On 2002-03-17 23:26, Ayatollah wrote:
Orkar inte läsa dina inlägg, man blir bara irriterad då.
Det är meningen!
Men efter Suzuka när Montoya har sin första VM titel så kommer jag att skratta gott.
Jo, det är ju jättetroligt...
Fast då skyller du väl på den otroliga Williams-bilen. Konstigt att det är bara Schumacher som har vunnit VM-titlar i bilar som har varit dom sämsta i hela fältet, i klass med Minardi. Han är verkligen bra
Det är väl ingen som sagt att han haft de sämsta bilarna, oftast är det ju en duktig förare i en av de bästa bilarna som vinner med undantag 96 och 97 då 90% av bedriften låg på bilen.
Men 2000 var väl ändå McLaren den bästa bilen. 2001 var möjligen
Ferrarin något bättre... men att säga annat än att Williamsen verkar mycket bra hittills i år är ju larvigt. Det var ganska länge sedan någon gasade om motståndarna på det här sättet. Och med tanke på att Montoya ju är en högst medelmåttig förare så måste ju bilen vara bra. Raffe som är en kompetent förare vinner ju i Williamsen och det är ju som det ska. Men snart kommer F2002.
Vad gäller Yetin så har han inte på en racerbana att göra. Han kommer att ta livet av någon snart om han inte stoppas.
Vad gäller konspirationsteorierna så spricker det i det att Ferrari ju knappast var de som tjänade mest på det i går. Se det hellre som att FIA släpper igenom Michelins fuskdäck så att de ska tjäna på det. Egentligen hade det ju kunnat bli de fyra högsta platserna för Michelin igår, men så långt tänker inte Jari, han ser bara det han vill se.
Om du verkligen tror att FIA går Ferraris ärenden så fattar jag inte varför du tittar på F1 längre. Det är ju så befängt att det egentligen inte är värt att kommentera. Hur kommer det sig att Mika över huvudtaget tilläts vinna två år? Varför diskades inte Williamsbilarna går då?
Som du ser så håller ju inte ditt resonemang för fem öre.
Vet du förresten att det minskade barnafödandet i Tyskland häromåren precis motsvarande det minskade storkbeståndet i samma land? Enligt ditt resonemang kommer ju i så fall barnen med storken?
Så som svar på frågan, ja, jag tvivlar på att FIA springer Ferraris ärenden!
/E