Såhär är det

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
ANFRAN

Såhär är det

Inlägg av ANFRAN »

Ja, Jacques Villeneuve kommer att köra för Renault nästa säsong, eftersom något av följande inträffar:

1. Michael Schumacher har bestämt sig för att sluta. Han vill dock koncentrera sig på tävlandet och väntar med att offentliggöra sitt beslut tills säsongen är slut. Det vore ju trist att avsluta karriären som en Damon Hill (alla vet att Schumacher snurrar, men ingen vet varför). Ferrari står utan stjärnförare och Fernando Alonso hämtas från Renault. Villeneuve och Fisichella rattar Renault nästa år.

2. Jenson Button stannar motvilligt hos BAR. Williams måste hitta en förare att matcha Webber med. Det självklara valet blir Giancarlo Fisichella, som gör det han är bäst på och går till ett stall som är på dekis. Det dröjer inte länge förrän Head och Williams har knäckt känsliga Fisichella. Villeneuve och Alonso rattar Renault nästa år.

Källa: min vilda fantasi
Fp730a

Inlägg av Fp730a »

Nej du har helt fel. Jaguar blir uppköpta av Volvo som inte ägs av ford längre för en svensk sponsor vid namn Swedish Match har köpt Volvo och ska nu sälja snus (Denna magiska tepåse) utomlands. Sagt och gjort, Generalbilen föds och björn blir förste förare. Givetvis med en stor blaffa under läppen HELA tiden!.. Vore kanon! Vodka kan också sponsra. Våra svenska stoltheter. Vodka & snus!
Transalp

Inlägg av Transalp »

Hörde rykten om att Simca var på väg in i Formel 1..
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Äh! Nu förstör ni ju min väldigt seriösa tråd! ;)
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Jag tror stenhårt på scenario 1 Frallan, och har gjort så sen ett tag. Det enda som egentligen talar emot teorin är att jag alltid brukar ha fel när jag förutser vem som ska hamna var...
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Ja men då så. Någon gång ska du väl få rätt...
GMD

Inlägg av GMD »

Vinner inte Villeneuve förar-vm nästa år också? Renault ska ju vinna konstruktörsmästerskapet så det vore ju rimligt.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Ja, nu blir det alltså så att Button kör BAR, Fisichella kör Williams och Villeneuve kör Renault. Och Coulthard kör Sauber. :o
Ankan

Inlägg av Ankan »

GMD skrev:Vinner inte Villeneuve förar-vm nästa år också? Renault ska ju vinna konstruktörsmästerskapet så det vore ju rimligt.
Ne, Minardi vinner konstruktörsmästerskapet nästa år ;) :crazy: