Jag mötte en långtradare på E4:an strax norr om Södertälje när jag körde mot Stockholm. Det stod Minardi F1 på den. Vad hade den gjort och vars hade den varit undrar man då?
/Jan
BTW, när jag nyligen var på LVMS och kollade racing så gjorde jag en dagsutflykt till Grand Canyon. Då mötte jag en långtradare som det stod "Indy Car Series" på. Den skulle man verkligen ha prejat av vägen.
jajo skrev:Jag mötte en långtradare på E4:an strax norr om Södertälje när jag körde mot Stockholm. Det stod Minardi F1 på den. Vad hade den gjort och vars hade den varit undrar man då?
/Jan
De kanske hade varit till Arjeplog och levererat nån F1 för vintertestning? Det blir ju fler och fler GP:n nu för tiden, så det börjar väl bli dags för ett Swedish Winter GP på Rämen igen. Alla banor söderut är kanske upptagna av A1GP och Bernie börjar bli rädd för konkurrensen.
LuckyStrike1 skrev:
Det är bara förarna som behöver betala för sig, och efter att ha sett dig på go-kart banan tror jag inte du behöver oroa dig så mycket
Jaja, men när vi körde senast och jag var med fick jag heller inget betalt.
Min prestation motsvarar betalningen även där.
/Jan
Jag såg samma Lastbil Strax utanför Sundsvall i Måndags och då var den på väg Söderut , skulle vara intressant att veta vad den har varit i norra sverige och gjort veckan innan Brasiliens Gp....
Så här är det:
eftersom de måste flyga till Brasil har de ett antal tradare som isället för att stå och samla damm, hyrs ut till åkare i norra delen av Europa.