Vart fåglarna kommer ryktet ifrån....

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-03-11 12:38, PS wrote:
Riktigt kul att läsa hur tvärsäkert vissa uttalar sig om olika förare. :grin: Skall bli intressant att summera säsongen i höst. Någon av er kommer förmodligen ha rätt... :grin:
Det är ju halva nöjet med att babbla F1 på ett forum. Det är ju inget kul att hedga och gardera och hålla på.

Näää du - skratta gott åt mig i november, det bjuder jag på :wink: Fast med tipset att Montoya kommer att vara bättre än Ralf under hela året och att Schumacher tar titeln relativt lätt tror jag nog risken är liten att jag ska behöva bita i några sura äpplen.

Skulle jag behöva bita i ett sånt, så hoppas jag att det beror på att Schumi misslyckas med att ta en titel trots Ferrarin och att vi får se Montoya stå där och flina brett åt alla er tvivlare :grin:
Marsupilami

Inlägg av Marsupilami »

Instämmer till fullo LS1!

Inga bortförklaringar från mig. Jag är säker på min sak... :cool2:
Flatspot

Inlägg av Flatspot »

Alla ni som kommenterat om att schumacher skulle vara dålig på omkörning är patetiska. Han är inte ett dugg dåligare på det än någon annan. Jag tycker inte det finns någon som är riktigt bra på omkörningar i fältet längre (Senna saknas dessvärre) men det finns däremot några som är dåliga..=/

Sen så det här snacket med att Ferrari är överlägsna...hmm..det kommer ni nog få äta upp efter nästa lopp. I Malaysia så kommer McLaren och Williams vara före Ferrari..=/ Och det mest pga däcken.

Den som lever får se..Och det är det som är så kul med F1.

Back to work
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Montoya var en HEL sekund efter Ralf på kvalet i Melbourne. Visst, han blev nog en aning störd av Fisichella på sitt kvalvarv och tappade kanske en tiondel och hade kanske närmat sig Ralf om han hade fått fler försök på sig. Men om han nu är så bra som vissa påstår borde det där enda försöket ha resulterat i en bättre tid.

Jag är ännu inte övertygad om Montoyas storhet och tror att Ralf kommer slå honom bara han lyckas hålla huvudet kallt. Skulle vara trevligt om Räkan oxå kunde göra det.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: