Klotterplanket

Allmänna frågor och svar till och från Forza Motorsport.
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Klotterplanket

Inlägg av Pastis »

Klotterplanket är nu låst och kommer troligtvis att tas bort helt. Vi har inget intresse av att folk diskuterar politik och liknade här på Forza. Motorsport är vad Forza står för...
lazyboy

Inlägg av lazyboy »

tråkigt. Det gick ju ändå bara att se som inloggad. Klotterplanket gav forumet lite karaktär enligt mig. Kunde vara klart roande att läsa oxå.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Hej då!
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
Hood

Inlägg av Hood »

Instämmer med lazy...
Användarens profilbild
k.k

Inlägg av k.k »

På en "övrigtavdelning" så borde man då diskutera vad som helst. Det är därför de finns.
:crie:
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

Ajajaj! Fan, visst var det ofta helt meningslösa politiska diskussioner med pajkastning å det grövsta, men det var ju så mycket annat intressant som diskuterades! Det är väl bara att moderera lite hårdare och låsa så fort det börjar urarta? Kan folk inte leva med det har de antagligen problem med annat också och det är inget Forza ska behöva ta hänsyn till.
Jag tycker att klotterplanket behövs.
Användarens profilbild
Peppe

Inlägg av Peppe »

Pepparkvarnen skrev:Hej då!
Vi kanske syns på ett annat forum! Har du någon ide vart man skall vända sig? Här kan man trots allt inte vara kvar!

See you later aligator!

/Peppe
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

Givetvis ska du hänga kvar här på Forza, Peppe. Klotterplanket är stängt, men det innebär ju desto mer utrymme för den ädla konsten topicurspårning :D
Användarens profilbild
Peppe

Inlägg av Peppe »

Mad Mako skrev:Givetvis ska du hänga kvar här på Forza, Peppe. Klotterplanket är stängt, men det innebär ju desto mer utrymme för den ädla konsten topicurspårning :D
:wave: :wor:
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Kunde vara trevligt om man fortfarande kunde läsa på klotterplanket även fast det är stängt för nya inlägg. Finns ju en del intressanta topicar, inlägg, länkar mm som jag skulle vilja komma åt.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Jag som så många andra tyckte ju att det varväldigt kul på Klotterplanket, nu finns det ingen anledning att stanna på det här stället längre eftersom f1bb finns.
Och för övrigt så finns många av medlemmarna redan där.
Visserligen så har dom sinnesjuka moderatorer där som en viss Rejsor, hehe, men det får man ta, sen är det ju mycket fler som skriver där.
Dessutom så slipper man eliten här och den kommer man ju inte att sakna.

Skriv en formel och tryck upp den i röven AF1
Jari, HELA Karelen har ALDRIG tillhört Finland.
Jari skrev:Vem har påstått att "hela karelen" har varit finskt?
Jari skrev:till och med östkarelen har hört till finland långt efter Nöteborg.
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

Kilroyx, trodde det var mer krut i dig än så. Klart du ska vara kvar här
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Ja det är klart, vi kan ju använda den här delen att tjafsa på ist för klotterplanket :D
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Sparkar delas ut och sparkar tas!
Herrar Forzamoderatorer inte minst!

Nu har de stängt en av orsakerna att vara här. Fånig moderering fungerar som lacknafta, det funkar dåligt och luktar illa!

Tur att i stort sett alla andra forum inser betydelsen av medlemsforum!
redhot

Inlägg av redhot »

Man skulle kunna säga att det är rena högerpartifasoner. :D
Användarens profilbild
LOL

Inlägg av LOL »

Ja så gör man när man vill kväva det fria ordet, man tar bort möjligheten.
Trist att så många färgglada personligheter nu sprids ut i cyberrymden, men betalar forza för bandbredden detta forum drar så blir er månadskostnad nu betydligt lägre kan jag gissa.

Space, the final frontier.
These are the voyages of the starship LOL.
It's continuing mission:
to explore strange new forums,
to seek out new sites and moderators,
to boldly go where no one has gone before.
"Slits inte däcken på grund av att dom trycks mot banan?" (TV4:s Artur Ringart, Spaniens GP i Formel 1, högst oväntad fråga till sin bisittare.)
Marsupilami

Inlägg av Marsupilami »

...och detta blev mitt sista inlägg här.
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Haha, detta får en att undra om moderatorerna här är självmordsbenägna :D :D :D

Dessutom, nu kan man ju skriva i princip vadsom helst.
Jag menar annars så blir det inga poster alls Bild
redhot

Inlägg av redhot »

Snacka om känsligt läge. :lol:
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Fast det är ju svårt att driva med sig själv ju, inte alls lika kul. :cry:
Gösta

Inlägg av Gösta »

Tråkigt att se att man stänger klotterplanket.
det blev en kort, intressant och intensiv debatt (just så som jag tycker debatter skall vara).

Vi ses kanske igen.
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Hade du inte börjat prata dumheter så kanske det fått vara kvar. :-?
redhot

Inlägg av redhot »

Just det, sånt där som du sa sist säger man bara inte.
Jag trodde du var en klyftig persom men det var uppenbarligen inte på det viset.
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Jag hann aldrig se vad det var som var upphovet till att de slog igen butiken, vad var det?

Det antyds att Gösta hade med saken att göra!

Föresten Gösta, du är säkert välkommen på http://www.f1bb.com/f1forum/.
Kanske?
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

Nu blev jag också nyfiken, vad är det man missat? :-?
redhot

Inlägg av redhot »

Ja, om jag säger såhär, Gösta gjorde vissa mindre lämpliga uttalande om personers sexuella läggning, inte så där snyggt precis. :shake:
Gösta

Inlägg av Gösta »

redhot skrev:Ja, om jag säger såhär, Gösta gjorde vissa mindre lämpliga uttalande om personers sexuella läggning, inte så där snyggt precis. :shake:
Gösta gjorde inga som helst olämpliga inlägg gällande någon persons sexuella läggning.

Vore bra om du kunde refferera till vilket inlägg det var och vad det var jag skrev innan du kräker ut dig sådana anklagelser. Skriv gärna ett PM om du är för ryggradslös för att föra debatten offentligt, eller kryp tillbaka till den unkna sten du kröp fram från. :down:
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Det var ju ett snyggt försvar, det går ju inte att referera till vad du skrev för dom har ju tagit bort hela klotterplanket, kanske just därför.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

För information: Klotterplanket är inte avstängt pga av något enskilt inlägg från någon forumanvändare, och definitivt inte pga några av Göstas inlägg.
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

LS1, ok. Tråkigt ändå.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Kilroyx skrev:Det var ju ett snyggt försvar, det går ju inte att referera till vad du skrev för dom har ju tagit bort hela klotterplanket, kanske just därför.
Bortaget p.g.a. personangrepp.
/Forza
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

Trevligt. Men det där borde gå att lösa per pm va?
Glöm heller inte att hjärtat sitter till vänster och blodet är rött. I annat fall är man vanskapt. ;)
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Jag har noterat att på dom flesta andra "seriösa" siter som har ett forum så finns det ett klotterplank för skitsnack och politik.

AtlasF1.com har ett
F1Racing.net har ett
Grandprix.com har ett

Men ni moderatorer kanske vill skapa en liten klubb för inbördes beundran?

Eller är det bara feghet?
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Så det är ok att skriva att anledningen till att män "väljer att bli bögar" är på grund av den där vidriga människan Gudrun Shyman?

Jaha!? Tycker du det med Anfran?

Och vad det gäller klubben för inbördes beundran så finns det dom som gillar ett elitskikt, speciellt när dom själva tillhör det.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Kilroyx skrev:Så det är ok att skriva att anledningen till att män "väljer att bli bögar" är på grund av den där vidriga människan Gudrun Shyman?
Ja.

Kilroyx skrev: Och vad det gäller klubben för inbördes beundran så finns det dom som gillar ett elitskikt, speciellt när dom själva tillhör det.
Det kanske är vi som är elitskiktet, dom där moderatorerna försöker bara köra iväg oss för att dom känner sig underlägsna.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Kilroyx skrev:Så det är ok att skriva att anledningen till att män "väljer att bli bögar" är på grund av den där vidriga människan Gudrun Shyman?

Och vad det gäller klubben för inbördes beundran så finns det dom som gillar ett elitskikt, speciellt när dom själva tillhör det.

Nu förstår jag vart din fantasi tog dig. Det var alså detta som du lyckades tolka som att jag hoppade på bögar??? Vill inte riskera att moderatorerna tar bort mitt inlägg för påhopp så jag skall försöka att uttrycka mig diplomatiskt.

Kära Kilroyx, brätta lite för mig hur du tolkar mitt inlägg gällande sambandet mellan kommunistalkiskärringen och bögar som ett påhopp på någon person (förutom kommunistgudrun) eller de homosexuella i allmänhet?

Vad har Anfran med Gudrun och bögar att göra? Om det är så att Anfran har den sexuella läggningen är det hans yttersta privatsak och privelegium att ha det oavsett om jag ger uttryck för att jag hellre väljer att bli bög än att ha med kommunistkärringen att göra.

Ja, jag har hellre älgskog med en man än med Gudrun, det skulle kännar mer upphetsande och rätt. Troligtvis är jag inte ensam. Altså kan man dra slutsatsen att hon kan vara en anledning att några män har valt att bli bögar pga henne. Det är inte bara så att man föds som homosexuell, de finns de som har förmånen att välja att bli det eller inte. I min ungdom så hade jag misstankar och tvivel att jag själv var bög. Efter ett praktiskt test visade det sig att jag misstolkat de egna symptomen och valde bort fortsatt umgänge med män. Hade gudrun varit alternativet är jag helt övertygad om att jag fortsatt att umgås med män även sexuellt i stället för gudrun.

Så, ännu en gång ber jag dig att förklara vari mitt påhopp på personer och bögar bestod i?

Bögar är helt vanliga människor (har ett flertal vänner som är bögar och flator) och inte några heliga kor man inte får prata om.
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Pepparkvarnen skrev:
Pepparkvarnen skrev:
Ja.
Det var ju inte dig det gällde men det är ju lite intressant att du svarar ja på det påståendet.....

Pepparkvarnen skrev:
Kilroyx skrev: Och vad det gäller klubben för inbördes beundran så finns det dom som gillar ett elitskikt, speciellt när dom själva tillhör det.
Det kanske är vi som är elitskiktet, dom där moderatorerna försöker bara köra iväg oss för att dom känner sig underlägsna.
Inte helt omöjligt.
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Gösta skrev:

Nu förstår jag vart din fantasi tog dig. Det var alså detta som du lyckades tolka som att jag hoppade på bögar??? Vill inte riskera att moderatorerna tar bort mitt inlägg för påhopp så jag skall försöka att uttrycka mig diplomatiskt.

Kära Kilroyx, brätta lite för mig hur du tolkar mitt inlägg gällande sambandet mellan kommunistalkiskärringen och bögar som ett påhopp på någon person (förutom kommunistgudrun) eller de homosexuella i allmänhet?

Vad har Anfran med Gudrun och bögar att göra? Om det är så att Anfran har den sexuella läggningen är det hans yttersta privatsak och privelegium att ha det oavsett om jag ger uttryck för att jag hellre väljer att bli bög än att ha med kommunistkärringen att göra.

Ja, jag har hellre älgskog med en man än med Gudrun, det skulle kännar mer upphetsande och rätt. Troligtvis är jag inte ensam. Altså kan man dra slutsatsen att hon kan vara en anledning att några män har valt att bli bögar pga henne. Det är inte bara så att man föds som homosexuell, de finns de som har förmånen att välja att bli det eller inte. I min ungdom så hade jag misstankar och tvivel att jag själv var bög. Efter ett praktiskt test visade det sig att jag misstolkat de egna symptomen och valde bort fortsatt umgänge med män. Hade gudrun varit alternativet är jag helt övertygad om att jag fortsatt att umgås med män även sexuellt i stället för gudrun.

Så, ännu en gång ber jag dig att förklara vari mitt påhopp på personer och bögar bestod i?

Bögar är helt vanliga människor (har ett flertal vänner som är bögar och flator) och inte några heliga kor man inte får prata om.
Ojojoj, jag skriver bara det som jag skrev tidigare, om någon som är gay får höra det du sa om om sambandet Gudrun och anlednig till att man är gay så tror jag inte personen ifråga blir sådär överlycklig.
Men om du tycker det så kan jag bara beklaga, hoppas att du inte sårar alltför många människor i din omgivning bara.

Att skriva att du finner män mer upphetsande än G.S. finner jag enbrat löjligt.
Lika löjlig som din inställning till G.S., vad har hon gjort dig eftersom du tycker så fruktansvärt illa om henne?
Är det pga din sexuella osäökerhet som du valt G.S. att gäöra till måltavla fäör dina frustrationer? isåfall skulle jag åtminstonekunna förstå.

Ock ditt snack om att "vissa" väljer sexuell läggning är bara trams.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Men Kilroyx, du är ju själv ansvarig till att några kvinnor valt att bli lesbiska.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Detta åker väl bort med stor fart av moderatorerna.

Kilroyx, jag tycker att du ger ett sällsynt korkat, omoget och obegåvat intryck. Fortsatt debatt med dig är en återvändsgränd eftersom du saknar basal förmåga att ha en röd tråd i din debatteknik. Din dummhet är uthärdlig bara för dig själv eftersom den acompagneras av bristande självinsikt.

Du är vad man på vulgärspråk betecknar en idiot.
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Gösta skrev:Detta åker väl bort med stor fart av moderatorerna.

Kilroyx, jag tycker att du ger ett sällsynt korkat, omoget och obegåvat intryck. Fortsatt debatt med dig är en återvändsgränd eftersom du saknar basal förmåga att ha en röd tråd i din debatteknik. Din dummhet är uthärdlig bara för dig själv eftersom den acompagneras av bristande självinsikt.

Du är vad man på vulgärspråk betecknar en idiot.
In kommer Gösta, in kommer Gösta.....
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Pepparkvarnen skrev:Men Kilroyx, du är ju själv ansvarig till att några kvinnor valt att bli lesbiska.
Jävlar, tänkte inte på det.
Jag ger mig fan på att jag har nått att göra med att Gudrun äör så hemsk också. :D
redhot

Inlägg av redhot »

Med tanke på vad du faktiskt har skrivit Gösta så kan jag inte annat än att ge Kilroyx rätt.

Jag upplever ditt uttalande om homosexuella och Gudrun Shyman som ytterst stötande och jag tycker att du skall be alla homosexuella om ursäkt.
Kilroyx har faktiskt rätt, så där säger man bara inte.

Jag vet inte om du är en sådan översittare som du gett prov på här privat men det passar sig inte på det här forumet, du har klart gått över gränsen för vad som anses som passande
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Kom igen Gösta, låt inte dom där fjantarna knäcka dig!
redhot

Inlägg av redhot »

Jag har ju inte varit här så länge och vet ju inget om Gösta, men jag tror inte han låter sig bli knäckt, han varkar ju inte förstå någonting av vad man skrivet till honom.

Och jag uppskattar inte att bli kallad fjant.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

redhot skrev:Och jag uppskattar inte att bli kallad fjant.
Det gör inte jag heller!
redhot

Inlägg av redhot »

Nähä, bra att veta men du är väl ingen fjant heller?
Du verkar snarare vara en sån där läderklädd hårding som åker H-D?
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Gösta skrev:
redhot skrev:Ja, om jag säger såhär, Gösta gjorde vissa mindre lämpliga uttalande om personers sexuella läggning, inte så där snyggt precis. :shake:
Gösta gjorde inga som helst olämpliga inlägg gällande någon persons sexuella läggning.

Vore bra om du kunde refferera till vilket inlägg det var och vad det var jag skrev innan du kräker ut dig sådana anklagelser. Skriv gärna ett PM om du är för ryggradslös för att föra debatten offentligt, eller kryp tillbaka till den unkna sten du kröp fram från. :down:
Oj oj oj Gösta, du verkar vara en riktig ordbajsare du, har du det svårt hemma?
redhot

Inlägg av redhot »

Vilken en va? Prata om sig själv i tredje person, tala om viktigpetter. :shake:
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

redhot skrev:Nähä, bra att veta men du är väl ingen fjant heller?
Absolut inte.
redhot skrev: Du verkar snarare vara en sån där läderklädd hårding som åker H-D?
Kanske det. Gillar du såna killar?