Här får man nog ta med faktoren · i vilken hastighet · för att kunna validera definitionen.RacerBice skrev: Är definitionen på farlig körning att man puttat någon annan av banan
/
Här får man nog ta med faktoren · i vilken hastighet · för att kunna validera definitionen.RacerBice skrev: Är definitionen på farlig körning att man puttat någon annan av banan
Just den incidenten har jag missat (måste ha varit på lilla huset på prärien....). Hur gick det till? För övrigt så har du missförstått mig, jag har nämligen inga klagomål alls. Allt igår gick PRECIS som jag ville så jag behöver inte måla någon fan på väggen. Men visst är det roligast om loppet är bra och spännande, oavsett vad som händer i övrigt. Jag hejar på skomakar'n, men är ingen fanatiker. Skulle trots allt tycka det vore lite kul om Kimi bryter hans trend och snuvar honom på titeln på Suzuka. Monty, däremot, är ett rött skynke. Precis som med (andra) tjurar kan sådana skynken ha en viss inverkan på både omdöme och humör. I mitt fall gäller det särskilt om matadoren inte har något på fötterna...Peevo skrev: Hur var det då när Skummis blockerade Alonsos framfart så att han fick köra på gräset i full fart??!? Är inte det farligt så vet jag inte. Svara på det om du kan... Bara för att det inte går som du har tänkt det så behöver du inte måla fan på väggen för det. Mej personligen så spelar det ingen större roll vem som vinner. Det jag vill se är ett bra race.
Tycker inte att Monte är mer livsfarlig än någon annan. Tvärtom det är kul med en sån kille som gör omkörningar som ingen annan, där ligger Schumi långt efter.El Scorcho skrev:Finns det någon praxis???
Finns det någon som vet om FIA har någonsin..allstå NÅGONSIN dömt ut ett stop and go för en sån ynklig liten touch i en kurva där bilarna kör i 50km/h eller nåt.
Och att Ferrarivännerna bara tycker att det är kul och att jag är en enögd galning är ju inte överraskande..Jag menar att man förstörde hans lopp och visst..han kanske inte hade vunnit..men han kunde kommit mycket högre upp i loppet och haft kvar VM-chansen.
Montoyas livsfarliga manövrar??? Vilka då? När han körde om Schumacher på innern i kurvan på start och mål..? När Schumi inte vågade gasa?
Det finns 4st "livsfarliga manövrar" i år vad jag kommer ihåg nu..1. Schumacher på Silverstone..Alonso mot Coulthard på Nurburgring..Trulli på Hockenheim mot Schumi och Coulthard..eh Kiesa kanske..han kör ju så långsamt så han är en livsfara i sig.