Forza Racing?
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
-
- Inlägg: 8384
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Nära, men ändå inte
-
- Inlägg: 317
- Blev medlem: sön feb 10, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
-
- Mr Forza Motorsport
- Inlägg: 8550
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Fjällen
Jag brukar styra från baksätet...SLC skrev:Efter ha träffat pojkarna över lite god mat (tack Pastis) så kan jag officiellt meddela att teamet blir hyperfarliga......
För nu kan dom allt och har inget att skylla på
frågan nu är bara om dom kommer in i bilen.... för det är ett stort team
Tack för din information, den var matnyttig!
-
- Inlägg: 8027
- Blev medlem: mån apr 19, 2004 17:07
- Ort: Solna
Nå, fattade ni beslut om att jag skulle bli en välbetald "team manager" med oinskränkt makt???
Vi behöver inte skriva kontrakt, jag litar på Er.
Mitt första beslut blir att förarna skall ha cremefärgade racingoveraller med gröna prickar på. Till det skall bäras en stjärngossemössa i papper.
Själv skall jag ha en rosa brottartrikå som outfit.
Vi behöver inte skriva kontrakt, jag litar på Er.
Mitt första beslut blir att förarna skall ha cremefärgade racingoveraller med gröna prickar på. Till det skall bäras en stjärngossemössa i papper.
Själv skall jag ha en rosa brottartrikå som outfit.
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
-
- Inlägg: 8027
- Blev medlem: mån apr 19, 2004 17:07
- Ort: Solna
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Jo, ni behöver nog inte ha flyttbar förarstol, utan så långt ifrån ratten som möjligt blir lagom.
Lite jobbigt om ni skulle få inhopp av Alx eller någon annan med samma längd...
Det skall bli skitkul att se er på banan i sommar - om nåt knallgult passerar i hög fart så vet ni vad det är. (om vi nu kommer ut ur garaget vill säga...)
Lite jobbigt om ni skulle få inhopp av Alx eller någon annan med samma längd...
Det skall bli skitkul att se er på banan i sommar - om nåt knallgult passerar i hög fart så vet ni vad det är. (om vi nu kommer ut ur garaget vill säga...)
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
-
- Inlägg: 3027
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Ankeborg
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Ja, fy fan Nisse... Jag känner mig aprutten efter det som hände. Inget roligt alls. Tråkigt för de andra naturligtvis. Det är ingen tröst men betydigt mer erfarna förare än jag har ju lyckats med att lägga i fel växel på den bilen. Att dessutom leverera bilen till mekarna med en buckla i högersidan gjorde inte saken roligare. Jag blev ju påkörd av Raketservice efter en fyra, fem varv...
Lägg därtill att jag har suttit hela dagen med att hantera de mediala dyningarna efter Alx krasch... Ingen rolig vecka det här.
Men, men, skit händer och det finns många fler sätt att klanta sig på och på ett sätt var det kanske bra att det hände (min olycka alltså). Konselvenserna hade kunnat bli mycket värre och nu är alla förvarnade om hur lätt det är att göra fel.
Det enda positiva var att det kändes helt okej att köra. Inga problem att hänga med de andra och jag kunde öka tempot varv för varv. En tid närmre 1.40 kändes inte alls som en omöjlighet. Tuffaste kurvan var vänstern som leder upp till F2-kurvan. Problemet var att många av de snabbare bilarna kom ikapp där och tar man den kurvan fullt tvingas man korsa vägbanan för att få ett bra spår in i hårnålen. Det kändes vanskligt så jag valde oftast att ligga kvar på vänsterkanten efter apex.
Tärnström
Lägg därtill att jag har suttit hela dagen med att hantera de mediala dyningarna efter Alx krasch... Ingen rolig vecka det här.
Men, men, skit händer och det finns många fler sätt att klanta sig på och på ett sätt var det kanske bra att det hände (min olycka alltså). Konselvenserna hade kunnat bli mycket värre och nu är alla förvarnade om hur lätt det är att göra fel.
Det enda positiva var att det kändes helt okej att köra. Inga problem att hänga med de andra och jag kunde öka tempot varv för varv. En tid närmre 1.40 kändes inte alls som en omöjlighet. Tuffaste kurvan var vänstern som leder upp till F2-kurvan. Problemet var att många av de snabbare bilarna kom ikapp där och tar man den kurvan fullt tvingas man korsa vägbanan för att få ett bra spår in i hårnålen. Det kändes vanskligt så jag valde oftast att ligga kvar på vänsterkanten efter apex.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Jag antar att du känner för att ta sista passet vid nästa träning, Tärnström.
Gör som vi och träna aldrig så slipper ni träningshaverier...
Bättre lycka nästa gång och då är det inte så bra att köra av - ingen jätteeförlåtande bana, Kinnekulle.
Men tyvärr visade ju Alx att det alltid är någon som har det värre.
Kan även tänka mig att de andra mest är glada åt att det inte var de som råkade ut för samma sak.
Nisse kan f.ö. berätta hur det kan bli såhär i växellådan så att rejset får avslutas med väldigt få växlar kvar:
Om ni vill se livetidtagning ifrån SLC-rejsen, gå in på:
http://slclive.tauzero.se
Man kan klicka på teamnamnen så får man fram det teamets varvtidshistoria. Klickar man då på "Laptime" så sorteras det efter snabbaste varv.
Gör som vi och träna aldrig så slipper ni träningshaverier...
Bättre lycka nästa gång och då är det inte så bra att köra av - ingen jätteeförlåtande bana, Kinnekulle.
Men tyvärr visade ju Alx att det alltid är någon som har det värre.
Kan även tänka mig att de andra mest är glada åt att det inte var de som råkade ut för samma sak.
Nisse kan f.ö. berätta hur det kan bli såhär i växellådan så att rejset får avslutas med väldigt få växlar kvar:
Om ni vill se livetidtagning ifrån SLC-rejsen, gå in på:
http://slclive.tauzero.se
Man kan klicka på teamnamnen så får man fram det teamets varvtidshistoria. Klickar man då på "Laptime" så sorteras det efter snabbaste varv.
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Ja, vafan... det finns ett otal förare på betydligt högre nivåer som har gjort liknande tavlor men det är sällan någon som snackar högt om dem. Nisse och jag hör till den andra kategorin - låg nivå och mörkar inte.
Frågan är när mitt nästa pass blir... Jag lär i alla fall stå sist i kön.
Tärnström
Frågan är när mitt nästa pass blir... Jag lär i alla fall stå sist i kön.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Jag är utnämnd till optimistkonsult i teamet av Tärnström i fredags.
Jag anser nämligen att det finns en hel del positiva saker från helgen, och att den faktiskt har varit en mycket positiv upplevelse.
Vi har lärt oss mycket, och då är helgen ännu inte slut. Dessutom fick vi ett kvitto genom Tärnströms körning att vi har en riktigt bra bil. Vi kommer att ha möjligheter att hänga med bra i vår klass när vi väl har kört in oss själva och bilen.
Intresserade sponsorer har bara att välja på att hoppa på tåget nu, eller vänta tills tåget har fått fart och blivit dyrare :p
Det som hände skulle ha hänt förr eller senare ändå i år. Lika bra att ha det överstökat - och som Anders skrev: vi är några som är rätt glada att det inte var vi som körde .... Och som sagt - det har hänt tidigare ägare två gånger. Det har hänt andra stall med andra bilar. I racing är det ömsom vin, ömsom vatten.
Och när det även när det är vatten smakar vin, så vet man att man har valt rätt och är på rätt plats Nu ser jag fram emot Kinnekulle!
Jag anser nämligen att det finns en hel del positiva saker från helgen, och att den faktiskt har varit en mycket positiv upplevelse.
Vi har lärt oss mycket, och då är helgen ännu inte slut. Dessutom fick vi ett kvitto genom Tärnströms körning att vi har en riktigt bra bil. Vi kommer att ha möjligheter att hänga med bra i vår klass när vi väl har kört in oss själva och bilen.
Intresserade sponsorer har bara att välja på att hoppa på tåget nu, eller vänta tills tåget har fått fart och blivit dyrare :p
Det som hände skulle ha hänt förr eller senare ändå i år. Lika bra att ha det överstökat - och som Anders skrev: vi är några som är rätt glada att det inte var vi som körde .... Och som sagt - det har hänt tidigare ägare två gånger. Det har hänt andra stall med andra bilar. I racing är det ömsom vin, ömsom vatten.
Och när det även när det är vatten smakar vin, så vet man att man har valt rätt och är på rätt plats Nu ser jag fram emot Kinnekulle!
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Inlägg: 317
- Blev medlem: sön feb 10, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Pastis
Gösta
Tärnan ......
Eller rättare sagt utan Pastis hade vi stått oss slätt denna helg , så än en gång stort tack från hela SLC......
Tärnan.... bättre lycka nästa gång, men om du kommer förbi mig innan så kan jag visa lite spårval och växlingschema kan vi skriva ut så du kan tejpa det på rattkransen
Gösta, tack för dom fina sjukgrejjerna och Lucy för transporten
Gösta
Tärnan ......
Eller rättare sagt utan Pastis hade vi stått oss slätt denna helg , så än en gång stort tack från hela SLC......
Tärnan.... bättre lycka nästa gång, men om du kommer förbi mig innan så kan jag visa lite spårval och växlingschema kan vi skriva ut så du kan tejpa det på rattkransen
Gösta, tack för dom fina sjukgrejjerna och Lucy för transporten
Moderator-polis
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Apropå spårval, så är rejsas spårvalsguide bra och infomativ. Nåt att börja med åtminstone. Här t.ex. för Mantorp: http://rejsa.nu/bana_info.asp?mantorp
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Utgången ur parisen var lite knepig ibland, mest beroende på att jag gasade på för tidigt och inte alltid fick in bilen ordentligt intill bankanten. Vänstern upp mot F2 var ett annat problem. Dels är det den läskigaste kurvan, dels måste man korsa banan i utgången av den om man vill ha en bra ingång i F2. Oftast hade jag folk bakom mig och valde att ligga kvar på vänstersidan efter apex för att släppa förbi bakomvarande.
Stressigt som fan med alla dessa snabba bilar...
Tärnström
Stressigt som fan med alla dessa snabba bilar...
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 3027
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Ankeborg
[quote="AndersF1"]
Nisse kan f.ö. berätta hur det kan bli såhär i växellådan så att rejset får avslutas med väldigt få växlar kvar:
quote]
Men så länge lådan höll så gjorde jag snygga omkörningar i Eje kurvan
Sen att efterföljande chafförer kör sönder lådan var väl inte mitt fel
Nisse kan f.ö. berätta hur det kan bli såhär i växellådan så att rejset får avslutas med väldigt få växlar kvar:
quote]
Men så länge lådan höll så gjorde jag snygga omkörningar i Eje kurvan
Sen att efterföljande chafförer kör sönder lådan var väl inte mitt fel
Detta inlägg är kontrollerat av FRA.
-
- Varnad
- Inlägg: 9645
- Blev medlem: sön jan 02, 2005 13:06
- Ort: Stockholms skärgård
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Nej, den föraren ska för evigt vara anonym...
Pastis ville väl vara snäll. Själv har jag inte hymlat med min tavla även om jag inte direkt springer omkring och skryter med den.
Tärnström
Pastis ville väl vara snäll. Själv har jag inte hymlat med min tavla även om jag inte direkt springer omkring och skryter med den.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Mr Forza Motorsport
- Inlägg: 8550
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Fjällen
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
-
- Varnad
- Inlägg: 9645
- Blev medlem: sön jan 02, 2005 13:06
- Ort: Stockholms skärgård
-
- Inlägg: 8384
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Nära, men ändå inte
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Anders och Nisse - hur går det med Gula Faran?
Kommer vi att stötta varandra moraliskt och bjuda på grillas fläskkotlett på Mantorp helgen före midsommar?
Kommer vi att stötta varandra moraliskt och bjuda på grillas fläskkotlett på Mantorp helgen före midsommar?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Det går i varje fall framåt.
Idag petade vi dit ljuddämparna, vilket är lite besvärligare än vad det låter som eftersom vi har sänkt bilen så mycket att vi tvingats såga upp golvet hela vägen där avgassystemet går.
Vi svetsade även ihop fjäderbenen fram efter att ha kortat dem ett antal cm, liksom tillverkat mellanlägg mellan hjälpfjäder och huvudfjäder. Muttrarna till de ställbara fjäderbenen, liksom gängorna fick sig också en omgång så nu går de faktiskt även att ställa. Det som återstår till framvagnen är övre fjädersäten för de nya fjädrarna, samt att förlänga styrstagen, då vi har breddat undre bärarmarna fram. Sedan skall framvagnen vara klar.
Vi skrapade även bort underredsmassa ifrån båda främre innerskärmarna idag - vikt.
Så en rätt produktiv dag i garaget.
Än återstår det ju en del att göra, men vankas det fläskkotletter och racingljug så får man väl lägga på ett kol.
Idag petade vi dit ljuddämparna, vilket är lite besvärligare än vad det låter som eftersom vi har sänkt bilen så mycket att vi tvingats såga upp golvet hela vägen där avgassystemet går.
Vi svetsade även ihop fjäderbenen fram efter att ha kortat dem ett antal cm, liksom tillverkat mellanlägg mellan hjälpfjäder och huvudfjäder. Muttrarna till de ställbara fjäderbenen, liksom gängorna fick sig också en omgång så nu går de faktiskt även att ställa. Det som återstår till framvagnen är övre fjädersäten för de nya fjädrarna, samt att förlänga styrstagen, då vi har breddat undre bärarmarna fram. Sedan skall framvagnen vara klar.
Vi skrapade även bort underredsmassa ifrån båda främre innerskärmarna idag - vikt.
Så en rätt produktiv dag i garaget.
Än återstår det ju en del att göra, men vankas det fläskkotletter och racingljug så får man väl lägga på ett kol.
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Ja, vete fan om det lockar men jag ser till att det blir fläskkotletter om jag så ska tvingas grilla dem själv!
Men förhoppningsvis är Mamma Pastis på plats md grillspaden även den racinghelgen
Men förhoppningsvis är Mamma Pastis på plats md grillspaden även den racinghelgen
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Utvisad
- Inlägg: 8219
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
Det låter lite som killarna som lägger ned 15000:- på kolfiberprylar till R-hojen under vintern för att spara 3,3 Kg och sedan gått upp 4 Kg under vintern...AndersF1 skrev:Vi skrapade även bort underredsmassa ifrån båda främre innerskärmarna idag - vikt.
Så en rätt produktiv dag i garaget.
Du kan få ta över mitt Sats-kort så sparar du in den där vikten snabbare och billigare...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Det var inte ens fråga om en sen inbromsning. Det var ingen inbromsning. Blomman är "the last of the non brakers". Jag föredrar i alla fall lite motorbroms...
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
OK, så ni har haft träningsläger för vad som händer om man kör utan broms? Stöd mot medtävlare, motorbroms eller strunta helt enkelt att ta kurvan är ju tre användbara alternativ, finns det fler eller är det dags för nästa testpunkt? Ett 90-graders uppställ kan funka, men det kanske redan har testats?
Skall alla förarna gå igenom ett så gediget testprogram blir det dyrt.
Skall alla förarna gå igenom ett så gediget testprogram blir det dyrt.
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Stalledningen funderar allvarligt på att dra in licenserna för två av förarna. Problemet är bara att minst en av förarna ingår i ledningen
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Inlägg: 8583
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Ja det är ett oroväckande beteende, jag som trodde stallchefen skulle föregå med gott exempel, men han kanske testade gränserna eftersom det var en lånad bil.
Om bilen någonsin håller så att jag hinner testa så kan du väl visa hur teknikerna du nämde går till i praktiken för mig AndersF1? Och då menar jag med er bil
Om bilen någonsin håller så att jag hinner testa så kan du väl visa hur teknikerna du nämde går till i praktiken för mig AndersF1? Och då menar jag med er bil
I was misled and that is the way it went
-
- Inlägg: 53
- Blev medlem: ons feb 02, 2005 21:16
Skadar inte att lägga upp en länk, för de som inte hänger med.
http://www.stcc.se/
http://www.stcc.se/
Behöver ni en pay driver så hör av er.Xxxxx Xxxxxxxxx gjorde dock vad han kunde, först gick han av på träningen och startade sist med gyttja under bilen. I Ejes kurva fortsatte han rakt fram, undvek att ställa till jättekrasch med någon centimeter och stannade andra sidan banan. Strålande uppåkning till tredje plats hjälpte inte utan tävlingsledningen beslöt att diskvalificera honom.
- Bra off road egenskaper i de där bilarna, kommenterade han Chrysler Neon-bilarna från Promenta Driver Training.
-
- Inlägg: 317
- Blev medlem: sön feb 10, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Jaja, vi vill bara ge de andra några tävlingars försprång.SLC skrev:Finns det någon bil i verkligheten? har för mig jag såg en förra året men är inte säkerCheever skrev:
Om bilen någonsin håller så att jag hinner testa så kan du väl visa hur teknikerna du nämde går till i praktiken för mig AndersF1? Och då menar jag med er bil
Huvudsaken att jag får till bra livetiming via internet och wap, så att alla Forza-läsare kan sitta hemma eller i båten och se vilka fantastiska varvtider Forzas racingteam får till om knappt två veckor.
-
- Inlägg: 8583
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Nejdå, det skall funka via wap.
Skall sparka på serverägaren så att han drar igång en waplive-sajt och sedan nån kvälls kodning så skall det förhoppningsvis funka.
Edit: Här är det ingen stenålders-STCC som gäller, utan här har tävlande och press 1 Mbit/s fast uppkoppling att dela på och SLC lika mycket.
Skall sparka på serverägaren så att han drar igång en waplive-sajt och sedan nån kvälls kodning så skall det förhoppningsvis funka.
Edit: Här är det ingen stenålders-STCC som gäller, utan här har tävlande och press 1 Mbit/s fast uppkoppling att dela på och SLC lika mycket.
-
- Inlägg: 317
- Blev medlem: sön feb 10, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Njae..... vi har en 1,7 Mb förbindelse för press och tävlande och en 1,7 Mb för oss själva..... bredband är gott Det som är kul är att det är radio-baserat.AndersF1 skrev:Nejdå, det skall funka via wap.
Skall sparka på serverägaren så att han drar igång en waplive-sajt och sedan nån kvälls kodning så skall det förhoppningsvis funka.
Edit: Här är det ingen stenålders-STCC som gäller, utan här har tävlande och press 1 Mbit/s fast uppkoppling att dela på och SLC lika mycket.
Jo, vi ser fram emot WAP lösningen.
Moderator-polis
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Tyvärr har vi inte lagt på tillräckligt med kol på bilmeckandet, utan på annat, så det blir ingen gul fara på Mantorp till helg. Själv måste jag dessutom jobba, så fläskkotletterna får vänta tills Knutstorp.LuckyStrike1 skrev:Anders och Nisse - hur går det med Gula Faran?
Kommer vi att stötta varandra moraliskt och bjuda på grillas fläskkotlett på Mantorp helgen före midsommar?
Men lycka till och hoppas allt är i ordning samt att inbromsningarna sker med den vanliga bromsen och inte mha brutal motorbroms, konkurrenter eller lecakulor.
-
- Inlägg: 5298
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
-
- Inlägg: 317
- Blev medlem: sön feb 10, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Kanske mindre karting och mer meka gula fara så får vi se om ni hänger med Forza gänget på riktig racerbana framöver nu när dom får massor av åkträning i helgenAndersF1 skrev:Det kan man fråga sig...Lemon skrev:När kommer du ut till kartingbanan, Anders?
Jaja, oavsett resultat så är jobbandet åtminstone temporärt slut sista juni, så juli får bli fullspikad med karting.
Moderator-polis
-
- Inlägg: 3027
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Ankeborg
-
- Inlägg: 8384
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Nära, men ändå inte
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Man får en jäkla körträning på bland annat E4:an och riksvägar i Småland kan jag meddela
Det här med att man ska köra på bana känner jag inte till. Ska man det? Det har inte inträffat än, men jag kommer ihåg att jag stod i en bandepå och pillade på bilen vid en tidspunkt.
Det här med att man ska köra på bana känner jag inte till. Ska man det? Det har inte inträffat än, men jag kommer ihåg att jag stod i en bandepå och pillade på bilen vid en tidspunkt.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Jag har tyvärr hört tråkiga rykten om att ni sympativilar med oss i helgen och hårdsatsar till Knutstorp istället. Men vem vill åka runt på en racerbana nu när det är så soligt och fint och man kan ligga i hängmattan och ta det lugnt...
Da andras framfart kan man följa live på: http://slclive.tauzero.se
Eller om man har wap-telefon: slcwap.tauzero.se
Om jag inte väljer ut några tävlande utan tar med alla så får min telefon(T68) lite problem om de blir för många, typ 30, men jag vet att det funkar för andra. Jag antar att jag har för lite minne för att få plats med för stora tabeller.
Da andras framfart kan man följa live på: http://slclive.tauzero.se
Eller om man har wap-telefon: slcwap.tauzero.se
Om jag inte väljer ut några tävlande utan tar med alla så får min telefon(T68) lite problem om de blir för många, typ 30, men jag vet att det funkar för andra. Jag antar att jag har för lite minne för att få plats med för stora tabeller.
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm