Kimi

Kungaklassen av motorsport...
jak

Kimi

Inlägg av jak »

Varför detta gnällande på andra förare/stall som ni inte gillar? snacka positivt istället om ni gillar f1 annars förstår jag inte varför ni är på forumet ps:kimi vinner usas Gp hoppas jag :P
Användarens profilbild
Macho Woman

Inlägg av Macho Woman »

Ja, snart är vi nere på fotbollshuligannivå. Å andra sidan kanske det blir mer intressant och starkare känslor i sporten om man har en favorit och en massa fiender...
<----- Danica Patrick - äkta feministiskt initiativ
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Om man har Schumi som favorit så har man många fiender.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Pepparkvarnen skrev:Om man har Schumi som favorit så har man många fiender.
Jag tror nog att du kan skaffa dig fiender alldeles på egen hand med dina inlägg. :D

Annars är ju skadeglädjen den enda sanna glädjen så att glädja sig åt misslyckandena ifrån de förare man ogillar borde alltså vara mycket roligare än att glädjas åt sin favorits framgångar. 8) I år är ett roligare år än på mycket länge. :)

Förutom nåt undantagsfall är det nog inte så allvarligt menat utan mer munhuggning och vilja att få tyst på diskussionkombatanterna. :evil:
Användarens profilbild
Kuopio

Inlägg av Kuopio »

Macho Woman skrev:Ja, snart är vi nere på fotbollshuligannivå.
Var finns dom?
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

AndersF1 skrev:
Pepparkvarnen skrev:Om man har Schumi som favorit så har man många fiender.
Jag tror nog att du kan skaffa dig fiender alldeles på egen hand med dina inlägg. :D
Jo det är klart , men har man Schumi som favorit så får man många extra fiender på på köpet.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
Macho Woman

Inlägg av Macho Woman »

Kuopio skrev:
Macho Woman skrev:Ja, snart är vi nere på fotbollshuligannivå.
Var finns dom?
Det finns en del personangrepp på det här forumet också. Fast det är förstås typiskt forum. Egentligen är jag inte så orolig över att vi faktiskt skulle slåss om vi sågs på något race. :)
<----- Danica Patrick - äkta feministiskt initiativ
GMD

Inlägg av GMD »

Klart vi skulle.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

GMD skrev:Klart vi skulle.
:D
DJmylongi

Inlägg av DJmylongi »

Varför?

Du är kanske fotbollshuligan i grunden och en sån som vill förena sport med våld? Motorsport i allmänhet är ju faktiskt en sport som är käns för att vara fredlig trots att Ferrarifans är dominerande och hatade av många.
/Viktor
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

DJmylongi skrev:
Varför?

Du är kanske fotbollshuligan i grunden och en sån som vill förena sport med våld? Motorsport i allmänhet är ju faktiskt en sport som är käns för att vara fredlig trots att Ferrarifans är dominerande och hatade av många.
Har du varit på en pub och kikat på F1? Det har jag och det slutar alltid med box!
DJmylongi

Inlägg av DJmylongi »

Sami skrev:
DJmylongi skrev:
Varför?

Har du varit på en pub och kikat på F1? Det har jag och det slutar alltid med box!
Klart jag har. Däremot tror jag inte att det blir upplopp på en pub, eller brukar det blir det?
/Viktor
Användarens profilbild
Lövet

Inlägg av Lövet »

Klart som fan att vi skiter i F1:n, det är fajtingen som är höjdpunkten :P
-Its nice to be important but more important to be nice!
McLaren, teamet i mitt hjärta!
Användarens profilbild
Kuopio

Inlägg av Kuopio »

Många här som tycker att Aftonbladet är en tillförlitlig källa :roll: .

Fotbollshuliganer i Sverige :o .

Som jag och Gösta skulle börja bråka här långt ifrån där loppet äger rum om vem som är bäst, Räikkönen eller Fisichella. Då skulle blajjan ta fram;

F1-HULIGANER I SLAGSMÅL, ETT HOT MOT SPORTEN!

OFFRET GÖSTA TALAR UT; Huliganen tog min fina HD tjejmoppe-edition

LÄS ALLT OM HOTET MOT F1 PÅ SIDORNA 2,3,4,5,6,7,8,14,15 OCH KRÖNIKAN. KÖP ÄVEN VÅR ARMBAND "ÄLSKA F1" MED DEN NEUTRALA FÄRGEN ROSA (tihi, reklam)
Gösta

Inlägg av Gösta »

DJmylongi skrev:
Varför?
Ferrarifans är dominerande och hatade av många.
Om man är dominerande (dvs i majoritet) så är man hatad av få (dvs en minoritet). :D
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Gösta

Inlägg av Gösta »

Kuopio skrev:Många här som tycker att Aftonbladet är en tillförlitlig källa :roll: .

Fotbollshuliganer i Sverige :o .

Som jag och Gösta skulle börja bråka här långt ifrån där loppet äger rum om vem som är bäst, Räikkönen eller Fisichella. Då skulle blajjan ta fram;

F1-HULIGANER I SLAGSMÅL, ETT HOT MOT SPORTEN!

OFFRET GÖSTA TALAR UT; Huliganen tog min fina HD tjejmoppe-edition

LÄS ALLT OM HOTET MOT F1 PÅ SIDORNA 2,3,4,5,6,7,8,14,15 OCH KRÖNIKAN. KÖP ÄVEN VÅR ARMBAND "ÄLSKA F1" MED DEN NEUTRALA FÄRGEN ROSA (tihi, reklam)
Kuopio, jag har varit på F1 race med några medlemmar här på forumet. Samtliga icke Ferrari fans har jag buntat ihop och slagit ihjäl. :D

Det där med min MC var ett slag under bältet. Vänta bara till jag får tag på dig, då skall jag köra över dig med den och då får vi se om det är en tjej moppe eller inte. :D

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
DJmylongi

Inlägg av DJmylongi »

Gösta skrev:
DJmylongi skrev:
Varför?
Om man är dominerande (dvs i majoritet) så är man hatad av få (dvs en minoritet). :D
Jag syftade på att Ferrarifans utgör ungefär 50% av alla åskådare och supporters. Resterande 50% delas mellan resten av stallen.
/Viktor
Användarens profilbild
Kuopio

Inlägg av Kuopio »

Gösta

Inlägg av Gösta »

DJmylongi skrev:
Gösta skrev:
DJmylongi skrev: Varför?
Jag syftade på att Ferrarifans utgör ungefär 50% av alla åskådare och supporters. Resterande 50% delas mellan resten av stallen.
Och om vi då anntar att en majoritet (låt oss säga 80 % av hälften) skulle hata Ferrari så är det enligt mitt synsätt en minoritet som hatar en majoritet. Och det tror jag att majoriteten kan leva med. :D

DJmylongi

Inlägg av DJmylongi »

Jo, men de 80% av 50%, alltså 40%, representerar 9 av 10 stall. Det blir ingen majoritet, men minoriteten står då bakom de flesta utövarna av Formel 1.
/Viktor
Gösta

Inlägg av Gösta »

DJmylongi skrev:Jo, men de 80% av 50%, alltså 40%, representerar 9 av 10 stall. Det blir ingen majoritet, men minoriteten står då bakom de flesta utövarna av Formel 1.
Ok, så det är antalet stall som en minoritet av F1 publiken håller på som är det viktiga.

Din logik är underbar. :D

DJmylongi

Inlägg av DJmylongi »

Gösta skrev:
DJmylongi skrev:Jo, men de 80% av 50%, alltså 40%, representerar 9 av 10 stall. Det blir ingen majoritet, men minoriteten står då bakom de flesta utövarna av Formel 1.
Ok, så det är antalet stall som en minoritet av F1 publiken håller på som är det viktiga.

Njae, kanske inte.

Med dominerande menade jag från början att det bara är Tifosis som är många och organiserade även om Fernando Alonso har fått många supporters nu.
/Viktor
Gösta

Inlägg av Gösta »

DJmylongi skrev:
Gösta skrev:

Njae, kanske inte.

Med dominerande menade jag från början att det bara är Tifosis som är många och organiserade även om Fernando Alonso har fått många supporters nu.
Alonso har bara medgångssupportrar sådana som LS1, Golfkillen, JTarnstrom, ANFRAN, och några till.

Vi riktiga supportrar som är våra favoriter trogna i bra och dåliga tider. Mina favoriter är Fisichella, Schumacher och Heidfeld. :up: :D