Brasiliens GP 2004
-
Brasiliens GP 2004
Starkt av Tamada att ta hem segern! Synd att Eurosport inte visade detta lopp live
-
Re: Brasiliens GP 2004
SPOILER kallas det när man lägger ut resultatet tre timmar innan de flesta har möjlighet att se loppet!Loranga skrev:Starkt av Tamada att ta hem segern! Synd att Eurosport inte visade detta lopp live
The older I get the faster I was
-
-
Jag är inte alls upprörd Loranga så din ursäkt är tagen utan problem.Loranga skrev:Det ber jag om ursäkt för (det var jag som skrev rapporten), men är det inte lite att utmana ödet att besöka en motorsportsajt vid det tillfället?
Ville bara skriva det som en reminder för folk att i Ämnet visa att man avslöjar resultat.
Jag visste inte att det var en eftersändning på Eurosport. Jag trodde tunga klassen körde sist som vanligt.
Loppet var spännande och kul för Tamada. Kul också med Biaggi på 2a. Det är ju ett klart mer spännande mästerskap än vissa andra motorsporter.
The older I get the faster I was
-
ok
Ja, det var ett mycket bra race med en mycket bra utgång för resten av säsongen.
Det här med att ändra tiderna för att passa Europa var ju ett praktfiasko. Man ville undvika att loppet skulle gå under EM-finalen i fotboll, men istället hamnade det under Tour de France och reprisen gick istället under fotbollen!
Faktum är dock att om loppet hade körts normal tid lokal tid hade det gått kl 1900-1945 här i vår tidszon, och det hade inte alls krockat med fotbollen. Märkligt beslut. Sen kan man ju alltid diskutera Eurosports prioriteringar...
Ja, det var ett mycket bra race med en mycket bra utgång för resten av säsongen.
Det här med att ändra tiderna för att passa Europa var ju ett praktfiasko. Man ville undvika att loppet skulle gå under EM-finalen i fotboll, men istället hamnade det under Tour de France och reprisen gick istället under fotbollen!
Faktum är dock att om loppet hade körts normal tid lokal tid hade det gått kl 1900-1945 här i vår tidszon, och det hade inte alls krockat med fotbollen. Märkligt beslut. Sen kan man ju alltid diskutera Eurosports prioriteringar...