Schumi och Rossi till Red Bull
-
Schumi och Rossi till Red Bull
http://www.sportnetwork.net/main/s111/s ... ?fromrss=1
Det här tycker jag är ett av de häftigaste ryktena på länge, sant eller inte.
Det här tycker jag är ett av de häftigaste ryktena på länge, sant eller inte.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Varnad
Jo, det låter grymt dyrt och jag har svårt att se Rossi köra F1, men man vet ju aldrig. Damon Hill skulle också fortsatt med MC-körningen
Å andra sidan; hur mptiverad kan Schuey vara att kliva ner till ett b-stall när han inte lyckas vinna med Ferrari längre?
En fråga till; hur troligt är det att Ferrari vill leverera motorer till RBR om RBR snor deras guldkalv?
Tror att Ferrari vill se att Ferrari vinner i första hand.
Å andra sidan; hur mptiverad kan Schuey vara att kliva ner till ett b-stall när han inte lyckas vinna med Ferrari längre?
En fråga till; hur troligt är det att Ferrari vill leverera motorer till RBR om RBR snor deras guldkalv?
Tror att Ferrari vill se att Ferrari vinner i första hand.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
-
-
Den Williamsbilen var tillräckligt bra för att inte ens Damon Hill skulle ha kunnat undvika att bli WDC.LuckyStrike1 skrev:Det gick ju rätt hyfsat för den senaste MC-åkaren smo bytte till bil ..... Go Hill Go !!
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
-
Tja, han vann VM, tilhör några av de mest vinstrika förarna i F1, gav Jordan deras första seger, körde om Schumi i en Arrows-Yamaha och ledde Ungerns GP till sista varvet och tog den bilen in på en andraplats till slut.Martin Sohlberg skrev:LuckyStrike1 skrev:Det gick ju rätt hyfsat för den senaste MC-åkaren smo bytte till bil ..... Go Hill Go !!
Enda han gådde var väl downhill
Han blev ekonomiskt oberoende på kuppen efter att innan F1-karriären haft en minst sagt ansträngd ekonomi.
Jag vill också gå downhill på det sättet
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
Minns det loppet som igår.LuckyStrike1 skrev: ledde Ungerns GP till sista varvet och tog den bilen in på en andraplats till slut.
Arthur Rinnghardt: "Vad roligt för Hill att vinna detta lopp i en Yamaha Footwork"
Eje Elgh: "Det är faktisgt nästan 3 varv kvar av loppet"
(Vid tillfället var Damons ledning +30 sek på 2án Ville.)
Höll på att skratta på mig när växellådan gav upp och Ville vann med någon sekund.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
-
Ja, det var otroligt hur mycket tur han hade.LuckyStrike1 skrev:Tja, han vann VM, tilhör några av de mest vinstrika förarna i F1, gav Jordan deras första seger, körde om Schumi i en Arrows-Yamaha och ledde Ungerns GP till sista varvet och tog den bilen in på en andraplats till slut.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
Undrar om du är gammal nog att komma ihåg Damon Hill...Martin Sohlberg skrev:LuckyStrike1 skrev:Det gick ju rätt hyfsat för den senaste MC-åkaren smo bytte till bil ..... Go Hill Go !!
Efter att Sur-Frank hade sparkat DH så körde han en Arrows/Yamaha.
Med denna skitbil var han så när att vinna Ungerns GP -97.
Han ledde komfortabelt till det var två varv kvar då han fick problem med växellådan.
Visst kan man säga att det gick utför för DH, men knappast p.g.a. honom själv...
Kör Spitfire Mk3 -69, Volvo 745 -92 samt Birel/Parilla -86
-
- Utvisad
Det är alltid bilens fel när andra misslyckas, men alltid MS som är en sopa när han misslyckas...FZ skrev:Undrar om du är gammal nog att komma ihåg Damon Hill...Martin Sohlberg skrev:LuckyStrike1 skrev:Det gick ju rätt hyfsat för den senaste MC-åkaren smo bytte till bil ..... Go Hill Go !!
Efter att Sur-Frank hade sparkat DH så körde han en Arrows/Yamaha.
Med denna skitbil var han så när att vinna Ungerns GP -97.
Han ledde komfortabelt till det var två varv kvar då han fick problem med växellådan.
Visst kan man säga att det gick utför för DH, men knappast p.g.a. honom själv...
Märkligt det där!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
-
-
-
- Utvisad
Nivån sattes långt innan Kimi ens visste vad F1 var...FZ skrev:Åter igen...EnzoF1 skrev: Det är alltid bilens fel när andra misslyckas, men alltid MS som är en sopa när han misslyckas...
Märkligt det där!
Det är du själv som har satt nivån med din Anti-Kimi-kampanj.
Släpp löken...
Allt cirklar faktiskt inte kring finnpajsare...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
- Varnad
-
- Utvisad
Jo det är ju faktiskt 5% av förarna som är finnpajsare. Eller är det din berömda matematik som spökar igen???Jari skrev:Då har du valt fel sport för för F1 cirkulerar ganska mycket om finnpajsare sen ett antal år tillbaks.
Det är mycket mer korrekt att säga att F1 cirkulerar väldigt lite om finnpajsare sen ett antal år tillbaka, och f ö så handlar F1 främst om stallen, vilket medför att finnpajsarna för en ytterligt tynande tillvaro inom F1 jämfört med t.ex. Italien och England...
Var inte bitter Jari, snart är det en ny säsong och om Kimi fortfarande kör F1 då kanske han lyckas hålla ihop ett helt lopp och ta en seger till...
-
- Varnad