Nej nej, såhär är det

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
ANFRAN

Nej nej, såhär är det

Inlägg av ANFRAN »

Ja, Jacques Villeneuve kommer att köra för Renault nästa säsong, eftersom följande inträffar:

Michael Schumacher har bestämt sig för att sluta. Han vill dock koncentrera sig på tävlandet och väntar med att offentliggöra sitt beslut tills säsongen är slut. Det vore ju trist att avsluta karriären som en Damon Hill (alla vet att Schumacher snurrar, men ingen vet varför). Ferrari står utan stjärnförare och Jenson Button, som fått klartecken att lämna BAR, hämtas till stallet. Williams måste hitta en förare att matcha Webber med. Det självklara valet blir Giancarlo Fisichella, som gör det han är bäst på och går till ett stall som är på dekis. Villeneuve och Alonso rattar Renault nästa år.

Källa: min vilda fantasi
Användarens profilbild
westerberg

Inlägg av westerberg »

Jag visste att nåt sånt här skulle hända när man började sälja Absinthe på systemet igen :D
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Asch, den jag drack var ju köpt i London. *hick*
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Jag har odlat malört hela sommaren för att kunna göra egen Absinthe. Så nu gäller det bara att få tag i 75% sprit.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Men vilken fin bild.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Den bilden valde jag för din skull. Jag vet att du gillar honom.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Och jag vet att du älskar honom.
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Därmed så framkom det för oss alla att Billy O´Reilly är en helt vanlig skitgubbe och inte har särskilt mycket med F1 eller motorsport att göra - EOD.
/Jan