Kimi Räikkönen
-
Kimi Räikkönen
Det här måste vara den mest korkade racerföraren genom tiderna.
Alla människor som har den allra minsta kunskap om F1 vet att McLaren/Mercedes inte är konstruerade för att köras med fullt gaspådrag.
Ändå så trycker den tokiga finnen gasen i botten vid flera tillfällen varje varv, lopp efter lopp efter lopp.
Och vad blir resultatet????
POFF, POFF, POFF
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
POFF, POFF, PRRRRRRRRRrrrrrrrrrr tyckte jag resultatet blev den här gången. Men jag hade i och för sig öronproppar i men jag tyckte det lät så uppför backen vid Tosa.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
-
-
Hur kommer det sig då att Montoya fortfarande har mer poäng än Kimi Poffinen trots att Montoya har varit pappaledig halva säsongen? Och varför har testförarna(tillsammans) mer poäng än Kimi?DJmylongi skrev:Om McLaren-bilen inte går att köra med full gas vet han garanterat om det och kör aldrig fullt.
Svar: Dom är betydligt smartare än Kimi.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
- Utvisad
Och framförallt är de betydligt snabbare än Kimi...
Pepparkvarnen skrev:Hur kommer det sig då att Montoya fortfarande har mer poäng än Kimi Poffinen trots att Montoya har varit pappaledig halva säsongen? Och varför har testförarna(tillsammans) mer poäng än Kimi?DJmylongi skrev:Om McLaren-bilen inte går att köra med full gas vet han garanterat om det och kör aldrig fullt.
Svar: Dom är betydligt smartare än Kimi.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
-
-
- Utvisad
Jag tror Pepparkvarnen kan medföra en betydande kompetenshöjning till McLaren. Som det ser ut idag verkar Paragon vara befolkat av en grupp intellektuella kalhyggen med tanke på att de inte gör många rätt.
Jag själv skulle börja med att lägga mindre tid på flashiga kontor, pråliga pimpkläder och istället se till att lägga resurserna på att ta fram bättre förare, för i ärlighetens namn är det inga större fel på bilen, men nån borde lära Kimi hur man får bilen att hålla. Helst borde man ersätta Kimi med någon av de dugliga testchaufförer man har som ju verkar veta hur man gör. Är det månne all sprit som nu börjat ta ut sin rätt på Kimis synapser och neuroner?
Jag själv skulle börja med att lägga mindre tid på flashiga kontor, pråliga pimpkläder och istället se till att lägga resurserna på att ta fram bättre förare, för i ärlighetens namn är det inga större fel på bilen, men nån borde lära Kimi hur man får bilen att hålla. Helst borde man ersätta Kimi med någon av de dugliga testchaufförer man har som ju verkar veta hur man gör. Är det månne all sprit som nu börjat ta ut sin rätt på Kimis synapser och neuroner?
FZ skrev:Du verkar ha djup insikt i McLarens inre angelägenheter.
Dina påhopp och påståenden är bara korkade.
Men... om det nu är som du säger, så tycker jag du ska söka jobb på McLaren som ingenjör. Du verkar ha stora kunskaper på området...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
- Utvisad
Det var väl en drivaxel, och i så fall har Kimi kanske en stor skuld till haveriet!
Boxerman skrev:vad var det för fel på bilen då, blomman trode ju att det var ett datachip som var orsaken till det brutna loppet. Så det kanske inte var kimis fel att den gick sönder denna gången
-
- Utvisad
Eller så är han just dum och kör fullt i alla fall, vilket ju är vad PK påstår...DJmylongi skrev:Hur kan du anklaga Kimi för att vara dum? Om McLaren-bilen inte går att köra med full gas vet han garanterat om det och kör aldrig fullt.
-
-
-
Så du tror inte att det faktum att Kimi hade fyra gånger (åtta mot två för Coulthard) så många tekniska DNF:er som sin stallkamrat under förra säsongen kan tänkas ha med hans körstil att göra?
Jag säger inte att det är så, men det går ju inte att utesluta det och det borde ju t o m kunna gälla för en tappad bakvinge...
Jag säger inte att det är så, men det går ju inte att utesluta det och det borde ju t o m kunna gälla för en tappad bakvinge...
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
- Utvisad
Det är allmänt känt att en förare har stor inverkan på bilens hållbarhet. En tuffare körning högt upp kerbsen sliter självklart mer på grejer som drivaxlar och liknande.
Vem är det egentligen är idiot?
När jag tittade sist så låg Montoya före i tabellen och har därför varit snabbare än Kimi. Loppen varar ju som bekant i runt 60-70 varv... även testförarna lyckas bättre än Kimi.
Ta av dig de blåvita glasögonen och börja inse att Kimi kanske inte är helt ofelbar!
Vem är det egentligen är idiot?
När jag tittade sist så låg Montoya före i tabellen och har därför varit snabbare än Kimi. Loppen varar ju som bekant i runt 60-70 varv... även testförarna lyckas bättre än Kimi.
Ta av dig de blåvita glasögonen och börja inse att Kimi kanske inte är helt ofelbar!
Kuopio skrev:Rent ut sagt; Vilka idioter de flesta av er är.
Kimi Räikkönen har varit snabbare än Montoya, De La Rosa och Wurz.
han har imponerat men bilen har gått sönder på olika sätt, inte bara för han gasar, t.o.m en bakvinge har lossnat på hans McLaren under ett lopp. Är det hans fel? Nej.
Väx Upp.
-
- Varnad
-
Jag utesluter ingenting, men kikar man på hur de tekniska DNF:erna är fördelade så ser det ut så här jämfört med hans stallkamrater (Kimis siffror först):
2001: 4 - 2
2002: 8 - 3
2003: 1 - 3
2004: 8 - 2
2005: 1 - 0
Så visst kan man säga att han har haft otur, men man kan ju även säga att han hade tur 2003...
2001: 4 - 2
2002: 8 - 3
2003: 1 - 3
2004: 8 - 2
2005: 1 - 0
Så visst kan man säga att han har haft otur, men man kan ju även säga att han hade tur 2003...
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
-
- Utvisad
Kan inte du bara medge att han klantat sig en hel del och uppfört sig jävligt dåligt också.
Det är ju annars mycket bekvämt att skylla flera års avsaknad av mästerskapstitel på otur...
Om inte Schumacher haft otur hade han vunnit varenda mästerskap sedan 92... och om inte om fanns så var jag Ecclestone istället för han...
Det är ju annars mycket bekvämt att skylla flera års avsaknad av mästerskapstitel på otur...
Om inte Schumacher haft otur hade han vunnit varenda mästerskap sedan 92... och om inte om fanns så var jag Ecclestone istället för han...
Jari skrev:Kan inte ni två bara medge att han haft jävligt mycket otur också?
-
- Varnad
-
-
-
- Utvisad
Plastdelfinen är väl en orsak...AndersF1 skrev:Vad är en nerd och varför är Räikkönnen en sådan?
"nerd" är ett engelskt-amerikanskt ord som kanske närmast kan översättas till "tönt". Ni hade säkert den typen i skolan, oftast datakunniga, finniga elever som ofta inte blev valda först på gympan och så.
Men jag förstår inte varför Kimi ska anses vara en tönt enbart pga sina misslyckanden på banan? Tvärtom, tönt är han pga sitt uppträdande vid sidan av banan...
-
-
- Utvisad
Enzo, ta av dig dina janteglasögon.EnzoF1 skrev:Plastdelfinen är väl en orsak...AndersF1 skrev:Vad är en nerd och varför är Räikkönnen en sådan?
"nerd" är ett engelskt-amerikanskt ord som kanske närmast kan översättas till "tönt". Ni hade säkert den typen i skolan, oftast datakunniga, finniga elever som ofta inte blev valda först på gympan och så.
Men jag förstår inte varför Kimi ska anses vara en tönt enbart pga sina misslyckanden på banan? Tvärtom, tönt är han pga sitt uppträdande vid sidan av banan...
Du har tydligen blivit otroligt grovt mobbad i skolan -"en Enzopojke som ingen ville ha med i sitt lag".
Skulle inte alls förvåna ifall du har invandrarbakgrund. "många av de som mobbas i skolåldern försöker ge igen senare i livet".
Inte kan du hålla på och lipa över finnarnas formel1-förare i all evighet bara för att inte Wirdheim fick köra F1. Väx upp.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
-
wow ...
att få in mobboffer, invandrare och jante i ett och samma inlägg som svar på ett mer kritiskt inlägg mot Kimi Räikkönen ... det var ett nytt lågvattenmärke.
Vad har Jante med saken att göra?
Vad har invandrarbakgrund med saken att göra - och anser du att det är något negatvit guuben?
att få in mobboffer, invandrare och jante i ett och samma inlägg som svar på ett mer kritiskt inlägg mot Kimi Räikkönen ... det var ett nytt lågvattenmärke.
Vad har invandrarbakgrund med saken att göra - och anser du att det är något negatvit guuben?
-
Kimi är ju absolut en idiot som gasar för mycket med F1 kärran och kör sönder den.
Han skulle ju natuligtvis ha kännt att matrialet i vänster drivknut höll på att utmattas och kompenserat detta genom att ändra på inställningarna så att belastningen försköts över på dom andra tre hjulen.
Vidare så var det ju väldigt klantigat att han körde på kurbsen. Det förstår ju vilken F1-kännare som helst att när man känner att vänster drivknut håller på att ge upp så ska man ju köra mitt i banan och vänta på att mekanikerna på telepatisk väg heelar drivknuten innan man fortsätter, med det för F1 lopp ovanliga konststycket, att använda kurbsen.
I stället för att gasa sönder kärran skulle han inte lämna garaget och vänta på att dom andra förarna skulle självdö. Är det är den taktiken Kimi skulle satsa på för att vara med och slåss om titeln????
PS
Detta är skrivet helt utan ironi och sarkasm.
DS
Grattis Alonso!
Han skulle ju natuligtvis ha kännt att matrialet i vänster drivknut höll på att utmattas och kompenserat detta genom att ändra på inställningarna så att belastningen försköts över på dom andra tre hjulen.
Vidare så var det ju väldigt klantigat att han körde på kurbsen. Det förstår ju vilken F1-kännare som helst att när man känner att vänster drivknut håller på att ge upp så ska man ju köra mitt i banan och vänta på att mekanikerna på telepatisk väg heelar drivknuten innan man fortsätter, med det för F1 lopp ovanliga konststycket, att använda kurbsen.
I stället för att gasa sönder kärran skulle han inte lämna garaget och vänta på att dom andra förarna skulle självdö. Är det är den taktiken Kimi skulle satsa på för att vara med och slåss om titeln????
PS
Detta är skrivet helt utan ironi och sarkasm.
DS
Grattis Alonso!
Say no more...
http://personal.inet.fi/cool/boive/00-spa.mpg
Nico Rosberg: Dad a hero, but Hakkinen is my idol.
http://personal.inet.fi/cool/boive/00-spa.mpg
Nico Rosberg: Dad a hero, but Hakkinen is my idol.
-
- Varnad
Bra inlägg Mr T.
Han skulle dessutom bara kört på halvgas och med minst dubbelt så mycket bensin som de andra i kvalet, så att han inte ser så förbannat snabb ut.
Snabb förresten, om man lägger ihop reservförarnas tider, eller drar ifån dem eller hur man nu gör, så får man en dubbelt så snabb förare som Kimi, eller om man lägger ihop alla i stallet, så har de lite fler poäng än Kimi i alla fall.
Tillsammans är de bevisligen då "en" bättre förare. Att det inte blir så till slutet av säsongen beror på att reserverna inte får köra ofta nog. Kimi borde ställa sin plats till förfogande, då skulle de i alla fall plocka fler poäng, eller hur nu logiken gick där...
En sån där drivknut, på en sån där drivaxel är det som är mest känsligt för slag emot kerbs. Om man kollar in alla andra bilar som håller sig mitt i banan i alla kurvor på halvfart och jämför med Kimi som stöter i innerkerbsen i nästan varenda kurva förstår man ju direkt att hans körstil är åt helvete och att det bara kan sluta på ett sätt. Vem som helst kan bekräfta att de andra kör mitt i banan i jämförelse.
Han skulle dessutom bara kört på halvgas och med minst dubbelt så mycket bensin som de andra i kvalet, så att han inte ser så förbannat snabb ut.
Snabb förresten, om man lägger ihop reservförarnas tider, eller drar ifån dem eller hur man nu gör, så får man en dubbelt så snabb förare som Kimi, eller om man lägger ihop alla i stallet, så har de lite fler poäng än Kimi i alla fall.
Tillsammans är de bevisligen då "en" bättre förare. Att det inte blir så till slutet av säsongen beror på att reserverna inte får köra ofta nog. Kimi borde ställa sin plats till förfogande, då skulle de i alla fall plocka fler poäng, eller hur nu logiken gick där...
En sån där drivknut, på en sån där drivaxel är det som är mest känsligt för slag emot kerbs. Om man kollar in alla andra bilar som håller sig mitt i banan i alla kurvor på halvfart och jämför med Kimi som stöter i innerkerbsen i nästan varenda kurva förstår man ju direkt att hans körstil är åt helvete och att det bara kan sluta på ett sätt. Vem som helst kan bekräfta att de andra kör mitt i banan i jämförelse.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Lite märkligt att någon med en så monumental otur som Kimi verkar ha, har överlevt till 25 års ålder... att han inte har blivit överkörd på väg till affären, trillat nedför alla trappor som finns eller fått en meteor i skallen än är väl närmast att beteckna som ett mirakel?
Kanske något för påven Bengt XVI att titta närmare på?
Kanske något för påven Bengt XVI att titta närmare på?
Äntligen!
Äntligen!
-
- Varnad
Ja, han höll ju på att bryta nacken av sig på en flybridge på en stillastående båt och var nära att strypas av en plastdelfin. Jag tror till och med att delfinen fick honom i däck innan han räddades från dess elaka grepp?
Han spelade ishockey förut och jag kan tänka mig att hans motståndare ofta fick oförklarliga klubbbrott när de skulle in och tackla honom, så Kimi såg det bäst att utöva en singelsport i stället.
(Trots fru)
Höll han inte på att bli strypt av byxormen också på någon klubb i London, när de anställda chockat skrek av fasa och vakterna fick hjälpa till att få loss honom ur greppet?
Han spelade ishockey förut och jag kan tänka mig att hans motståndare ofta fick oförklarliga klubbbrott när de skulle in och tackla honom, så Kimi såg det bäst att utöva en singelsport i stället.
(Trots fru)
Höll han inte på att bli strypt av byxormen också på någon klubb i London, när de anställda chockat skrek av fasa och vakterna fick hjälpa till att få loss honom ur greppet?
Senast redigerad av Jari den mån maj 02, 2005 15:37, redigerad totalt 1 gång.
-
Det är synd om stackars otursförföljde Kimi. Snart kommer det väl nyheter om att plastdelfinen har gjort slut medelst utblåsning också.
Jag har ingen aning om Kimi körde sönder bilen eller inte på Imola.
Jag kan däremot konstatera att:
- Montoya trots att han varit pappaledig i två race fortfarande är bäste McLarenförare så här långt i år.
- Att Kimi är den enda McLarenförare som har kört samtliga lopp i år, men har trots det endast ett fåtal poäng mer än de båda testförarna som bara har kört varsitt race.
Otur eller inte, hans säsongsinledning har inte direkt skrikit framgång.
IF är för övrigt F1 stavat baklänges på engelska.
Jag har ingen aning om Kimi körde sönder bilen eller inte på Imola.
Jag kan däremot konstatera att:
- Montoya trots att han varit pappaledig i två race fortfarande är bäste McLarenförare så här långt i år.
- Att Kimi är den enda McLarenförare som har kört samtliga lopp i år, men har trots det endast ett fåtal poäng mer än de båda testförarna som bara har kört varsitt race.
Otur eller inte, hans säsongsinledning har inte direkt skrikit framgång.
IF är för övrigt F1 stavat baklänges på engelska.
-
- Varnad
Pappaledig?
Är det därför alla vill se honom på Wimbledon?
Jag tror vi ska avvakta med bättre och sämrediskussionen tills vi fått ett underlag som tillåter såna tolkningar.
McKrill har överlag inte gjort en lika bra säsongsöppning som Renault men den är bättre än Ferraris och för dem som tror att Toyota kommer ligga före McKrill i mitten av säsongen rekommenderas ett storpack Treo.
Jag tror vi ska avvakta med bättre och sämrediskussionen tills vi fått ett underlag som tillåter såna tolkningar.
McKrill har överlag inte gjort en lika bra säsongsöppning som Renault men den är bättre än Ferraris och för dem som tror att Toyota kommer ligga före McKrill i mitten av säsongen rekommenderas ett storpack Treo.
-
"Alla" lika med ett tiotal tifosis på Imola?
Jag har inte sagt något om en "bättre" eller "sämre" diskussion.
Jag har bara konstaterat poängställningen i stallet och antal körda lopp den här säsongen...
Jag förväntar mig nu, liksom innan säsongen, att Kimi är den med flest poäng/pallplatser/segrar i stallet den här säsongen när alla 19 lopp är körda. Med tanke på att han har flera års erfarenhet av stallet, och Montoya är grön i stallet, vore något annat konstigt. Det har dock inte börjat så bra för Kimi, men säsongsförberedelserna var ju si så där så kanske tar det tid att komma igång igen
Jag har inte sagt något om en "bättre" eller "sämre" diskussion.
Jag har bara konstaterat poängställningen i stallet och antal körda lopp den här säsongen...
Jag förväntar mig nu, liksom innan säsongen, att Kimi är den med flest poäng/pallplatser/segrar i stallet den här säsongen när alla 19 lopp är körda. Med tanke på att han har flera års erfarenhet av stallet, och Montoya är grön i stallet, vore något annat konstigt. Det har dock inte börjat så bra för Kimi, men säsongsförberedelserna var ju si så där så kanske tar det tid att komma igång igen
-
- Utvisad
Hur kom du till denna slutsats??? Du måste nog göra om läxan, för dina kunskaper verkar urusla. Om jag nu är invandrare (dessutom tycker jag det är lågt att nosa på rasism av dig din pajas, typiskt inskränkta finnar) så borde ju mina sympatier för Wirdheim var än mindre. De flesta som känner mig kan nog intyga att jag inte hyser några större sympatier för Wirdheim, han liksom Kimi är inte tillräckligt bra för F1 idag anser jag.
De enda som lipar över finnarna i F1 idag är väl just finnarna, vi andra skrattar mest åt eländet!
Men jag tycker du ska lägga ned rasistsnacket!
De enda som lipar över finnarna i F1 idag är väl just finnarna, vi andra skrattar mest åt eländet!
guuben skrev:Enzo, ta av dig dina janteglasögon.EnzoF1 skrev:Plastdelfinen är väl en orsak...AndersF1 skrev:Vad är en nerd och varför är Räikkönnen en sådan?
Du har tydligen blivit otroligt grovt mobbad i skolan -"en Enzopojke som ingen ville ha med i sitt lag".
Skulle inte alls förvåna ifall du har invandrarbakgrund. "många av de som mobbas i skolåldern försöker ge igen senare i livet".
Inte kan du hålla på och lipa över finnarnas formel1-förare i all evighet bara för att inte Wirdheim fick köra F1. Väx upp.
-
- Utvisad
Det här påminne nästan om ditt inlägg förra året när du bedyrade att McLaren knappast skulle sluta femma i mästerskapet...
När ska du lära dig?
När ska du lära dig?
Jari skrev:Pappaledig?
-
- Utvisad
Men om nu McLaren öppnat så bra, varför är då Kimi sämst av förarna? Fyra körda lopp och håller knappt undan för två förare som bara kört ett var? Varför går inte de andra förarnas bilar sönder då?
Förklara för oss som inte fattar varför Montoya belönats med fler poäng trots att han är sämre än Kimi!
Förklara för oss som inte fattar varför Montoya belönats med fler poäng trots att han är sämre än Kimi!
Jari skrev:Pappaledig?
-
- Utvisad
Vad hade du väntat dig av kissnödiga finnar som inte kan möta argument på ett vettigt sätt. De vet att Kimi är på väg utför och har inte svar på tal utan måste ta till hårdhandskarna.
Jag börjar förstå varför McLaren är så hatade av F1-publiken!
Jag börjar förstå varför McLaren är så hatade av F1-publiken!
LuckyStrike1 skrev:wow ...
-
Den där kan jag!EnzoF1 skrev:Förklara för oss som inte fattar varför Montoya belönats med fler poäng trots att han är sämre än Kimi!
Montoya har haft väldigt mycket tur och Kimi har haft en väldig otur. Någon annan förklaring finns det inte, eftersom Kimi är mycket bättre än Montoya - eftersom han är mycket bättre än Schumacher, och Schumacher är mycket bättre än Montoya.
-
- Utvisad
Ja så måste det ju vara...
Man måste nästan tycka synd om Kimi, tänk sådan otur han har. Tänk om han kunde ha lite tur så att de tio bästa förarna på gridden bröt så han kunde få vinna.
Man måste nästan tycka synd om Kimi, tänk sådan otur han har. Tänk om han kunde ha lite tur så att de tio bästa förarna på gridden bröt så han kunde få vinna.
LuckyStrike1 skrev:Den där kan jag!EnzoF1 skrev:Förklara för oss som inte fattar varför Montoya belönats med fler poäng trots att han är sämre än Kimi!
Montoya har haft väldigt mycket tur och Kimi har haft en väldig otur. Någon annan förklaring finns det inte, eftersom Kimi är mycket bättre än Montoya - eftersom han är mycket bättre än Schumacher, och Schumacher är mycket bättre än Montoya.
-
- Varnad
-
- Utvisad
Lär dig läsa igen Jari!
Som sagt, du försöker klumpigt undvika alla obekväma frågor. Skulle inte du passa bättre med bröderna brothers på Fria ordet, de håller din klass på logiken, för att inte tala om kunskaperna. Eller är du kanske en av dem som är där och härjar! Mycket underhållande, om man har tid...
Som sagt, du försöker klumpigt undvika alla obekväma frågor. Skulle inte du passa bättre med bröderna brothers på Fria ordet, de håller din klass på logiken, för att inte tala om kunskaperna. Eller är du kanske en av dem som är där och härjar! Mycket underhållande, om man har tid...
Jari skrev:Konsten att diskutera med en som svarar fem gånger på sitt eget inlägg?
Låta bli?
-
- Varnad
-
- Varnad
-
- Varnad
-
- Varnad
-
- Varnad
...... nä, jag ger mig.
Jag kan faktiskt inte komma på när du skulle kommit med något nytt, eget eller originellt. Nånsin.
Detta trots att du har alla förutsättningar. Oavsett hur det går är du den störste vinnaren.
Inte nog med att du håller på Ferrari, som ju varit fullständigt outstanding i massor av år. När det väl slår över och Kimi börjar vinna är du ju dessutom halvfinne, så för dig är det win-win-situationer oavsett vilket.
Synd att du förbaltar det så illa bara.
Förresten, jag har fått tag på lite "rare material" med Toto om du vill ha.
Jag kan faktiskt inte komma på när du skulle kommit med något nytt, eget eller originellt. Nånsin.
Detta trots att du har alla förutsättningar. Oavsett hur det går är du den störste vinnaren.
Inte nog med att du håller på Ferrari, som ju varit fullständigt outstanding i massor av år. När det väl slår över och Kimi börjar vinna är du ju dessutom halvfinne, så för dig är det win-win-situationer oavsett vilket.
Synd att du förbaltar det så illa bara.
Förresten, jag har fått tag på lite "rare material" med Toto om du vill ha.
-
- Utvisad
Jag är minsann inte rasist (och inte finne heller för den delen) och därför lade jag in frågan ifall du har mobbats i skolan eftersom du verkar agera som en vill "ge igen för oförätter". Så var det med den saken.EnzoF1 skrev:Hur kom du till denna slutsats??? Du måste nog göra om läxan, för dina kunskaper verkar urusla. Om jag nu är invandrare (dessutom tycker jag det är lågt att nosa på rasism av dig din pajas, typiskt inskränkta finnar) så borde ju mina sympatier för Wirdheim var än mindre. De flesta som känner mig kan nog intyga att jag inte hyser några större sympatier för Wirdheim, han liksom Kimi är inte tillräckligt bra för F1 idag anser jag.
guuben skrev:Enzo, ta av dig dina janteglasögon.EnzoF1 skrev: Plastdelfinen är väl en orsak...
Du skriver att finnar är inskränkta - ett typexempel på rasistiska uttalanden.
Och va f_n menar du med:"Om jag nu är invandrare så borde ju mina sympatier för Wirdheim vara än mindre."
Ett är garanterat säkert - Wirdheim vill inte ha dig i sin supporterklubb, någonsin.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)