En femma på att Sato kraschar på söndag.

Kungaklassen av motorsport...
Peevo

En femma på att Sato kraschar på söndag.

Inlägg av Peevo »

Jag misstänker starkt att han kommer att ställa till det. En del påstår att JPM är farlig. Sato är rent av livsfarlig, varken hämningar eller spärrar..
Användarens profilbild
LOL

Inlägg av LOL »

Jag kommer t.o.m. bli förvånad om han ens har en hel bil att köra med på söndagen efter kvalet på lördag.

/ :D
"Slits inte däcken på grund av att dom trycks mot banan?" (TV4:s Artur Ringart, Spaniens GP i Formel 1, högst oväntad fråga till sin bisittare.)
Användarens profilbild
frongor

Inlägg av frongor »

Jag skulle också mycket väl tänka mig att Takuma är laddad och sätter någon bil i räcket.. Men sin vana trogen blir han inte nedstämd för det utan sätter därefter en riktigt hygglig kvaltid och tar därefter några poäng i loppet efter några våghalsiga och passionerade omkörningar i 130R....

Det var en riktigt trevlig nyhet... Lite synd om Ville dock.. absolut inte att jag tycker illa om honom.

Inlägg av Peevo »

Vi får väl se :) Jag tror att Ferrari kommer att lida av understyrning i Japan. Det kommer att drabba RB värst.
Jippe

Inlägg av Jippe »

Jag tror SATO klarar sig på Söndag, det är den enda banan han kan köra på.
Sit Rubens sit!
- Good boy
Användarens profilbild
Granis

Inlägg av Granis »

Fragan ar val om han lyckas forandra forarmasterskapstabellen i sin iver att vinna nypremiaren infor hemmapublik?
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Finns det inte tillräckligt med Topics där Sato elller Villeneuve diskuteras????
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

Att Sato krachar på söndag är väll inte så otroligt, men jag tror faktiskt att han tar sig i mål denna gången :up: han bör ju känna till banan vid det här laget, erfarenhet ska ju hjälpa säger man ju :cool2:
Användarens profilbild
Granis

Inlägg av Granis »

Joda, han har erfarenhet av att kora av banan pa manga olika satt.
Peevo

Inlägg av Peevo »

Gonzo skrev:Finns det inte tillräckligt med Topics där Sato elller Villeneuve diskuteras????
Då föreslår jag att EN tråd klistras där man diskuterar allt, förbjudet med nya trådar.
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Imponerande stark come-back av japanen! :up:

Som väl några Sato-häcklare här på forumet generat tvingats konstatera... :wink:
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Cuscino skrev:Imponerande stark come-back av japanen! :up:

Som väl några Sato-häcklare här på forumet generat tvingats konstatera... :wink:
Instämmer, Sato var lika färgstark som utlovat :up:

Peevo skrev:
Gonzo skrev:Finns det inte tillräckligt med Topics där Sato elller Villeneuve diskuteras????
Då föreslår jag att EN tråd klistras där man diskuterar allt, förbjudet med nya trådar.
Ja de va ju ett förslag det!!!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Cuscino skrev:Imponerande stark come-back av japanen! :up:

Ja, bara en incident och bilen i ett stycke hela vägen in i mål.

Så då vet vi att han inte kraschar på Suzuka - då har han bara 15 banor till att visa det på nästa år :D
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

LuckyStrike1 skrev: Ja, bara en incident och bilen i ett stycke hela vägen in i mål.
Om du med incident avser när MS körde på honom så kan väl inte japanen lastas för det.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag har inte lastat japanen för det - bara konstaterat att han var inblandad ;)

Det där var ju för övrigt en rätt typisk racinggrej på Suzuka. Med den gamla chikanen var det dessutom värre.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

Ja, han får fullt godkänt idag!! Fast jag konstaterade ju faktiskt innan att han säkert kan lyckas på Suzuka, men att han får svårt i de andra loppen. Vem vet han kanske har mognat lite sedan han lekte folkrace i Jordanbilen :roll:
Användarens profilbild
frongor

Inlägg av frongor »

VACKERT!!!!!!

Oerhört skönt att se en förare som inte automatiskt öppnar dörren när en tysk i röd bil kommer bakom. Jag vet inte vad schumacher sa om olyckan, men om han gjorde något i som rimmar på kritisera, då har han hybris.

Dessutom körde Sato både taktiskt och aggressivt.. Omkörningen på Wilson var vacker och clean.. Och så sladdade han i 130R, även det lovvärt. Button var också en av loppets stjärnor.. Helt klart imponerande..

Inlägg av Gonzo »

frongor skrev:VACKERT!!!!!!

Oerhört skönt att se en förare som inte automatiskt öppnar dörren när en tysk i röd bil kommer bakom. Jag vet inte vad schumacher sa om olyckan, men om han gjorde något i som rimmar på kritisera, då har han hybris.

Dessutom körde Sato både taktiskt och aggressivt.. Omkörningen på Wilson var vacker och clean.. Och så sladdade han i 130R, även det lovvärt. Button var också en av loppets stjärnor.. Helt klart imponerande..
Absolut, skön körning av Sato, han gjorde helt rätt!

Egentligen är han bara en lite galnare form av Villeneuve så det var väl "rätt" förare att ersätta Ville, även om jag helst hade sett Wirdheim där.

Men all heder till Sato.
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

Jaha Peevo där blev du en femma fattigare då :saucy:, till var och en då eller som gjort ett inlägg här :wink:
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Sato tog tre poäng i ett lopp. Villeneuve tog 6p på 15 lopp. :guitar:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Sato tog två poäng ifjol och tre poäng i år. Betyder det att han har förbättrat sig 50% som förare?

Zeke

Inlägg av Zeke »

Boxerman skrev:Jaha Peevo där blev du en femma fattigare då :saucy:, till var och en då eller som gjort ett inlägg här :wink:
Jag tycker att Peevo kan pröjsa en keps för den som gissar rätt på nästa års vinnare eller nåt sånt :crazy:
Användarens profilbild
Granis

Inlägg av Granis »

Efter det har loppet sa far jag nog ta tillbaka ett par av mina asikter om Sato. Om han nu, efter ett ars avhallsamhet fran racing, lart sig att pressa hart men halla sig pa ratt sida gransen sa kan Sato i en BAR bli lika vass som Alonso i Renault.

Honda verkar dessutom ha laddat ganska mycket krut i nya motorn. Imponerande att se Sato accelerera ifran en Williams/BMW!
Peevo

Inlägg av Peevo »

Jag tycker att Peevo kan pröjsa en keps för den som gissar rätt på nästa års vinnare eller nåt sånt :crazy:
Jag kan pröjsa EN keps till den som gissar rätt på nästa års mästerskapsvinnare. Då måste vi organisera det på något vis...
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Dave Richards är elak.
Nor could Richards resist suggesting that the result at Suzuka had vindicated the 1997 World’s Champion axing – and even claimed that it was inspired by Villeneuve’s departure.

Helt onödigt att sparka på en som redan har blivit sparkad :down:
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Boxerman skrev:Jaha Peevo där blev du en femma fattigare då :saucy:, till var och en då eller som gjort ett inlägg här :wink:
Var det någon som vågade sätta emot då?
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

AndersF1 skrev:
Var det någon som vågade sätta emot då?
inte jag, men kanske någon annan även om jag trodde att han skulle klara sig och det fick jag ju rätt i
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Peevo skrev:
Som förslag: Varför inte använda "Smått och gott och lite nyheter ...confetti" -topiken.

Hellre gigarrlukt i herrklubben än sitta bredvid lukten av en apa.