Nu åker jag till Hockenheim!
Finns det fler som ska se loppet på plats?
Nu åker vi till Hockenheim
-
Re: Nu åker vi till Hockenheim
Nej, men jag skulle gärna vilja åka dit, Maestro kommer nämligen att vinna det loppet.minna skrev:Nu åker jag till Hockenheim!
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
Vadå, ställer inte Michelin-stallen upp?Pepparkvarnen skrev:Nej, men jag skulle gärna vilja åka dit, Maestro kommer nämligen att vinna det loppet.minna skrev:Nu åker jag till Hockenheim!
Keep on Boppin´
-
Tyvärr inte - hoppas att det blir ett kul race!minna skrev:Nu åker jag till Hockenheim!
Hela det här året har varit innehållsrikt, tycer jag. Ingen skugga må falla över Ferrarri, dom har varit otroligt duktiga de senaste åren och de kan fortfarande få till det, men det är inte längre en tävling med ett vinnande team och diverse olika gäng som tävlar om andra platsen.
Det är väl i det läget som däckskrig, förarstrejkhot och allt möjligt annat blir verklighet: alla känner sig mycket närmare att bli världsmästare.
Jag kommer att, med en dåres envishet, fortsätta hoppas att det ska vara Toyotas och Trullis tur någon gång i år. (Fast alla skäller på honom )
Totalt fortsätter jag verkligen att hoppas på Renault - naturligtvis...
Tyvärr inte.minna skrev:Nu åker jag till Hockenheim!
Ta med regnkläder, ser tydligen ut att kunna bli regn på söndag...
-
Det är inte ofta du säger sanningar, men i detta fall har du helt rätt!Pepparkvarnen skrev:Nej, men jag skulle gärna vilja åka dit, Maestro kommer nämligen att vinna det loppet.minna skrev:Nu åker jag till Hockenheim!
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)