Här klagas det på att en nykomling råkade starta en tråd med ett ämne som redan avhandlas i en annan.
OK. Kan tyckas onödigt men han håller sig åtminstone till ämnet.
Men vad håller flertalet andra på med här?
Födelse-annonser? Hallå? Man skulle kunna tro att Arthur Ringart extraknäcker som moderator på Forza för tillfället.
Nu när jag påpekat detta så kan Mr. Moderator gärna ta bort denna tråd.
Låt oss slippa "Hänt i Veckan"-stuket...
Hänt i Veckan...?
-
Hänt i Veckan...?
Kör Spitfire Mk3 -69, Volvo 745 -92 samt Birel/Parilla -86
-
Vad syftar du på?
Eftersom Fisichella inte vinner så mycket nuförtiden så har jag ingen anledning att gå in på den avdelning som handlar om F1 och följer därmed inte debatten.
Eftersom Fisichella inte vinner så mycket nuförtiden så har jag ingen anledning att gå in på den avdelning som handlar om F1 och följer därmed inte debatten.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
Öhhh...
Helt rätt FZ.
Tydligen killens första inlägg i forumet...
Allmän dyngspridning och pajkastning trillar igenom, men...
Helt rätt FZ.
Tydligen killens första inlägg i forumet...
Allmän dyngspridning och pajkastning trillar igenom, men...
Say no more...
http://personal.inet.fi/cool/boive/00-spa.mpg
Nico Rosberg: Dad a hero, but Hakkinen is my idol.
http://personal.inet.fi/cool/boive/00-spa.mpg
Nico Rosberg: Dad a hero, but Hakkinen is my idol.
-
Är det bättre att ha två topics om samma ämne då?
Det blir oftast att diskutera ett ämne som Kimi till Ferrari om man har en och inte flera trådar om det. Jag tror inte någon tar ett sådant påpekande så hårt, men vi är ju alla olika ....
Det blir oftast att diskutera ett ämne som Kimi till Ferrari om man har en och inte flera trådar om det. Jag tror inte någon tar ett sådant påpekande så hårt, men vi är ju alla olika ....
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Nej, men eftersom det verkar vara viktigt att hålla ner antalet trådar, så gör det mig lite förbryllad att då kunna räkna till hela FYRA födelse-annonser...LuckyStrike1 skrev:Är det bättre att ha två topics om samma ämne då?
Den senaste veckan... På ett F1-forum...
Kör Spitfire Mk3 -69, Volvo 745 -92 samt Birel/Parilla -86
-
Det får vara hur många trådar som helst, men att ha två trådar om exakt samma ämne känns lite onödigt.
Två trådar om Mikas barn skulle också vara ondöigt, liksom två trådar om två trådar ....
Varifrån har du fått idéen att det är viktigt att hålla ner antalet trådar?
Fan vad alla gnäller
Två trådar om Mikas barn skulle också vara ondöigt, liksom två trådar om två trådar ....
Varifrån har du fått idéen att det är viktigt att hålla ner antalet trådar?
Fan vad alla gnäller
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
-