Borde Michael Schumacher lägga av?
-
Borde Michael Schumacher lägga av?
Med tanke på vad han presterar nu för tiden är väl frågan relevant, han gör den ena tabben efter den andra, borde inte han sluta medans minnet av honom är starkt.
Tavlan idag är lik honom, "flytta på dej här kommer jag" men hans reflexer och köregenskaper sinar med hans ålder och hakanbröderna får nog vara glada om dom har en stol nästa år.
Har något stall råd med att låta dom köra på gamla meriter.
Tavlan idag är lik honom, "flytta på dej här kommer jag" men hans reflexer och köregenskaper sinar med hans ålder och hakanbröderna får nog vara glada om dom har en stol nästa år.
Har något stall råd med att låta dom köra på gamla meriter.
-
-
-
-
Re: Borde Michael Schumacher lägga av?
Finns det inte tillräckligt med trådar redan som handlar om vem som kan snacka mest skit om Schumacher resp. Kimi? Vad finns det mer att säga som inte redan sagts? Tröttsamt kari.kari skrev:Med tanke på vad han presterar nu för tiden är väl frågan relevant, han gör den ena tabben efter den andra, borde inte han sluta medans minnet av honom är starkt.
-
-
Vad ska trådarna handla om, om inte rejsen och förarna?Olle skrev:Finns det inte tillräckligt med trådar redan som handlar om vem som kan snacka mest skit om Schumacher resp. Kimi? Vad finns det mer att säga som inte redan sagts? Tröttsamt kari.kari skrev:Med tanke på vad han presterar nu för tiden är väl frågan relevant, han gör den ena tabben efter den andra, borde inte han sluta medans minnet av honom är starkt.
-
- Varnad
-
Jo, men varför vara så drastisk att rösta om MS ska lägga av eller inte? Om Kimi kör sönder en motor i nästa lopp, ska vi rösta om han ska lägga av då? Du utgår från att kollisionen mellan MS och Webber var MS:s fel, vilket inte alla håller med om, och därför blir din omröstning bara en pajkastning mellan Schumi-anhängare och Schumi-hatare. Och det tycker jag är tröttsamt numera.kari skrev:Vad ska trådarna handla om, om inte rejsen och förarna?Olle skrev:Finns det inte tillräckligt med trådar redan som handlar om vem som kan snacka mest skit om Schumacher resp. Kimi? Vad finns det mer att säga som inte redan sagts? Tröttsamt kari.kari skrev:Med tanke på vad han presterar nu för tiden är väl frågan relevant, han gör den ena tabben efter den andra, borde inte han sluta medans minnet av honom är starkt.
En mer intressant fråga hade varit att rösta om kollisionen var Webbers eller Schumachers fel.
-
Nu har Kimi snart blivit den förste förloraren i samtliga sässonger han kört. Förstår han inte att han ALDRIG blir en champion!
Lägg handskarna på hyllan och sup resten av livet. Han är bättre på att supa än att vinna WDC titlar.
Lägg handskarna på hyllan och sup resten av livet. Han är bättre på att supa än att vinna WDC titlar.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Varnad
-
Jag tror inte hans reflexer har sinat än, han sitter bara in en dålig bil och har inte alltid med sig omdömet. Han säger att han inte såg Webber i backspegeln och dessutom förstod han inte varför en varvad förare skulle köra om honom.
Han var klart före Webber och förste man väljer alltid spår. Jag tror inte man kraschar avsiktligt men samtidigt så kan man ju inte få ett rykte om att man ger sig så fort någon sticker in framvingarna heller. Bara M. Schumacher vet vad han såg och tänkte men därmed inte sagt att man alltid säger det också. De inblandade är sällan överens om exakt varför det hände
Han var klart före Webber och förste man väljer alltid spår. Jag tror inte man kraschar avsiktligt men samtidigt så kan man ju inte få ett rykte om att man ger sig så fort någon sticker in framvingarna heller. Bara M. Schumacher vet vad han såg och tänkte men därmed inte sagt att man alltid säger det också. De inblandade är sällan överens om exakt varför det hände
-
- Varnad
Men vänta nu, det är ju han som i stort sett själv byggt och måttbeställt bilen, eller?
Antingen tappar han stinget som beställare av bil, eller så har de andra gått om i snabbhet helt enkelt.
Om det beror på däck, förare, chassi eller motor är inte lika intressant. När inte hela paketet längre håller yttersta klass kan inte ens Michael Schumacher vinna med bilen.
Det kanske han hade kunnat för 8 år sen, vem vet?
Antingen tappar han stinget som beställare av bil, eller så har de andra gått om i snabbhet helt enkelt.
Om det beror på däck, förare, chassi eller motor är inte lika intressant. När inte hela paketet längre håller yttersta klass kan inte ens Michael Schumacher vinna med bilen.
Det kanske han hade kunnat för 8 år sen, vem vet?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Ferraris och Skomakarns problem beror nog inte så mycket på att bilen är dålig, vilket jag inte alls tror den är, som att Bridgestone inte längre är konkurrenskraftiga. Omvänt kan det också till stor del förklara Ferraris dominans under senare år.
Men: han är fortfarande en av de snabbaste förarna och om han gillar det han gör, varför ska han då lägga av?
Men: han är fortfarande en av de snabbaste förarna och om han gillar det han gör, varför ska han då lägga av?
-
Tysk press spekulerar i att MS går till Mercedes efter 2006, DTM kanske som hakkinen eller byter de Raikkonen mot MS, ganska långsökt?
"Schumi manager Willi weber put the negotiations with Ferrari on ice. And the meetings with Haug confirm. "
Weber: "Michael feels in its Ferrari family very well. If 2006 its contract run out, he can make natural, what he wants."
http://www.bild.t-online.de/BTO/index.html
"Schumi manager Willi weber put the negotiations with Ferrari on ice. And the meetings with Haug confirm. "
Weber: "Michael feels in its Ferrari family very well. If 2006 its contract run out, he can make natural, what he wants."
http://www.bild.t-online.de/BTO/index.html
-
Fast tidigare år har det ju hävdats att det är just Schumachers fantastiska tekniska förmåga som har gjort Ferraribilen och Bridgestonedäcken så snabba...Cuscino skrev:Ferraris och Skomakarns problem beror nog inte så mycket på att bilen är dålig, vilket jag inte alls tror den är, som att Bridgestone inte längre är konkurrenskraftiga. Omvänt kan det också till stor del förklara Ferraris dominans under senare år.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Jag tycker inte han har förändrats så mycket. Schuey har alltid haft problem i trafik. Skillnaden mot åren 2000-2004 är att han inte längre startar längst fram och kan dra iväg i fjärran. Nu måste han köra om (och bli omkörd) och då kommer svagheterna fram. Det är lätt att se ut som en duktig förare om man har en överlägsen bil (och en hjälpryttare som sinkar resten av fältet).
-
-
Jacob skrev:KLART ATT HAN INTE SKA LÄGGA AV!!!
JAG HAR LÄNGTAT EFTER ATT SE HONOM SÅ HÄR I 11 ÅR NU!!!
Njut så länge det varar.
Nästa åt visar han åter var skåpet skall stå och därefter så lämnar han över till småbarnen.
-
-
För att McLaren, Renault och Michelin tagit ett jättekliv fram samtidigt som man glömde sätta väckarklockan på ringning i Maranello.LuckyStrike1 skrev:Men varför kunde han inte visa var skåpte ska stå redan i år då?
-
- Moderator
Schumacher gör sina missar mellan varven. Den här gången tror jag bara att han blev en aning överraskad av att Webber, som var varvad, skulle ta sig om. Inte helt vaket av Schumacher, men en incident som inte betyder speciellt mycket. Den som bedömer hans förmåga utifrån sådana här incidenter, och det blir en del sådana under en lång karriär, löper nog stor risk att ta miste på hans kapacitet. Jag tror inte att han är ett dugg sämre än tidigare och i rätt material har han vad som krävs för att ta en titel till. Frågan är bara om Ferrari kommer att kunna ge honom det en gång till. Vore roligare att se Schumacher i ett annat stall.
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
Jag trodde det var Schumacher som bestämde över väckarklockan?Gösta skrev:För att McLaren, Renault och Michelin tagit ett jättekliv fram samtidigt som man glömde sätta väckarklockan på ringning i Maranello.LuckyStrike1 skrev:Men varför kunde han inte visa var skåpte ska stå redan i år då?
-
JTarnstrom skrev:Schumacher gör sina missar mellan varven. Den här gången tror jag bara att han blev en aning överraskad av att Webber, som var varvad, skulle ta sig om. Inte helt vaket av Schumacher, men en incident som inte betyder speciellt mycket. Den som bedömer hans förmåga utifrån sådana här incidenter, och det blir en del sådana under en lång karriär, löper nog stor risk att ta miste på hans kapacitet. Jag tror inte att han är ett dugg sämre än tidigare och i rätt material har han vad som krävs för att ta en titel till. Frågan är bara om Ferrari kommer att kunna ge honom det en gång till. Vore roligare att se Schumacher i ett annat stall.
Tärnström
Webber som för övrigt låg ett varv efter och inte hade där att göra överhuvudtaget
-
-
Varvad förare ska hålla sig på mattan och hålla sig undan.
Han ska definitivt inte ge sig på överoptimistiska omkörningsförsök på förare ett helt varv före.
Webber är helt enkelt en klåpare - en övervärderad sådan dessutom
Han ska definitivt inte ge sig på överoptimistiska omkörningsförsök på förare ett helt varv före.
Webber är helt enkelt en klåpare - en övervärderad sådan dessutom
-
Vilka roliga trådar ni skapat.
Självklart ska MS fortsätta, han är en behållning och jag hoppas att han får en bättre bil nästa år, annars blir det för lätt för Kimi.
Angående kraschen såg det på skärmen ut som om MS inte gav Webber någon plats på innern utan genade in för snabbt. Det såg på plats ut som om det var en tavla av MS.
Hur såg ni på det.
Självklart ska MS fortsätta, han är en behållning och jag hoppas att han får en bättre bil nästa år, annars blir det för lätt för Kimi.
Angående kraschen såg det på skärmen ut som om MS inte gav Webber någon plats på innern utan genade in för snabbt. Det såg på plats ut som om det var en tavla av MS.
Hur såg ni på det.
Michael Schumacher should have retired as an F1 world champion."Raikkonen is now the fastest driver in the world,"
-
Webber var ett varv efter - han har överhuvudtaget inte där att göra vad gäller omkörningsförsök.
Vi såg två varvade förare klanta till det i Istanbul igår söndag. Monteiro vet väl inte bättre, med tankpå att han inte var den stabilaste vare sig i F3000 eller Champ Car.
Men Webber, som företrädare för GPDA, borde verkligen veta bättre än att ett varv efter ge sig på överoptimistiska manövrar mot förare ett helt varv före
Tur att Williams strax därefter tog klantskallen av banan [/b]
Vi såg två varvade förare klanta till det i Istanbul igår söndag. Monteiro vet väl inte bättre, med tankpå att han inte var den stabilaste vare sig i F3000 eller Champ Car.
Men Webber, som företrädare för GPDA, borde verkligen veta bättre än att ett varv efter ge sig på överoptimistiska manövrar mot förare ett helt varv före
Tur att Williams strax därefter tog klantskallen av banan [/b]
-
- Moderator
Ja, skrev jag inte det?LuckyStrike1 skrev:JTarnstrom skrev:Schumacher gör sina missar mellan varven. Den här gången tror jag bara att han blev en aning överraskad av att Webber, som var varvad, skulle ta sig om. Inte helt vaket av Schumacher, men en incident som inte betyder speciellt mycket. Den som bedömer hans förmåga utifrån sådana här incidenter, och det blir en del sådana under en lång karriär, löper nog stor risk att ta miste på hans kapacitet. Jag tror inte att han är ett dugg sämre än tidigare och i rätt material har han vad som krävs för att ta en titel till. Frågan är bara om Ferrari kommer att kunna ge honom det en gång till. Vore roligare att se Schumacher i ett annat stall.
Tärnström
Webber som för övrigt låg ett varv efter och inte hade där att göra överhuvudtaget
I övrigt var Webbers omkörning helt okej och enligt reglerna borde Schumacher ha lämnat utrymme. Tror bara att han blev överraskad. Det är inte ofta varvade förare är snabbare. Självklart måste ju Webber få ta sig förbi. Även om han är varvad finns möjligheten att slåss om poäng och placeringar. Lite långsökt just i går men en racerförare ska aldrig ge upp.
Tärnström
-
Men en varvad förare ska inte blanda sig i strider med förare ett helt varv före. Hade de legat på samma varv och slagits om placering hade det varit en race incident. Men nu anser jag det solklart vara Webbers ansvar som varvad förare att inte ställa till något. Synd för Schumacher som gick sitt lopp förstört av en förare, med hjärnan urkopplad.
Det är nog det jag har svårast med vad gäller serier som Champ Car där förare som är ett helt varv efter ändå tillåts ligga och blockera för förare som är ett varv före. Jag vill inte se sådana idiotier i F1, och det var tur att Williams tog Webber av banan innan han han ställa till det ännu mer.
Det är nog det jag har svårast med vad gäller serier som Champ Car där förare som är ett helt varv efter ändå tillåts ligga och blockera för förare som är ett varv före. Jag vill inte se sådana idiotier i F1, och det var tur att Williams tog Webber av banan innan han han ställa till det ännu mer.
-
- Moderator
Om det var så betydelselöst för Schumacher hade han ju kunnat släppa Webber förbi sig. Webber var ju snabbare. Tycker inte att Webber gjorde något fel. Faktum är att det var en av hans bättre omkörningar. Du säger att en varvad förare inte ska blanda sig i strider med förare som ligger ett varv före. Visst, om det gäller ledarekipagen, att man påverkar utgången av loppet genom att trssla till det - då ska man hålla fingrarna borta från kakburken. I det här fallet fanns ingen anledning för Webber att ligga och fisåka bakom Schumacher. När är det ok att köra om? När Schumacher kör två sekunder långsammare per varv? Eller ska det vara minst tre? Fem? Tio? Nej, Webber gjorde rätt och Schumacher fel men jag tycker inte att det är något att ligga sömnlös för. Det var ändå ett lopp att glömma för dem bägge och en situation som uppkommer så pass sällan att det knappt finns något att lära av den.
Tärnström
Tärnström
-
Med tanke på hur Webber chansade för att kasta sig förbi, och hur det slutade, så är det ju nära till hans att konstatera att han inte var tillräckligt snabb för at ge sig på en manöver - som varvad bil.
Han var de facto 1 min 30 s långsammare än Schumacher när han försökte sig trycka sig förbi.
Han var de facto 1 min 30 s långsammare än Schumacher när han försökte sig trycka sig förbi.
-
- Moderator
Vid det tillfället var han uppenbarligen tillräckligt snabb för att ta sig tillräckligt nära för att göra ett omkörningsförsök. Tycker inte att det såg ut som en desperat manöver. Snarare såg omkörningen kontrollerad ut. Han hade greppet och hade inget problem att hålla sitt spår. Schumacher gav inte tillräckligt med utrymme, vilket han lätt hade kunnat göra om han hade varit medveten om att Webber låg där han låg - för jag tror inte att det var så att Schumacher medvetet stängde. Varför skulle han göra det mot en förare som ligger ett varv efter?
Tärnström
Tärnström
-
-
-
På tal om att varvade förare inte ska vara i vägen.
Var det inte så att Herr Världsmästare höll på att ställa till det för Fisi när han var ute och vinglade, ca. 14 varv efter?
Jag kanske minns fel och för övrigt verkar Fisi inte ha några problem med att ställa till det för sig själv....
Var det inte så att Herr Världsmästare höll på att ställa till det för Fisi när han var ute och vinglade, ca. 14 varv efter?
Jag kanske minns fel och för övrigt verkar Fisi inte ha några problem med att ställa till det för sig själv....
Kör Spitfire Mk3 -69, Volvo 745 -92 samt Birel/Parilla -86
-
-
-
He he, nja på banan mer kanske Eller menar du nån depå korsning? Nemen, Jackie Stewart uttalade sig faktiskt i en motortidning att Schummy borde sluta när han e på topp, ingen kommer ihåg en fallande stjärna, menade han. Nåja Schumy kan väl vara stolt hursomhelst! Är det inte kul längre kan man ju inte hålla på länge!Eau Rouge skrev:Typ i korsningarna då eller?Tomas_Boden skrev:Hmm, det sägs väl nån gång att han kan vara lite klumpig i trafik.. Har läst det nånstans!
-
Vad Jackie Stewart säger är nog rätt så ointressant för Schumacher tror jag. Hade Schumi inte tyckt det han håller på med är kul, så hade han nog lagt av för länge sedan, så roligt tycker han defintivt att det är, speciellt i år när han möts av lite motstånd.Tomas_Boden skrev:He he, nja på banan mer kanske Eller menar du nån depå korsning? Nemen, Jackie Stewart uttalade sig faktiskt i en motortidning att Schummy borde sluta när han e på topp, ingen kommer ihåg en fallande stjärna, menade han. Nåja Schumy kan väl vara stolt hursomhelst! Är det inte kul längre kan man ju inte hålla på länge!
Ferrari.
-
Jadå helt rätt, jag bara citerade vad min stora favorit sa! Efter som Stewart la av efter 99 GP lopp, som trefaldig världsmästare, så menade han nog att Schummy lär stå på toppen obesegrad ett bra tag till om än han lägger av..Eau Rouge skrev:Vad Jackie Stewart säger är nog rätt så ointressant för Schumacher tror jag. Hade Schumi inte tyckt det han håller på med är kul, så hade han nog lagt av för länge sedan, så roligt tycker han defintivt att det är, speciellt i år när han möts av lite motstånd.Tomas_Boden skrev:He he, nja på banan mer kanske Eller menar du nån depå korsning? Nemen, Jackie Stewart uttalade sig faktiskt i en motortidning att Schummy borde sluta när han e på topp, ingen kommer ihåg en fallande stjärna, menade han. Nåja Schumy kan väl vara stolt hursomhelst! Är det inte kul längre kan man ju inte hålla på länge!
Klart han fortfarande tycker det är kul, jag vet själv hur kul racing är eftersom jag själv håller på med det! Det är definitivt inget som jag tror svalnar för en sån som honom, han är ju ändå inte alltför gammal tycker jag. Kanske i GP sammanhang sett, men visst har han kvar att ge, alla har svackor och tillfälligt dåligt material!
-
-
Eh ne inte riktigt. Jag kör på en sån amatör nivå så jag mäter mig absolut inte med honom. Men racing är kul på alla nivåer antar jag, från Clio Cup till f1, och jag tycker bara det låter som att han ändå har kul, det har jag tolkat från hans uttalanden.. Jag kan ha fel dock!bilpojke#1 skrev:Om Schumi:
Klart han fortfarande tycker det är kul, jag vet själv hur kul racing är eftersom jag själv håller på med det!
Klart ni är tjenis!
-
Nä, du har nog rätt. Imponerande att han ligger trea totalt efter Bridgestone-Ferraris kräftgång denna säsong. Även om JPM knappar in.
Mannen hatar nog att förlora mer än någonting annat. Kanske vill han även spöa en finne till...
Samt av kärlek till racingen och ScuderiaFerrari som genomgår en saftig kris (Fiats finanser bl.a.)
Mannen har ju livstidskontrakt.
Mannen hatar nog att förlora mer än någonting annat. Kanske vill han även spöa en finne till...
Samt av kärlek till racingen och ScuderiaFerrari som genomgår en saftig kris (Fiats finanser bl.a.)
Mannen har ju livstidskontrakt.
Eminem sjunger: It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Americana när det är som bäst och jag ryser.
-
-
Nästan alla säger att Karln är värdelös i år, men han ligger ändå 3a i vm trots att han material är sämre än ÅTMINSTÅNDE 6 bilar på gridden och då kan han ju inte vara så slut.
Att han ska lägga av bara för att han inte råkar vinna en säsong är ju helt sjukt tänkande, bara för att man inte vinner ett år så ska man lägga av eller vadå...? Då borde Kimi, Montoya mfl lagt av för länge sedan...för att inte nämna DAMON HILL som jacob älskar...hur mycket bra gjorde han om man får fråga? Han var ju slut innan han började i stort sett, det var ett år som han vann...och som det var i den klart bästa bilen och det året så fanns det i stort sett ingen konkurens eftersom maestro hade gått till Ferrari och den bilen gick långsamare än en "trampbil" som du säger att Damon körde på Hungaroring....ändå så vann SCHUMI TRE lopp det året...
Citat Eddie Irvine" How that man could win three races with that car will always be one of the greatest mystery in my carrier"...
Om schumi ska lägga av tror jag inte har något att göra med hur bra det går på banan utan det har nog mest att göra med hur KUL han tycker att det är...
Att han ska lägga av bara för att han inte råkar vinna en säsong är ju helt sjukt tänkande, bara för att man inte vinner ett år så ska man lägga av eller vadå...? Då borde Kimi, Montoya mfl lagt av för länge sedan...för att inte nämna DAMON HILL som jacob älskar...hur mycket bra gjorde han om man får fråga? Han var ju slut innan han började i stort sett, det var ett år som han vann...och som det var i den klart bästa bilen och det året så fanns det i stort sett ingen konkurens eftersom maestro hade gått till Ferrari och den bilen gick långsamare än en "trampbil" som du säger att Damon körde på Hungaroring....ändå så vann SCHUMI TRE lopp det året...
Citat Eddie Irvine" How that man could win three races with that car will always be one of the greatest mystery in my carrier"...
Om schumi ska lägga av tror jag inte har något att göra med hur bra det går på banan utan det har nog mest att göra med hur KUL han tycker att det är...
-
...och det hänger inte ihop lite..?Crazy F1 skrev:Nästan alla säger att Karln är värdelös i år, men han ligger ändå 3a i vm trots att han material är sämre än ÅTMINSTÅNDE 6 bilar på gridden och då kan han ju inte vara så slut.
Eminem sjunger: It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Americana när det är som bäst och jag ryser.
-
[quote="Crazy F1"] Då borde Kimi, Montoya mfl lagt av för länge sedan...för att inte nämna DAMON HILL som jacob älskar...hur mycket bra gjorde han om man får fråga? Han var ju slut innan han började i stort sett, det var ett år som han vann...och som det var i den klart bästa bilen och det året så fanns det i stort sett ingen konkurens eftersom maestro hade gått till Ferrari och den bilen gick långsamare än en "trampbil" som du säger att Damon körde på Hungaroring....ändå så vann SCHUMI TRE lopp det året...
quote]
quote]
-
- Varnad
Schumi är långt ifrån slut eller dålig, men receptet med skräddarsydda däck och enbilsstallstänkandet har bara gått ur tiden, eller rättare sagt. Nu räcker Michelins data för att överglänsa Bridgestone på alla plan. Att sen Williams bygger bilar där chassit har sönder däcken är deras problem.
Men, som Schumi säger själv:
Jag har inte många år kvar i F1. Det tolkar jag som att efter 2006 är det slut om inte Ferrari och Bridgestone helt plötsligt skulle återfå sin forna form igen vilket är högst otroligt. Förra gången tog det 21 år, men normalt numera för ett stall som satsar så grymt mycket pengar torde väl vara mellan 3 och 5 år.
Men, som Schumi säger själv:
Jag har inte många år kvar i F1. Det tolkar jag som att efter 2006 är det slut om inte Ferrari och Bridgestone helt plötsligt skulle återfå sin forna form igen vilket är högst otroligt. Förra gången tog det 21 år, men normalt numera för ett stall som satsar så grymt mycket pengar torde väl vara mellan 3 och 5 år.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Problemet är till största del däcken, och då det faktum att Ferrari är ensamt toppteam med Bridgestone.
De bryter mot "dåliga förlorarnas gentlemanna-agreement" och trots att de testar betydligt mer så räcker det inte. De måste dela data med minst ett toppteam till.
Ferrari är för bra för att ha 2 dåliga år, de kommer igen nästa säsong, men någon dominans tror jag inte på. Williams och Red Bull kommer antagligen köra Bridgestone 2006, och kanske ett till team.
Det är bra för sporten om även Ferrari och Schumi slåss om segrar. Även om jag personligen finner oerhört stor tillfredsställelse av att se Ferraris kräftgång
De bryter mot "dåliga förlorarnas gentlemanna-agreement" och trots att de testar betydligt mer så räcker det inte. De måste dela data med minst ett toppteam till.
Ferrari är för bra för att ha 2 dåliga år, de kommer igen nästa säsong, men någon dominans tror jag inte på. Williams och Red Bull kommer antagligen köra Bridgestone 2006, och kanske ett till team.
Det är bra för sporten om även Ferrari och Schumi slåss om segrar. Även om jag personligen finner oerhört stor tillfredsställelse av att se Ferraris kräftgång