Sponsring?
-
Sponsring?
Hejsan, Jag skulle gärna vilja veta vilka stall som är sponsrade av vad... Det är till ett skolarbete.
-
Re: Sponsring?
Forza-Motorsport Racing i SLC serien sponsrars ekonomiskt och moraliskt av.Sweden skrev:Hejsan, Jag skulle gärna vilja veta vilka stall som är sponsrade av vad... Det är till ett skolarbete.
www.bbraun.com
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Utvisad
Hemohes, div. barbiturater och opiater... lämpligt infusionsmaterial och sist men inte minst diverse anestesimedel för att möjliggöra uppkörningen av bucklan... (verkar ju inte vara aktuellt än på ett tag...)
Gösta skrev:Forza-Motorsport Racing i SLC serien sponsrars ekonomiskt och moraliskt av.Sweden skrev:Hejsan, Jag skulle gärna vilja veta vilka stall som är sponsrade av vad... Det är till ett skolarbete.
www.bbraun.com
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
Det är väl bäst att via FIAs site gå till de olika stallen och se vilka de har som sponsorer/partners e.d. Hur skall du annars kunna skriva vilka källor du hämtat informationen från. Du kan inte gärna skriva att du hämtat den härifrån. Det skulle jag inte tycka är tillräckligt källkritisk granskning.
-
Gösta skrev:Forza-Motorsport Racing i SLC serien sponsrars ekonomiskt och moraliskt av.Sweden skrev:Hejsan, Jag skulle gärna vilja veta vilka stall som är sponsrade av vad... Det är till ett skolarbete.
www.bbraun.com
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Gå till de olika stallens hemsidor - de presenterar allt om vilka sponsorer/partners de har och vad de sponsorerna gör. Där har du all info du behöver.Sweden skrev:Hejsan, Jag skulle gärna vilja veta vilka stall som är sponsrade av vad... Det är till ett skolarbete.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
- Mr Forza Motorsport
Något vi är mycket stolta över. Inte många som har ett tyskt storföretag i ryggen.Gösta skrev:Forza-Motorsport Racing i SLC serien sponsrars ekonomiskt och moraliskt av.Sweden skrev:Hejsan, Jag skulle gärna vilja veta vilka stall som är sponsrade av vad... Det är till ett skolarbete.
www.bbraun.com
-
- Utvisad
-
-
-
-
- Utvisad
den monterades väl av direkt av BAR-bilen och in på er...LuckyStrike1 skrev:sssccchhhh ... vi skulle prata tyst om den där extratanken
jag eftersöker fler bilder på "fusket"!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
-
Which means?EnzoF1 skrev:Hemohes, div. barbiturater och opiater... lämpligt infusionsmaterial och sist men inte minst diverse anestesimedel för att möjliggöra uppkörningen av bucklan... (verkar ju inte vara aktuellt än på ett tag...)
/Viktor
-
-