlemanna-agreement" :D och trots att de testar betydligt mer så räcker det inte.
Gentlemanna-agreement?? Det finns bara 1 gentleman kvar inom F1 (det är David Coulthard), alla andra är skitstövlar och bedragare. Den störste av dessa är Ron Dennis!!!!!!!!! :up:
Halleluja!!! :up: 8) det är högtidsmässa :D
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Att Ferrari testar så mycket de har tillåtelse att testa är inte mer osportsligt eller omoraliskt än att McLaren kör med en tredjebil på fredagarna varje GP-helg
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Jag vet inte hur den mannen tänker...Ibland kan det hänga i hop, ibland inte....Vissa blir bara mer motiverade att kämpa hårdare när det går lite emot dem...Schumi har troligen ett så pass starkt psyke att han kan hantera situationen, han har ju trots allt inte alltid haft det snabbaste paketet(däck, förare, bil) utan många gånger så har han försökt göra det bästa av situationen som uppstått och även lyckats ganska så bra med det.
Användarens profilbild
bilpojke#1

Inlägg av bilpojke#1 »

Undrar vad han har för förare i sitt paket... :wink:
Eminem sjunger: It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Americana när det är som bäst och jag ryser.
Tomas_Boden

Inlägg av Tomas_Boden »

Crazy F1 skrev:Jag vet inte hur den mannen tänker...Ibland kan det hänga i hop, ibland inte....Vissa blir bara mer motiverade att kämpa hårdare när det går lite emot dem...Schumi har troligen ett så pass starkt psyke att han kan hantera situationen, han har ju trots allt inte alltid haft det snabbaste paketet(däck, förare, bil) utan många gånger så har han försökt göra det bästa av situationen som uppstått och även lyckats ganska så bra med det.
Det är väl ofta det som gör Schumacher till den han är, han har alltid kunnat anpassa sig, och försökt göra det bästa av situationen. Det är ju mycket sällan i början av karriären som han bara gett upp pga något fel. Han har kört upp sig så långt man kan under ett lopp medveten om att inte kunna vinna..