Ang artikeln om forza:s SLC debut

Allmänna frågor och svar till och från Forza Motorsport.
Dude

Ang artikeln om forza:s SLC debut

Inlägg av Dude »

Per Bjälevik kanske skulle fråga Herr Tärnström hur den kontakten mellan oss på den fria träningen egentligen gick till istället för att skriva det han tror :roll:

Inga hard feelings från min sida, men rätt ska vara rätt.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Tja, hur gick den egentligen till? Det är kanske lite förmätet av mig att påstå något om spårval etc eftersom min erfarenhet är ringa jämfört med din, men jag känner inte att det var mitt fel och jag kan köpa din förklaring (ingen lär ju vilja köra på någon med vilje på en fri träning) att du tyckte att det var en lucka. Däremot påstod du att jag tog ett väldigt sent apex och det håller jag inte med om. Det tycker jag styrks av skadorna på våra bilar. Våra bilar låg sida vid sida av varandra när kollisionen inträffade. Hade jag tagit ett väldigt sent apex hade min bil haft en annan vinkel gentemot din och antingen hade min högra framskärm gått in i sidan på dig, alternativt hade din vänstra framskärm gått in i sidan på min bil. Enligt min mening hade vi samma spår fast med något mindre än en bilbredd som skilde oss åt.

Men med krysset i bakrutan hade det kanske varit värt att vänta till rakan... Jag väntade mig inte direkt att någon skulle ta sig om där även om mitt spår var en aning risigt, det var ju inte tävling.

Inga hard feelings här heller och skadan var ringa för vår del.

Vad texten anbelangar är det ju inte så att den skuldbelägger dig.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Jag har pratat med både dig, Tärnström och läst flaggposteringens rapport. Det enda jag klagar över i min text, är att det skedde under Racecamp då i stort sett vem som helst fick vara med och köra på banan. Då tycker jag att erfarna förare som du ska vara extra försiktiga när de närmar sig X-bilar med rookies.

Denna lilla kritik måste både du och herr Tärnström tåla.

Jag har inte heller några "hard feelings", men anser mig ha rätt att uttrycka mina åsikter om detta. Vi står över Kinnekulle, men är åter på plats till nästa vända på Mantorp.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Yes. Äntligen en liten vendetta.

:up:
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Trä eller alu? :D
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.