LIte kul från "Tankar från Monza"...

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
gringo

LIte kul från "Tankar från Monza"...

Inlägg av gringo »

Kanske ska tråden flyttas till Klotterplanket men jag lägger den här.
Läste följande text och är inte beredd att hålla med.
Monza är klassisk motormark även om farterna är så höga att det är svårt med omkörningar. Men banan kanske är för snabb – 30km på tiden 1 timme och 14 minuter gör att det här snart är ett sprintlopp under en timme. Jag fasar för att man inför fler chikaner som en lösning istället för att förlänga banan.
3 mil på den tiden är minsann allt annat än snabbt...

/gringo
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

ooops. Det är Frycktelsmisse som har släppts lös igen. Den rackarn kan man inte hålla inlåst särskilt länge innan han smiter ut och ställer till oreda igen.

Vi ska se om vi kan åtgärda Frycktelsmisses nya felsteg och möjligen skicka honom på en paragraf 7-undersökning för att se vad det är för fel på honom.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
gringo

Inlägg av gringo »

Nu är det ju så att varje inbiten F1-fan vet att loppen sträcker sig över 30 mil (eller, så nära det går på den bana man kör på) men, det finns ju kanske de som inte vet och kanske kan sprida felaktigheter till nytillkomna intressenter av sporten. Det får ju bara inte hända!

;)

/gringo
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jo, och Frycktelsmisse fick sparken för länge sen men har väldigt starka fackliga kontakter som gör att han kan fortsätta sabotera vår verksamhet. En polisanmälning är under planeringen.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

Gör en DNA-analys på han.
Jag kom inte sist!