Barrichello
-
Barrichello
Barrichello anser att han måste byta stall för att ha en chans att vinna förar-vm.
Vad säger det er.
Vad säger det er.
Michael Schumacher should have retired as an F1 world champion."Raikkonen is now the fastest driver in the world,"
-
Re: Barrichello
Att han inte kommer att bli världsmästare oavsätt vilket stall han går till.minna skrev:Barrichello anser att han måste byta stall för att ha en chans att vinna förar-vm.
Vad säger det er.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
Det tror inte jag heller men det ger lite funderingar om Ferrariteamet.Pepparkvarnen skrev:Att han inte kommer att bli världsmästare oavsätt vilket stall han går till.minna skrev:Barrichello anser att han måste byta stall för att ha en chans att vinna förar-vm.
Vad säger det er.
Michael Schumacher should have retired as an F1 world champion."Raikkonen is now the fastest driver in the world,"
-
Vad är det att fundera om, om han inte kan vinna VM i nåt annat stall, hur skall han då kunna vinna i Ferrari där världens genom tidernas bästa racerförare kör?minna skrev:Det tror inte jag heller men det ger lite funderingar om Ferrariteamet.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
Är Alesi tillbaka i Ferrari?Pepparkvarnen skrev:Vad är det att fundera om, om han inte kan vinna VM i nåt annat stall, hur skall han då kunna vinna i Ferrari där världens genom tidernas bästa racerförare kör?minna skrev:Det tror inte jag heller men det ger lite funderingar om Ferrariteamet.
¨°º© woodi ©º°¨
-
- Utvisad
Det säger mig att Barrichello inser att han aldrig kan bli lika snabb som Schumacher.minna skrev:Barrichello anser att han måste byta stall för att ha en chans att vinna förar-vm.
Vad säger det er.
Dock är nog hans chanser till en vm-titel ändå högst i Ferrari om du förstår!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
- Utvisad
Nu drar du enögda slutsatser igen... varför gick DC till Redbull? Ger inte det lite funderingar om McLarenteamet???minna skrev:Det tror inte jag heller men det ger lite funderingar om Ferrariteamet.Pepparkvarnen skrev:Att han inte kommer att bli världsmästare oavsätt vilket stall han går till.minna skrev:Barrichello anser att han måste byta stall för att ha en chans att vinna förar-vm.
Vad säger det er.
Jag vill bara att du ska vara konsekvent!
Historiskt sett är det lättast att bli världsmästare i Ferrari!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
Om han bedömmer att hans små chanser i Ferrari beror M.S. eller bilen, vet jag inte.Pepparkvarnen skrev:Vad är det att fundera om, om han inte kan vinna VM i nåt annat stall, hur skall han då kunna vinna i Ferrari där världens genom tidernas bästa racerförare kör?minna skrev:Det tror inte jag heller men det ger lite funderingar om Ferrariteamet.
M.S. är den bäste föraren historiskt sett men han är inte bäst idag. Jag tycker att hans missar talar för att han är på deken. Naturlagarna börjar gå emot honom. I en sport där snabba beslut och reaktionsförmåga är a och o har han sen en tid tillbaka passerat den ålder där reaktionsförmågan är på topp.
Vare sig man vill eller inte tär tiden.
M.S. kör idag mycket på sin rutin och det räcker långt. Jag vill ha honom fajtandes i toppen, i en bra bil, så länge det går. Han inger respekt.
Min tidigare önskan om flera stall i toppen har i år infriats. Nu vill jag bara att banorna ska tillåta fler omkörningar. Jag hoppas stort på Turkiet.
-
Hej solstråle!EnzoF1 skrev:Nu drar du enögda slutsatser igen... varför gick DC till Redbull? Ger inte det lite funderingar om McLarenteamet???minna skrev:Det tror inte jag heller men det ger lite funderingar om Ferrariteamet.Pepparkvarnen skrev:Att han inte kommer att bli världsmästare oavsätt vilket stall han går till.
Hade lilla jag fått bestämma så hade också jag bytt DC mot JPM.
Inte för att jag har något emot DC men JPM har nog en ljusare framtid.
-
- Utvisad
Som de flesta McLaren-fans undviker du frågan på ett inte alltför elegant sätt...minna skrev:Hej solstråle!EnzoF1 skrev:Nu drar du enögda slutsatser igen... varför gick DC till Redbull? Ger inte det lite funderingar om McLarenteamet???minna skrev: Det tror inte jag heller men det ger lite funderingar om Ferrariteamet.
Jag inser att du inte kommer att svara på den så vi kan väl lägga ned...
-
- Utvisad
Hade jag fått bestämma hade jag bytt Kimi mot DC och sedan gett JPM fria tyglar... då hade McLaren legat mycket bra till i år. Ja, jag hade även förbjudit JPM att köra hoj...minna skrev:Hej solstråle!EnzoF1 skrev:Nu drar du enögda slutsatser igen... varför gick DC till Redbull? Ger inte det lite funderingar om McLarenteamet???minna skrev: Det tror inte jag heller men det ger lite funderingar om Ferrariteamet.
-
Vilka missar tänker du på?minna skrev:Jag tycker att hans missar talar för att han är på deken.
-
- Utvisad
Ändå skriver du att det inger funderingar om teamet? Hur ska du ha det egentligen???minna skrev:Om han bedömmer att hans små chanser i Ferrari beror M.S. eller bilen, vet jag inte.Pepparkvarnen skrev:Vad är det att fundera om, om han inte kan vinna VM i nåt annat stall, hur skall han då kunna vinna i Ferrari där världens genom tidernas bästa racerförare kör?minna skrev:Det tror inte jag heller men det ger lite funderingar om Ferrariteamet.
-
- Utvisad
Hon tänker nog på att han faktiskt inte vann riktigt alla lopp förra året...Pepparkvarnen skrev:Vilka missar tänker du på?minna skrev:Jag tycker att hans missar talar för att han är på deken.
Sedan tänker hon säkert på att han misslyckades på Jerez 97 också...
Eller talar hon möjligen om hans kattungar, vem vet vad hon menar?
Man får sällan välunderbyggda svar av McLaren-fansen vet du väl...
-
minna skrev:Om han bedömmer att hans små chanser i Ferrari beror M.S. eller bilen, vet jag inte.Pepparkvarnen skrev:Vad är det att fundera om, om han inte kan vinna VM i nåt annat stall, hur skall han då kunna vinna i Ferrari där världens genom tidernas bästa racerförare kör?minna skrev:Det tror inte jag heller men det ger lite funderingar om Ferrariteamet.
M.S. är den bäste föraren historiskt sett men han är inte bäst idag. Jag tycker att hans missar talar för att han är på deken. Naturlagarna börjar gå emot honom. I en sport där snabba beslut och reaktionsförmåga är a och o har han sen en tid tillbaka passerat den ålder där reaktionsförmågan är på topp.
M.S. kör idag mycket på sin rutin och det räcker långt. Jag vill ha honom fajtandes i toppen, i en bra bil, så länge det går. Han inger respekt.
Min tidigare önskan om flera stall i toppen har i år infriats. Nu vill jag bara att banorna ska tillåta fler omkörningar. Jag hoppas stort på Turkiet.
Nej, för idag är Alonso bäst eller hur?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Utvisad
Alonso har helt klart lyckats bäst i år, inget snack om saken. Dock är säsongen inte slut än och jag tror och hoppas att Schumi kommer att vara ikapp till sista loppet och att det kommer att bli en riktig rysare mellan dem två. Jag hoppas också att det får blir fight om det och att Ferrarin inte kommer att svika MS som den gjorde på Jerez - för ingen vill väl se Alonso för en uppkörd titel, eller hur?LuckyStrike1 skrev:minna skrev:Om han bedömmer att hans små chanser i Ferrari beror M.S. eller bilen, vet jag inte.Pepparkvarnen skrev:Vad är det att fundera om, om han inte kan vinna VM i nåt annat stall, hur skall han då kunna vinna i Ferrari där världens genom tidernas bästa racerförare kör?
Nej, för idag är Alonso bäst eller hur?
-
Det där var en smörpass till McLarenfansen...EnzoF1 skrev: Historiskt sett är det lättast att bli världsmästare i Ferrari!
/Kristian
-
- Utvisad
Yep!Kristian Larsson skrev:Det där var en smörpass till McLarenfansen...EnzoF1 skrev: Historiskt sett är det lättast att bli världsmästare i Ferrari!
-
DC:s tid var ute. Han är liksom MS på väg nedför. JPM på väg uppåt.EnzoF1 skrev:Som de flesta McLaren-fans undviker du frågan på ett inte alltför elegant sätt...minna skrev:Hej solstråle!EnzoF1 skrev: Nu drar du enögda slutsatser igen... varför gick DC till Redbull? Ger inte det lite funderingar om McLarenteamet???
Jag inser att du inte kommer att svara på den så vi kan väl lägga ned...
DC var glad att han fick en sitts i år, jag trodde du var insatt.
-
minna skrev: DC:s tid var ute. Han är liksom MS på väg nedför. JPM på väg uppåt.
Rubens tid var ute. Han är liksom Kimi på väg nedför. Felipe Massa på väg uppåt. Rubens var glad att han fick en sits till nästa år, jag trodde du var insatt.
Hmmm, ja titta, det fungerade lika bra (eller dåligt) åt andra hållet också
-
- Utvisad
Ja, Kimi är ju bevisligen på väg nedåt. Från 2:a 2003 så pekar det käpprätt nedåt. Vi får se var han hamnar i år. Även om MS pekar nedåt så har han ju levererat en del under sina år.LuckyStrike1 skrev:minna skrev: DC:s tid var ute. Han är liksom MS på väg nedför. JPM på väg uppåt.
Rubens tid var ute. Han är liksom Kimi på väg nedför. Felipe Massa på väg uppåt. Rubens var glad att han fick en sits till nästa år, jag trodde du var insatt.
Men fakta har aldrig varit McLaren-fansen starka sida...
Men rena fakta åsido vad kul det är att se DC blomma upp nu när han slipper diktatorn i McLaren. Det måste vara kul att köra för ett stall som älskar racing och inte bara fungerar som ett stort företag. Ferrari är ett annat stall där man kan skratta och har kärleken till racing som främst drivkraft.
Fy fasen för att jobba i McLaren säger jag bara...
-
Jag ställer mig frågan varför han nu plötsligt blivit intresserad av att vinna förar-VM.minna skrev:Barrichello anser att han måste byta stall för att ha en chans att vinna förar-vm. Vad säger det er.
-
Eftersom jag inte är så insatt kan väl du förklara för mej vad du menar med att McLaren inte är intresserad av racing utan bara av pengar.EnzoF1 skrev:Ja, Kimi är ju bevisligen på väg nedåt. Från 2:a 2003 så pekar det käpprätt nedåt. Vi får se var han hamnar i år. Även om MS pekar nedåt så har han ju levererat en del under sina år.LuckyStrike1 skrev:minna skrev: DC:s tid var ute. Han är liksom MS på väg nedför. JPM på väg uppåt.
Men rena fakta åsido vad kul det är att se DC blomma upp nu när han slipper diktatorn i McLaren. Det måste vara kul att köra för ett stall som älskar racing och inte bara fungerar som ett stort företag. Ferrari är ett annat stall där man kan skratta och har kärleken till racing som främst drivkraft.
Vad jag vet så vill alla stall utom Ferrari dra ner på kostnaderna.
Vad jag vet så vill alla stall utom Ferrari dra ner på testdagar.
Vad jag vet så vill alla stall utom Ferrari ha en mer rättvis fördelning av pengarna man drar in.
Vad jag vet så hade alla stall utom Ferrari semester i 2 veckor.
Vad jag vet så är det oftast alla stall mot Ferrari, men storebror är så duktig och har så mycket pengar att han kör sitt eget race och skiter i vad resten av F1 världen tycker.
Det vore kanske det bästa för sporten om dom bröt sig ur och fixade ett rättvist F1 så kan Ferrari köra ett b-vm med sina understall
Kram ändå
-
Ferrari föreslog istället en begränsning av antalet testkilometer istället för antal testdagar.
Jag vet heller inte om Ferrari har den största budgeten längre, Toyota hade väl t ex större budget för något eller några år sedan? De hade i alla fall fler anställda än Ferrari.
Jag vet heller inte om Ferrari har den största budgeten längre, Toyota hade väl t ex större budget för något eller några år sedan? De hade i alla fall fler anställda än Ferrari.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
Ferrari vill också dra ner på kostnaderna. Man håller dock inte med om alla förslag, men om de flesta. Antalet testdagar anser man t.ex. inte begränsar kostnaderna. Man föreslog att begränsa hur många kilometrar man testar, istället för antalet dagar. EDIT: Det hade visst Razor redan skrivit.minna skrev: Vad jag vet så vill alla stall utom Ferrari dra ner på kostnaderna.
Vet du vad som sparar mest pengar: begränsa antal dagar eller antal körda kilometrar?
Jag v et det inte, men jag tycker att det låter som att det är en begränsning av antal körda kilometrar som borde vara den lösning som sparar mest pengar
Stämmer - och om McLaren hade en egen testbana kan du ge dig sjutton på att de inte hellre skulle vilja se en begränsning av antalet testdagar. McLaren som för övrigt har den mest avancerade fabriken av F1-stallen och så vitt jag vet kan utföra virtuella tester andra stall inte kan.Vad jag vet så vill alla stall utom Ferrari dra ner på testdagar.
Alla stall vill ha mer pengar. Ferrari har förhandlat till sig det, de andra stallen har inte gjort det. Skäll på Bernie istället, Ferrari har bara bett om och fått mer pengar. Vad är mer rättvist för övrigt än att ge mest pengar till den som vinner? Ge mest pengar till den som förlorar istället?Vad jag vet så vill alla stall utom Ferrari ha en mer rättvis fördelning av pengarna man drar in.
Japp, det fanns ingen regel som tvingade stall att ha semester. Och vad vet du om vad McLaren och de andra gjorde i sina fabriker? Tror du de stängde ner verksamheten i två veckor, eller tror du att de bara inte var på testbanan men jobbade 24 timmar om dygnet någon annanstans istället?Vad jag vet så hade alla stall utom Ferrari semester i 2 veckor.
För övrigt anser jag att Ferrari inte alltid har sportens bästa i sina ögon, men å andra sidan kan jag inte se att något annat stall har det heller. Med undantag för Minardi, och därför älskar jag Minardi.
-
Hehe vilken Bull Sh*t, tror du verkligen på det.LuckyStrike1 skrev:
För övrigt anser jag att Ferrari inte alltid har sportens bästa i sina ögon, men å andra sidan kan jag inte se att något annat stall har det heller. Med undantag för Minardi, och därför älskar jag Minardi.
/S
"All bleeding eventually stops."
-
Sjävklart är Paul Stoddart en ädel riddare och dom stora stallen är skurkar.
Barrichello kommer inte att vinna vm med BAR. Han är inte bra nog och jag tvivlar på BAR hinner bli bra nog under de få åren Barrichello har kvar i F1. Jag vet inte varför men jag tycker han är tråkig och han har gjort bra många år i F1 nu. För min del får han gärna börja köra champcars redan nästa år.'
Det skulle inte förvåna mig om Barrichello ger Ferrari några kängor i pressen nästa år om hur det var att tjäna Schumacher. Det vore ju i så fall det enda roliga som han(Barrichello) kan prestera.
Kombinationen Barrichello och Heidfeld känns helt otroligt tråkig och ointressant.
inför 2006 Känns BAR och Sauber-BMW helt ointressanta. Williams känns mer spännande då. Det ska bli intressant och se vad de kan göra med cosworthspisar. Sedan kommer det bli skoj att följa kampen mellan Webber och Button om vem som är bäst av dom två.
Barrichello kommer inte att vinna vm med BAR. Han är inte bra nog och jag tvivlar på BAR hinner bli bra nog under de få åren Barrichello har kvar i F1. Jag vet inte varför men jag tycker han är tråkig och han har gjort bra många år i F1 nu. För min del får han gärna börja köra champcars redan nästa år.'
Det skulle inte förvåna mig om Barrichello ger Ferrari några kängor i pressen nästa år om hur det var att tjäna Schumacher. Det vore ju i så fall det enda roliga som han(Barrichello) kan prestera.
Kombinationen Barrichello och Heidfeld känns helt otroligt tråkig och ointressant.
inför 2006 Känns BAR och Sauber-BMW helt ointressanta. Williams känns mer spännande då. Det ska bli intressant och se vad de kan göra med cosworthspisar. Sedan kommer det bli skoj att följa kampen mellan Webber och Button om vem som är bäst av dom två.
-
Tycker inte R.B. är alls dålig och med rätt stallkamrat och rätt team så kan han ju vinna ett VM. Ty, vi har ju haft och är på väg att få sämre mästare än vad han hade blivit i så fall.
Sen att han bytte till BAR som anses vara "sämre" än Ferrari kan ju bero på många olika faktorer. Vem vet, kanske vi har nästa Williams på G med Ferrari stallet under kommande år.
Sen att han bytte till BAR som anses vara "sämre" än Ferrari kan ju bero på många olika faktorer. Vem vet, kanske vi har nästa Williams på G med Ferrari stallet under kommande år.
-
-
- Utvisad
Jasså, var det därför McLaren investerade miljarder i Paragon?minna skrev:Eftersom jag inte är så insatt kan väl du förklara för mej vad du menar med att McLaren inte är intresserad av racing utan bara av pengar.EnzoF1 skrev:Ja, Kimi är ju bevisligen på väg nedåt. Från 2:a 2003 så pekar det käpprätt nedåt. Vi får se var han hamnar i år. Även om MS pekar nedåt så har han ju levererat en del under sina år.LuckyStrike1 skrev:
Vad jag vet så vill alla stall utom Ferrari dra ner på kostnaderna.
Vad jag vet så vill alla stall utom Ferrari dra ner på testdagar.
Vad jag vet så vill alla stall utom Ferrari ha en mer rättvis fördelning av pengarna man drar in.
Vad jag vet så hade alla stall utom Ferrari semester i 2 veckor.
Vad jag vet så är det oftast alla stall mot Ferrari, men storebror är så duktig och har så mycket pengar att han kör sitt eget race och skiter i vad resten av F1 världen tycker.
Det vore kanske det bästa för sporten om dom bröt sig ur och fixade ett rättvist F1 så kan Ferrari köra ett b-vm med sina understall
Kram ändå
Var det därför McLaren och RonDennis förhindrade pengarna till Minardi?
Tror du verkligen McLaren haft semester i två veckor? (F ö har Schumi haft semester i Norge bland annat dessa veckor...)
Är du verkligen så naiv att du ser detta i svart och vitt?
Vidare har väl Toyota och McLaren minst lika stor budget som Ferrari så bespara mig de där insinuationerna.
Jag menar att McLaren drivs mer som ett stort företag, skitsamma vad de sysslar med, än Ferrari som har en passion för racingen som hjärta i verksamheten.
Men fortsätt gärna fråga du, det är så man lär sig...
-
McLaren Group är ett storföretag som finansierar McLaren F1 team.EnzoF1 skrev: Jag menar att McLaren drivs mer som ett stort företag, skitsamma vad de sysslar med, än Ferrari som har en passion för racingen som hjärta i verksamheten.
Men fortsätt gärna fråga du, det är så man lär sig...
Fiat Group är ett storföretag som finansierar Ferrari F1 team.
Båda dessa storföretag äger ett flertal företag. Dom måste båda gå med vinst annars finns inga pengar till F1 teamen. För att ferrari F1 team skall kunna ha en fortsatt stor budget krävs att Fiat säljer fler bilar. Man presenterar därför ett stort antal nya modeller nästa år.
Det är inte omöjligt att McLaren har större budget en Ferrari nästa år.
Det beror delvis på hur Fiats bilförsäljning går.
Jag tror nog att båda F1 teamen är helt inriktade på racing.
Utan tvekan finns ett STORT racing hjärta i Ferrari.
-
-
- Utvisad
Ja självklart, men jag tror inte RonDennis har lika stort hjärta för racingen som t.ex. Enzo Ferrari hade, eller för den delen Jean Todt.Geer skrev:Jag tror nog att båda F1 teamen är helt inriktade på racing.
Jag tror också att McLaren är det absolut tristaste stallet att arbeta åt...
-
-
- Varnad
Enzo var en gammaldags "don" och Todt vill vinna, för det är det enda han vill ha i sin resumé. Av samma anledning ville han bara vara kartläsare åt finska rallyförare på sjuttiotalet.
Få har ett lika stort racinghjärta som RD, FW och några få till. (Nu när EJ lämnar skaran...)
De har lyckats både med racingframgångarna och skapat hygglig ekonomi.
För de flesta andra är det en karriärstege eller business.
Få har ett lika stort racinghjärta som RD, FW och några få till. (Nu när EJ lämnar skaran...)
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Vem säger det?Jari skrev:Enzo var en gammaldags "don" och Todt vill vinna, för det är det enda han vill ha i sin resumé. Av samma anledning ville han bara vara kartläsare åt finska rallyförare på sjuttiotalet.
-
- Varnad
Kan du kolla om det stod något namn på posten?Pepparkvarnen skrev:Vem säger det?Jari skrev:Enzo var en gammaldags "don" och Todt vill vinna, för det är det enda han vill ha i sin resumé. Av samma anledning ville han bara vara kartläsare åt finska rallyförare på sjuttiotalet.
Har du gått i amerikansk skola?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
-
- Utvisad
Ja och Nej!Jari skrev:Kan du kolla om det stod något namn på posten?Pepparkvarnen skrev:Vem säger det?Jari skrev:Enzo var en gammaldags "don" och Todt vill vinna, för det är det enda han vill ha i sin resumé. Av samma anledning ville han bara vara kartläsare åt finska rallyförare på sjuttiotalet.
Har du gått i amerikansk skola?
-
hej
hej jag ville bara säga att efter att ha läst enzos alla inlägg så tror jag att
han kan vara högst 14 år (omogen kan ej diskutera vuxet) du hoppar på alla så fort du får chansen, speciellt kimi och mclaren sluta hata du borde
nog inte titta på f1 nåt mer om du blir så upprörd. tack för mig
han kan vara högst 14 år (omogen kan ej diskutera vuxet) du hoppar på alla så fort du får chansen, speciellt kimi och mclaren sluta hata du borde
-
-
Jag tror att MS är den tristaste föraren att ha som stallkamrat.EnzoF1 skrev:Ja självklart, men jag tror inte RonDennis har lika stort hjärta för racingen som t.ex. Enzo Ferrari hade, eller för den delen Jean Todt.Geer skrev:Jag tror nog att båda F1 teamen är helt inriktade på racing.
Eminem sjunger: It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Americana när det är som bäst och jag ryser.
-
- Utvisad
Re: hej
Till skillnad mot dig så hoppar jag på ämnen för diskussionen, dvs F1-förare och stall... du ger dig på för dig okända skribenter.jak skrev:hej jag ville bara säga att efter att ha läst enzos alla inlägg så tror jag att
Vem är omogen och kan inte diskutera egentligen?
Hur kan du bli så upprörd för att någon för dig okänd kritiserar någon som du bara ser på TV?
Men tack för dig i alla fall, du tillför ingenting!
-
- Utvisad
Jo på sätt och vis är det så. Det måste ju vara trist att ha världens bäste förare som stallkamrat... det är klart att det måste vara roligare att ha en medelmåtta som man kan slå som stallkamrat istället.bilpojke#1 skrev:Jag tror att MS är den tristaste föraren att ha som stallkamrat.EnzoF1 skrev:Ja självklart, men jag tror inte RonDennis har lika stort hjärta för racingen som t.ex. Enzo Ferrari hade, eller för den delen Jean Todt.Geer skrev:Jag tror nog att båda F1 teamen är helt inriktade på racing.
Men nu pratade vi om stallen, och jag tror det är kul och speciellt att jobba åt Ferrari. Sedan tror jag RedBull kan vara balla också, tycker DC:s reaktion tyder på det...
-
-
- Utvisad
Jovisst, men det lär ligga en enorm press på Rubens nu. Han kommer som ett slags outtalad föresteförare och jag tror förväntningarna är mycket stora på honom. Men jag tror han kommer att klara det bra. Han är erfaren och en ganska snabb förare så han kommer säkerligen att ligga i toppen av "best of the rest" eller vad vi ska kalla dem... men titlar verkar ligga långt fram i tiden, men en seger eller två är säkert inte omöjligt...Sami skrev:Barrichello lär nog se mycket gladare ut nästa år också. Förutsatt att BAR-Honda nu inte har en misserabel bil som ligger i absoluta botten. Det är ju så mycket mindre press att köra för de mindre etablerade stallen där varje poäng i princip är en seger.