Forza Motorsport anordnar F1-träff?
-
- Varnad
Forza Motorsport anordnar F1-träff?
Såsom medlem av detta eminenta forum vill jag härmed höra mig för om det inte vore lämpligt med en sk. forumträff i samband med F1-säsongens inledning på Albert Park, Melbourne den sjätte mars?
På södermalm i sthlm finns Dancing Dingo som är en australiensisk krog, som lovat hålla öppet för hugade i den arla morgontimman och för dem som behöver ladda upp ordentligt kan vi ju ha en liten förfest redan kvällen innan på samma ställe
"Same procedure as last year?"
På södermalm i sthlm finns Dancing Dingo som är en australiensisk krog, som lovat hålla öppet för hugade i den arla morgontimman och för dem som behöver ladda upp ordentligt kan vi ju ha en liten förfest redan kvällen innan på samma ställe
"Same procedure as last year?"
-
-
-
- Varnad
-
-
- Varnad
-
-
-
-
- Varnad
-
- Utvisad
Ja jag bjuder ju på frukost med riktigt italienskt kaffe och croissanter här hemma med stor bild. Dock vill jag ha det till en trevlig tillställning så bittra och inåtvända personer gör nog bäst att åka till Dingon istället... ni andra är så välkomna... Vissa av er hittar ju redan...
Men Jari verkar som sagt redan ha fullt på gästlistan och gravölet tar han väl med...
Men Jari verkar som sagt redan ha fullt på gästlistan och gravölet tar han väl med...
Jari skrev:Nå, ska vi se premiären ihop eller inte?
-
-
- Varnad
-
- Utvisad
Inte alls, det är bara det att vi inte vill få den där fadda bismaken av segrarna som gärna uppkommer när bittra och inåtvända, långhåriga McLaren-fans som är usla förlorare, är i närheten... Självklart så vet man ju i och för sig aldrig vilket av årets lopp Kimi vinner, för ett lopp vinner han väl kanske för JPM lär väl misslyckas i nåt lopp och då får Kimi chansen förutsatt att MS och Rubens blivit avprejade eller nåt, precis som föregående år...
Det gläder mig att du nu vågar börjar skriva upp McLaren, det ska bli ett lika stort nöje som förra året att trycka ned det i halsen på dig. Särskilt det att JPM verkar bättre än alkoholisten...
Annars kan det ju vara så att både kaffet, bilden, ljudet och sällskapet är bättre hos mig än på Dingon. Lite för mycket finnar för min smak i alla fall och risken att de drar kniv när Kimi pooffar är för stor för att jag ska våga mig dit...
Det gläder mig att du nu vågar börjar skriva upp McLaren, det ska bli ett lika stort nöje som förra året att trycka ned det i halsen på dig. Särskilt det att JPM verkar bättre än alkoholisten...
Annars kan det ju vara så att både kaffet, bilden, ljudet och sällskapet är bättre hos mig än på Dingon. Lite för mycket finnar för min smak i alla fall och risken att de drar kniv när Kimi pooffar är för stor för att jag ska våga mig dit...
-
Jari skrev:Är det så att ni tifosis har börja känna doften av nederlag och då inte vill utsätta er för kommentarer av typen grattis till fjärdeplatsen ?
Jo för f-n, hela sässongen 2005 har redan börjat stinka nederlag.
Kimi har avverkat några snabba varv i Spanien mellan krogbesöken och Ferraris sässong är över. Förstår inte varför man skall köra över huvud taget. Lika bra att låta Kimi få bucklan redan nu.
-
-
-
- Varnad
Jo, vi börjar redan på lördag kväll med uppvärmning inför kvalet, som vi får se på storskärm vid midnatt.
Alla som kan och vill bör komma.
04.00 sen, är det racedags och då antar jag att de största festiviteterna avtagit en aning för att sen återupptas runt 05.30 då finska nationalsången ljuder både högt och vackert öcer söders hojder...
Alla som kan och vill bör komma.
04.00 sen, är det racedags och då antar jag att de största festiviteterna avtagit en aning för att sen återupptas runt 05.30 då finska nationalsången ljuder både högt och vackert öcer söders hojder...
-
Ni andra som vill se klart loppet kan ju vänta till strax före 06:00 då de tyska och italienska nationalsångerna har spelatsJari skrev:04.00 sen, är det racedags och då antar jag att de största festiviteterna avtagit en aning för att sen återupptas runt 05.30 då finska nationalsången ljuder både högt och vackert öcer söders hojder...
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!