Barrichello ny 1:e förare?
-
Barrichello ny 1:e förare?
Man kan undra om det ligger mer bakom Barris glädje efter denna vinst än bara vinsten! Har aldrig sett honom så glad efter en vinst.....!!
När nu MS vann sin 6:e titel och Ferrari vann konstruktörsmästerskapet igen så kanske Barri kommer få en ny roll.
Kanske han fr om nästa säsong kommer bli 1:e förare, fast det kanske är för mycket begärt......?
Jag vet inte, men han verkade omotiverat glad!
När nu MS vann sin 6:e titel och Ferrari vann konstruktörsmästerskapet igen så kanske Barri kommer få en ny roll.
Kanske han fr om nästa säsong kommer bli 1:e förare, fast det kanske är för mycket begärt......?
Jag vet inte, men han verkade omotiverat glad!
-
-
-
-
Jag tror Ferraris andreförare inte får göra så många saker i smyg så länge de är iklädda Ferrarikläder ...
Det står säkert i instruktionsmanualen Ferraris andreförare får vid anställningens början.
Det står säkert i instruktionsmanualen Ferraris andreförare får vid anställningens början.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
Jag tror det hänger på om Schumacher kör eller inte. Om han inte slutar så är det ju givet, men slutar han så blir det nog Rubens beroende på vem de ersätter Schumacher med.
-
-
Gonzo skrev:Då var det igång igenLuckyStrike1 skrev:Jag tror Ferraris andreförare inte får göra så många saker i smyg så länge de är iklädda Ferrarikläder ...
Undrar vem som drog igång det igen. Måste vara en riktig racefantast
-
TACK!!Nisse skrev:Gonzo skrev:Då var det igång igenLuckyStrike1 skrev:Jag tror Ferraris andreförare inte får göra så många saker i smyg så länge de är iklädda Ferrarikläder ...
Undrar vem som drog igång det igen. Måste vara en riktig racefantast
-
- Utvisad
Så du menar att han bara fick segern till skänks idag...LuckyStrike1 skrev:Han är väl alltid glad och både larvar sig och gråter och har sig de gånger han får tillåtelse att vinna.
Ärligt talat har jag tvivlat på din insikt fram tills nu... men detta tar nog priset...
Det är tydligen bara JPM som kan ta ärliga vinster enligt dig.
Jag anser i alla fall att Rubens körde klockrent hela helgen och att vinsten var helt hans egen...
det är faan att även detta ska föringas... men det svider tydligen att JPM inte visar sig vara den megastjärna som vissa hoppats på..
-
Nej, det menar jag inte alls. Jag menar att han är stallets andreförare som då och då måste lyda stallorder som vi tidigare sett. Idag körde han jättebra och förtjänade segern, det menar jag också. Mitt inlägg var ett litet försök till humor eftersom en stor del av diskussionen kring Rubens segerceremonier andades en del humor tyckte jag. Har i och för sig aldrig ansett mig ha en extra stor talang för humor, men jag trodde att jag åtminstone hade en liten gnutta humor. Jag kanske måste ompröva den åsikten.EnzoF1 skrev: Så du menar att han bara fick segern till skänks idag...
Som sagt var det ett litet harmlöst skämt inte menat att reta upp någon eller tas på så stort allvar. Tyckte det framgick tillrcäkligt tydligt för att inte kunna missförstås utan att smileys skulle behöva användas för det.Ärligt talat har jag tvivlat på din insikt fram tills nu... men detta tar nog priset...
Jag med - Rubens körde ännu ett mycket bra lopp som han har gjort flera gånger i år. Han har överraskat mig i positiv bemärkelse och han gjorde det helt utan hjälp. Precis som Schumacher har gjort så många gånger och Montoya har gjort de tre gånger han har vunnit hitills.Det är tydligen bara JPM som kan ta ärliga vinster enligt dig.
Jag anser i alla fall att Rubens körde klockrent hela helgen och att vinsten var helt hans egen...
En suverän och felfri insats kort och gott och jag tror att Ferrari idag känner att Rubens är värd varenda krona han får från stallet.
Vad har förringats? Schumachers historiska sjätte VM-titel? Den tror jag inte ens har diskuterats i den här topicen. Rubens seger? Jag har inte sett någon förringa den. Däremot kan jag defintivt hålla med om att Rubens segerceremonier har förringats lite grann. Precis som Montoyas flitiga använande av frasen "you know" har förringats och Schumachers "honestly" i var och varannan mening också har drivits med. JAg tycker det är ganska harmlösa saker alla tre och är lite förvånad att de kan tas på så stort allvar som det här. Jag tycker det var en ganska kul diskussion om Rubens agerande ialla fall som inte har något som helst att göra med hans kompetens som förare.det är faan att även detta ska föringas... men det svider tydligen att JPM inte visar sig vara den megastjärna som vissa hoppats på..
Ang. stenrika unga F1-förares med- och motgångar och dess påverkan på mig kan jag bara säga att den är minimal: Varken med- eller motgångarna svider särskilt mycket. Det finns annat i mitt liv som svider desto mer och är betydligt närmare mig och mer privat. Det här är bara ett kul intresse och en rolig liten hobby att fördriva tid med.
Nu önskar jag dig en trevlig kväll. Ta något gott att dricka, fira en historisk sjätte VM-titel idag med ett gott glas rött vin (från Italien givetvis) eller kanske med en grappa. Själv skulle jag välja en aperitivo (osäker på stavningen). Slå dig till ro i bästa fåtöljen och njut av din drink och se tillbaka på en av de bästa säsongerna vi har fått oss serverade på ganska länge. Glöm inte heller att se tillbaka på hur Schumacher reste sig efter Ungern och tog tillbaka kommandot. Framför allt - glöm inte dagens lopp som trots förutsättningarna på förhand ändå visade sig bli lite av en nagelbitare i avgörandet av VM. Jag njöt i fulla drag i morse trots att klockan var 07,30, det var söndag morgon och det tog Montoya bara runt 20 minuter att gå från ledning till bilras och parkering i depån.
Livet är för kort för att ägnas åt att hetsa upp sig över sådana här småsaker
-
- Utvisad
OK, då missuppfattade jag dig, jag trodde du skulle klanka ned på Rubens prestation, då han ju som sagt faktiskt varit klockren hela helgen... att då bli glad, och jag tror faktiskt Rubens inte spelar på podiet eller på presskonfarna, tycker jag han är värd. Han har trots allt inte vunnit så mycket i sin F1-karriär och han njuter nog av varenda seger...
Jag gillar Rubens stenhårt... han verkar vara sn schysst kille... och när allt stämmer för honom så har han en rejäl snabbhet i sig.
Jag önskar även dig en god kväll även om dina illussioner återigen krossats då bäste man vann även i år... men räds icke... det kommer säkert någon annan potentiell kokainsmugglare till F1 så småningom och han kanske lyckas där Montoya misslyckats...
Men ärligt talat så är jag mest glad för att det inte var nån finns som blev mästare i år... Kimi framstår mer och mer som nästa DC... han sade ju tidigare idag att nästa år skulle bli hans år... känns det igen
Jag gillar Rubens stenhårt... han verkar vara sn schysst kille... och när allt stämmer för honom så har han en rejäl snabbhet i sig.
Jag önskar även dig en god kväll även om dina illussioner återigen krossats då bäste man vann även i år... men räds icke... det kommer säkert någon annan potentiell kokainsmugglare till F1 så småningom och han kanske lyckas där Montoya misslyckats...
Men ärligt talat så är jag mest glad för att det inte var nån finns som blev mästare i år... Kimi framstår mer och mer som nästa DC... han sade ju tidigare idag att nästa år skulle bli hans år... känns det igen
-
-