Den nya kanalen(?) ESPN Classic sport kör gamla MotoGP-lopp! Såg ett långt sammandrag av Australiens GP 1995 i helgen! På tisdag kl 22 (vet ej om det är CET eller GMT) skall visst Japans GP på Suzuka gå, enligt deras "highlight"-lista.
Eastern Creek var en helt okej bana! Jag tycker att det är speciellt kul att se lopp från banor som man inte kör på idag!
Suzuka 1995 är också en klassiker, där 250 och 500 var riktigt spännande, på grund av (eller tack vare?) spöregnet.
Gamla lopp på ESPN Classic sport!
-
Argentina 1995 ikväll
Därefter en vecka ledigt, sen blir det säsongen 1994 med start den första mars. Loppen går sent på kvällen, 0:00, med repris dagen efter kl 13.
Jag älskar att se lopp från banor man inte kör på idag, 1995 var ett år då ett par banor försvann, så jag skall se loppet på Salzburgring, Hockenheim och Laguna Seca, som alla försvann till 1995. Loppet från Shah Alam skall jag också försöka se.
Därefter en vecka ledigt, sen blir det säsongen 1994 med start den första mars. Loppen går sent på kvällen, 0:00, med repris dagen efter kl 13.
Jag älskar att se lopp från banor man inte kör på idag, 1995 var ett år då ett par banor försvann, så jag skall se loppet på Salzburgring, Hockenheim och Laguna Seca, som alla försvann till 1995. Loppet från Shah Alam skall jag också försöka se.
-