Skaffa din egen Rubens

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Jag såg på Atlas bulle att någon hittat följande citat av Ralf i en holländsk tidning: ""Having a fast team mate is good for the team, but I wouldn't mind having my own Rubens Barrichello."

Lite småtaskigt sagt mot Rubens. :smile: Undrar hur MS ställer sig i "striden" mellan Rubens och Ralf. Lite blandade känslor kan jag tänka mig.

Någon postade även den här bilden:

Bild

regenmeister

Inlägg av regenmeister »

Niles. :argh2:
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Min uppfattning är att en förare som Rubens, som accepterar en roll som "hjälpryttare" där han bara får vinna om stallkamraten bryter, saknar ambition. Jag tror nämligen att han är tillräckligt snabb för att då och då kunna matcha MS - om han fick likvärdiga förutsättningar.
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

Barrichello ser alltid så trumpen ut! Ralf och Rubens i samma stall hade ju blivit rena grin orgien. Ralf och Rubens hos Ferrari 2003!
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Enligt uppgift har Rubens en klausul i sitt kontrakt som hindrar Ferrari från att ge honom teamorder om han skulle råka leda ett lopp.

Sen åker han i precis likadan bil som Maestro.
Användarens profilbild
llowgren

Inlägg av llowgren »

Rubens är en bra pojk :angel:
Användarens profilbild
Hampus

Inlägg av Hampus »

Vem bryr sig om Rubens Barrichello?

Rubinho måste vara Formel 1-circusens mest anonyme förare! Tror han skulle tjäna på att byta stall. Han skulle åtminstone få mer uppmärksamhet på det sättet.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-03-23 11:50, Lemon wrote:
Enligt uppgift har Rubens en klausul i sitt kontrakt som hindrar Ferrari från att ge honom teamorder om han skulle råka leda ett lopp.

Sen åker han i precis likadan bil som Maestro.
Och utan att det behöver regleras i något kontrakt så får Rubens kicken om han inte följer en teamorder från stallet... i kontraktet står det ju nåt flummigt om att sätta stallets intressen främst...

Fast diskussionen är ju akademisk - att Rubens skulle vara före Schumi är väl ganska osannolikt
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

javssit är den, men hade inte ödlan haft med så hade det varit en orm...
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Har ödlor medar? :eek:
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!