Indianapolis GP

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

Att ett lopp som startade så spännande kan sluta så tråkigt är ett rent under.....suck.....säsongen är slut, tyvärr :cry: . Jag håller inte på någon av de tre inblandade men hade ju hoppats på ett spännande Suzuka. Oddsen att Kimi vinner och schumi bryter är ju ungefär lika stora som att jag får sitsen i BAR 2004 :spec:
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Det var nog det bästa du skrivit på länge.......förutom din chans i BAR.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Pepparkvarnen skrev:Klasskilnad!
Japp, de där Bridgestoneädcken är nästanmer överlägsna i regn än Michelindäcken i torrväder
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
JG

Inlägg av JG »

Däremot visade Montoya dåliga nerver, han var riktigt blek och gjorde några onödiga manövrar, precis som Villeneuve sa att han ofta gör.
Japp! Stallet gör ett totalt misslyckat stopp som kostar mer än 10 sekunder.. Barrichello skapar en race incident som Montoya för hela skulden för samt att Schumacher kör om under gulflagg och slipper bestraffning.. Vilka dåliga nerver!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gonzo skrev: Däremot visade Montoya dåliga nerver, han var riktigt blek och gjorde några onödiga manövrar, precis som Villeneuve sa att han ofta gör.
Hur visade Montoya dåliga nerver? Jag såg bara att han gjorde en omkörningsmanöver och tog sig förbi med hel bil för att sen bli bestraffad. Har svårt att se hur man kan få det till dåliga nerver.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

JG skrev:
Däremot visade Montoya dåliga nerver, han var riktigt blek och gjorde några onödiga manövrar, precis som Villeneuve sa att han ofta gör.
Japp! Stallet gör ett totalt misslyckat stopp som kostar mer än 10 sekunder.. Barrichello skapar en race incident som Montoya för hela skulden för samt att Schumacher kör om under gulflagg och slipper bestraffning.. Vilka dåliga nerver!
Åja, för det första tog stopet 15 sek, dvs 5 sek för mycket. Straffet kan man möjligtvis diskutera liksom gulflaggen. Han förlorar knappt 20 sek på straffet och 5 på strulet men är ändå mer än ett varv efter täten. Han sladdade runt på sina torrdäck på tok för länge helt enkelt....
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Jag kan inte regelboken men är det inte ok att ha avslutat sin omkörning innan gulflaggan?
Spelade in loppet och det går inte att avgöra från tv-bilderna att han inte skulle varit förbi, fast nån kanske satt bättre placerad och såg bättre!

Sticker man in nosen så tar man en risk att själv åka av eller köra av nån annan och riskera att bli bestraffad.

Montoya var en halv bilängd in på Barri när de krokade ihop så jag kan inte se att Barri skulle ha orsakat incidenten, det borde de flesta av er hålla med om, att försvara sin race linje ska man alltid få göra har ju vissa personer sagt, tänker på när Trulli försvarar sin i var det Ungern och MS tvingas ut i gräset.

Men om det ska vara konsekvent skulle väl Trulli fått straff då..
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag skulle inte ha det minsta problemet med det här drive-through straffet om det var så att man alltid delade ut det i liknande situationer.

Tyvärr så är det ju inte så - liknande situationer tidigare har med rätta bedömts som racingincidenter.

Det är synd att man inte kan bedömma konsekvent utan istället bedömmer på vad som verkar vara väldigt godtyckliga grunder.

Trist men sant.

Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

Ja, du har en poäng där. Jag tycker det var rätt att han fick ett straff men det måste vara konsekvent, absolut!!
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Nja jämförelsen jag gjorde skiljer sig på en punkt, MS kom upp på banan igen det gjorde inte Barri.

Och vissta har bestraffningar delats ut tidigare för liknande incidenter!

Oavsett det så är Montes körning i det där läget bara ett tecken på att han inte är tronen mogen än!
Användarens profilbild
Slusk

Inlägg av Slusk »

Saxat från Forzas hemsida kring Montoyas STCC manöver.
Händelsen var nämligen under utredning av bandomarna som med en viss portion god fantasi ansåg att manövern skulle ge Montoya ett drive-through straff i depån.
Hur kan den som skrev påstå att bandomarna behövde ha ” viss portion god fantasi”.
Sicket skitsnack rent ut sagt.

För mig va det en solklar förseelse.

/S
"All bleeding eventually stops."
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Slusk skrev:Saxat från Forzas hemsida kring Montoyas STCC manöver.
Händelsen var nämligen under utredning av bandomarna som med en viss portion god fantasi ansåg att manövern skulle ge Montoya ett drive-through straff i depån.
Hur kan den som skrev påstå att bandomarna behövde ha ” viss portion god fantasi”.

/S
Aj aj farlig mark.......hua!
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Slusk skrev:För mig va det en solklar förseelse.
T.o.m. på tysk TV, som man inte med bästa vilja kan kalla objektiva och opartiska, tyckte man att straffet var väldigt tveksamt!
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Bernie skrev:M Schumacher är i en klass för sig när det regnar
Jo, det såg vi ju när det började regna och de fortfarande körde på torrdäck... Vad förlorade han mot Kimi, 3 sek per varv? :lol: :lol:
Sedan kom de överlägsna regndäcken fram och t.o.m. BAR och Sauber placerade sig i toppen.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

RUBENS BARRICHELLO No. 2 Ferrari F2003-GA/Ferrari 052/Bridgestone

“I did not get the best of starts, and after that, my gears were not working. After that, I hit (Juan) Montoya. I thought I had given him enough space, but obviously it wasn't. I went into the corner, and all of a sudden, I felt a bang.

You seemed mad when you got out of the car

“Well, I got out of the car, and I thought they (the marshals) could have pushed the car. I’m frustrated, because I thought I had the car to win this thing. But it didn’t start well. The start was a joke, and my gears were not working, so the car was having trouble in the beginning."

Did you have a chance to look at the tape of the incident with you and Juan Pablo Montoya?

“Yes I did, and the opinion is very much the same the one that I had at the beginning. Unfortunately, we were running side by side ­ well, fortunately or unfortunately because it made it good for the public. I had nothing else to do. I had given him space when we turned into Turn 2, running on the outside, just hoping to get better traction, and Montoya touched the curb, and the curb was humid, and he slid down into me. Or he didn't want to lift because the space was there. He wasn't on the grass or anything like this. I didn't want to turn into the corner. So I went wide, but, even so, he touched me.”

Implications for the Constructors Championship

“Absolutely, and it’s a big part. I mean, this weekend was going fantastically well. I qualified in then front. The start wasn't the best, but my problem was the selector. I didn't select second gear, so the millisecond I wasn't into the telemetry, it allowed Michael (Schumacher) and then Ralf (Schumacher) to get past. And then I was having that problem with the selector during the laps, but I was getting used to the situation. But people were coming on me really fast on the straight, so I had to defend myself until the right moment, but then, unfortunately, that happened with Montoya.”

Was Montoya's penalty justified?
“That is not for me to say, really. I know how crucial it was to the championship, but I didn’t want anything bad to happen for anyone. I can only watch the incident as it went. I had nowhere else to go. That was my line.”

Atlasf1.com
Rubens kommentarer - han verkar tycka att det var en racing incident.
Senast redigerad av LuckyStrike1 den mån sep 29, 2003 00:31, redigerad totalt 1 gång.

Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Gonzo skrev:
Gonzo skrev:Måste lägga en kommentar jag med!

Jävligt kul att Kimi tog pole som gubben ur lådan.

Loppet går imorgon och först då får vi se hur det går efter det kan ni ju uttala er om vem som är en sopa!!!

Själv ska jag titta på ett spännande race!
Ja vem var det nu som var sopan??????????

Både Michael och Kimi gjorde kanonrace, jävligt kul att se.
Det har snackats mycket om Michaels påstått dåliga nerver, ha ha, ja ni hade fel helt enkelt, kan man bevisa det bättre än såhär.
Du menar en sån som har så taskiga nerver i kvalet när det börjar dra ihop sig att han gör ett flertal missa och får starta i fjärde led.
Synd att det inte blev en jämn avslutning till Suzuka, för då hade Schumi legat illa till med sina tidigare visade finalnerver...
JG

Inlägg av JG »

/S
Jag tycker då att i en så pass oklar situation, med så mycket på spel (VM titlen), ska man hellre fria än fälla. VM titlen avgjordes där.
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Ja ehhhh AndersF1 nu har jag ju faktiskt för mig att det är loppen man ska vinna i första hand inte kvalen, kanske har fel där?
Användarens profilbild
Slusk

Inlägg av Slusk »

Vad är ett rättmätigt straff för att köra någon av banan då?

Ha sitt framhjul i nivå med motståndarens bakhjul, stöta ihop och ge motståndaren en piruett är REGELVIDRIGT.
Det fanns inget utrymme för Motoya, han skapade det i vanlig ordning.
Jag har tittat på sekvensen åtskilliga ggr nu och kan inte i min vildaste fantasi kalla det för en ”race incident”.

Upprörd/S
"All bleeding eventually stops."
Användarens profilbild
Bernie

Inlägg av Bernie »

Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

LuckyStrike1 skrev:
Rubens kommentarer - han verkar inte tycka att det var en racing incident.
Nja, så kritisk verkar han inte vara mot Montoya. Speciellt inte för att vara Rubens som jag tycker ofta skylle på alla andra... Men att han skulle ha lämnat tillräckligt med plats för Montoya är nog att ta i. Montoya verkar ha en tendens att åka på straff i sådana där situationer. Kommer ihåg Montoya - Schumi på Sepang, eller var det nu var? Där tyckte t.o.m. MS att det var lite väl hårt straff.

Däremot såg han lite skakig ut i resten av loppet Montoya och var väl av banan ett par ggr också. Å andra sidan var väl nästan alla utom Kimi och Schumi av banan åtminstone nån gång, såg det ut som.

För övrigt en tämligen usel TV-produktion. :down:
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Slusk skrev:Vad är ett rättmätigt straff för att köra någon av banan då?

Ha sitt framhjul i nivå med motståndarens bakhjul, stöta ihop och ge motståndaren en piruett är REGELVIDRIGT.
Jag har tittat på sekvensen åtskilliga ggr nu och kan inte i min vildaste fantasi kalla det för en ”race incident”.

Upprörd/S
Montoya har gjort många jäkligt snygga omkörningar tidigare det ska erkännas, men den här var ett lågvattenmärke.
De visar bara att han inte är mogen för titeln, att riskera så mycket så tidigt i loppet är bara idi.......t. Han kunde ju blivit stående själv.......
En desperat åtgärd från en man som inte klarade pressen riktigt tror jag är en trolig förklaring till hans uppenbart dumma manöver. Jag menar han kan ju inte tro att Barri ska släppa fram honom som om han låg i gräddfilen...
Senast redigerad av Gonzo den sön sep 28, 2003 23:55, redigerad totalt 1 gång.
Användarens profilbild
Bernie

Inlägg av Bernie »

Håller med, TV bilderna kändes orytmiska , konstiga vinklar m.m
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

JG skrev:

/S
Jag tycker då att i en så pass oklar situation, med så mycket på spel (VM titlen), ska man hellre fria än fälla. VM titlen avgjordes där.
Jag visste inte att man tappade över ett varv på ett Drive-through straff :-?
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Slusk skrev:Vad är ett rättmätigt straff för att köra någon av banan då?

Upprörd/S
Nja, nu var väl Montoya bra mycket längre upp än att han hade framhjulet jämsides med Rubens bakhjul. Möjligen inte när de stötte ihop, men det beror snarare på att Montoya bromsade när Rubens svängde in mot honom. Det såg lite underligt ut, alldeles som Montoya skulle köra om väldigt klart först, men sedan kom Rubens tillbaks och var framför när han svängde in och Montoya bromsade.

Från Ferraris synpunkt skötte sig Rubens riktigt bra. Först lite "misslyckad" start så att han kunde lägga sig bakom MS, och inte kom ivägen. Dessutom utmärkt att uppehålla Montoya och som av en händelse råkade han stöta ihop med sin stallkamrats värste konkurrent - hur det kan gå. :roll: Nu fixade det sig inte riktigt eftersom Montoya kom förbi, men det justerade ju Ferraris Paris-kontor till på ett alldeles ypperligt sätt. :)
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

manson skrev:
Jag visste inte att man tappade över ett varv på ett Drive-through straff :-?
Det beror ju på var man kommer ut, eller bakom vilka snarare. Har man otur kan det nog bli mer än så. Var inte Montoya tvungen att ta sitt straff precis när han skulle kunna ha lagt på regndäck också? Var väl tvungen att hasa runt på torrdäcken ett varv till, eller?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Menade förstås "han verkar tycka att det var en racing incident" men skrev fel i hastigheten
AndersF1 skrev:
LuckyStrike1 skrev:
Rubens kommentarer - han verkar inte tycka att det var en racing incident.
Nja, så kritisk verkar han inte vara mot Montoya. Speciellt inte för att vara Rubens som jag tycker ofta skylle på alla andra... Men att han skulle ha lämnat tillräckligt med plats för Montoya är nog att ta i. Montoya verkar ha en tendens att åka på straff i sådana där situationer. Kommer ihåg Montoya - Schumi på Sepang, eller var det nu var? Där tyckte t.o.m. MS att det var lite väl hårt straff.

Däremot såg han lite skakig ut i resten av loppet Montoya och var väl av banan ett par ggr också. Å andra sidan var väl nästan alla utom Kimi och Schumi av banan åtminstone nån gång, såg det ut som.

För övrigt en tämligen usel TV-produktion. :down:

Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

FerrariSchumi skrev:J-vla sunkferrari och jävla sunk italienska mutade j-vla fotbollsdomarj-vlar. Hoppas Barrichello kör av Raikkonen imorgon :finger: :x :saw: :cplain:
Du är något svår att förstå........men hursomhelst blev Barrichello avkörd av Montoya.

Jag ska berätta hur det gick till!

När farbror Frank gick igenom detaljerna med Juan Pablo och Ralf innan loppet så satt Juan Pablo och halvsov, Ralf som på en gång såg att Juan Pablo återigen varit ute o slarvat, skakade bara på huvudet o tänkte, inte konstigt att jag tjänar mer än honom.

Farbror Frank blev förbannad och skällde i vanlig ordning på Juan Pablo som alltid brukade vara lite stirrig o säga hey man, mañana mañana vilket gjorde farbror Frank mycket irriterad.

Juan Pablo hade kvällen innan rymt från sitt rum mitt i natten för att festa o puffa mystiska ciggisar med sina polare från Colombia, så han var fortfarande inte nykter eller särskilt klar i knoppen och nu hade han missförstått alltihop. Juan Pablo trodde att det var Barrichello som ledde mästerskapet och att Ralf Schumacher låg tvåa och att hans teamorder därför var att köra av Barrichello.

Och väl ute på banan pang in i sidan på Barri, rätt åt den där brassen för han e ändå inge kul att festa med, tänkte Juan Pablo!

(Men så fel det blev för Montoya när han vaknade upp ur ångorna, kan tänka mig vilken ågren o baksmälla han måste ha idag)

- Faan jag skulle aldrig tagit den där sista rökan, å den där snåljopen farbror Frank, han bara luras på genomgångarna så nu tänker jag gå till farbror Ron istället, o den där farbror Michael bara vinner hela tiden buuuh, Juan Pablo var ledsen.

Så kan det gå till i fablernas värld!
Användarens profilbild
Hannu#111

Inlägg av Hannu#111 »

Tja det finns inte så mycket att säga..

Att MS misslyckas totalt på Suzuka kan man ju inte ens hoppas på i det här läget.

Jag gläds dock av att Kimi är med där framme för det var det väl knappast någon som trott innan säsongen och gårdagens race gjorde han bra med tanke på hur Michelin-däcken presterade i regnet.

Han och MS var de enda anser jag som behärskade regnet och med tanke på vilka problem de övriga michelinbilarna hade så var det en prestation i sig av Kimi. Nog för att han inte hade en chans mot Bridgestonebilarna i regnet men ändå.. :)

Ser redan fram emot nästa år... *puhhh* lååång väntan igen

:rock: on dudes...
Användarens profilbild
Reodor

Inlägg av Reodor »

Forza FORMEL 1 - NYHETER: "Montoya segerviss" [28/9 18:07]
:rolling:
BWAHAHAHAHAHA! Där fick smörbollen så han teg!

Kimi fixar detta lätt på Suzuka. Om nu bara DC kunde peta till MS i första kurvan...
Forza Il Tempo Gigante
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Reodor skrev:Forza FORMEL 1 - NYHETER: "Montoya segerviss" [28/9 18:07]
:rolling:
BWAHAHAHAHAHA! Där fick smörbollen så han teg!

Kimi fixar detta lätt på Suzuka. Om nu bara DC kunde peta till MS i första kurvan...
En rubrik och nyhet som fanns på många siter eftersom Montoya inför loppet var segerviss i sin "preview".

RacerBice

Inlägg av RacerBice »

Pastis skrev:Se detta som en varning och väx upp!
Ska vi betrakta det som ett olaga hot, eller....? :-?
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

RacerBice skrev:
Pastis skrev:Se detta som en varning och väx upp!
Ska vi betrakta det som ett olaga hot, eller....? :-?
Nej, det är min fulla rätt som grundare till den sajt att varna folk som inte beter sig enligt våra regler. Att konsekvent komma med inlägg i babynivå (bara svärdomar) som aktuell person ger inget i våra debatter. Har du problem med det?
RacerBice

Inlägg av RacerBice »

JG skrev: Jag tycker då att i en så pass oklar situation, med så mycket på spel (VM titlen), ska man hellre fria än fälla. VM titlen avgjordes där.
Själv tycker jag domarna ska skita fullständigt i VM-ställningen. Det är helt andra överväganden de ska grunda sina beslut på. Och om just Montoya missar en VM-titel tänker i vart fall inte jag börja lipa. Utan honom i F1 skulle de andra förarnas arbetsmiljö vara betydligt mindre farlig.
Användarens profilbild
Reodor

Inlägg av Reodor »

LuckyStrike1 skrev:En rubrik och nyhet som fanns på många siter eftersom Montoya inför loppet var segerviss i sin "preview".
Snälla lucky; Ta inte detta som kritik mot er fina sajt. Du har lite paranoida tendenser ibland (med viss rätta; Gonzo m fl). Jag tycker bara átt det var kul att smörbollen sade detta och se vad det blev till slut. En god portion otur i kombination med lite FIA-mygel i och för sig, men har man gett sig in i leken så får man leken tåla.

All heder åt Forza-redaktionen; Ni gör ett jättebra jobb!
Forza Il Tempo Gigante
lazyboy

Inlägg av lazyboy »

Utan honom i F1 skulle de andra förarnas arbetsmiljö vara betydligt mindre farlig.

Det tryggaste för förarna vore väl om ingen körde om alls, men hur kul är det :oops: . Att det finns förare som montoya i F1 som är beredda att satsa lite är enbart positivt för sporten.
Användarens profilbild
Integralmannen

Inlägg av Integralmannen »

lazyboy skrev:
Utan honom i F1 skulle de andra förarnas arbetsmiljö vara betydligt mindre farlig.

Det tryggaste för förarna vore väl om ingen körde om alls, men hur kul är det :oops: . Att det finns förare som montoya i F1 som är beredda att satsa lite är enbart positivt för sporten.
Nej!
Det är positivt för showen, nödvändigtvis inte för f1 som sport!
Användarens profilbild
LOL

Inlägg av LOL »

Uj akta er för nästa år har vi kanske tillbaka Sato i leken, då kan Montys "krock"(om jag får säga det så ser det ut som om att han halkar ner från curbsen och därför krockar, men det spelar numer mindre roll) bli vardagsmat.

/ :D
"Slits inte däcken på grund av att dom trycks mot banan?" (TV4:s Artur Ringart, Spaniens GP i Formel 1, högst oväntad fråga till sin bisittare.)
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Reodor skrev:
LuckyStrike1 skrev:En rubrik och nyhet som fanns på många siter eftersom Montoya inför loppet var segerviss i sin "preview".
Snälla lucky; Ta inte detta som kritik mot er fina sajt. Du har lite paranoida tendenser ibland (med viss rätta; Gonzo m fl). Jag tycker bara átt det var kul att smörbollen sade detta och se vad det blev till slut. En god portion otur i kombination med lite FIA-mygel i och för sig, men har man gett sig in i leken så får man leken tåla.

All heder åt Forza-redaktionen; Ni gör ett jättebra jobb!
Nää, jag tog det inte som kritik heller så det är lugnt. Förklarade bara bakgrunden till rubriken för att förekomma ev. och som det känns trolig kritik från vissa över partiskhet och subjektivitet.

Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Jag tror fortfarande att Juan Pablo har puffat för många mystiska ciggisar...
RacerBice

Inlägg av RacerBice »

Pastis skrev:Har du problem med det?
Problem? Nä, hade ingen som helst aning om att du på något sätt representerar redaktionen. Hur ska man veta sånt?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Kolla mailadressen t.ex.

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gonzo skrev:Jag tror fortfarande att Juan Pablo har puffat för många mystiska ciggisar...
Ungefär som att tro att Schumachers lönechecker kommer från FIA ...

Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

LuckyStrike1 skrev:
Gonzo skrev:Jag tror fortfarande att Juan Pablo har puffat för många mystiska ciggisar...
Ungefär som att tro att Schumachers lönechecker kommer från FIA ...
Exakt!
Användarens profilbild
Reodor

Inlägg av Reodor »

Forza FORMEL 1 - NYHETER "Montoya besviken" [28/9 23:20]
"Straffet innebar att Montoya körde genom depån just när det började regna och därefter fick han köra ytterligare varv med torrdäck på en blöt banan vilket förstörde hans chanser i loppet och mästerskapet."

Kul felskrivning (antar jag, annars undrar man vilken kanal den här killen kollat på).
Forza Il Tempo Gigante
Användarens profilbild
LOL

Inlägg av LOL »

Reodor skrev:Forza FORMEL 1 - NYHETER "Montoya besviken" [28/9 23:20]
"Straffet innebar att Montoya körde genom depån just när det började regna och därefter fick han köra ytterligare varv med torrdäck på en blöt banan vilket förstörde hans chanser i loppet och mästerskapet."

Kul felskrivning (antar jag, annars undrar man vilken kanal den här killen kollat på).
Bild
"Slits inte däcken på grund av att dom trycks mot banan?" (TV4:s Artur Ringart, Spaniens GP i Formel 1, högst oväntad fråga till sin bisittare.)
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Det är ju skitsvårt att köra på en blöt banan - otroligt halkigt.
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

RacerBice skrev:
Pastis skrev:Har du problem med det?
Problem? Nä, hade ingen som helst aning om att du på något sätt representerar redaktionen. Hur ska man veta sånt?
Kan vara lite otydigt, speciellt eftersom jag inte längre är särskilt aktiv i detta forum. OK, då har vi klarat ut detta.
Användarens profilbild
Rosa Pantern

Re: Indianapolis GP

Inlägg av Rosa Pantern »

Juan Pablo Montoya vill lämna BMW-Williams.
För Ferrari.
Men inte förrän Michael Schumacher slutat.
Michael Schumacher har kontrakt med Ferrari till och med nästa säsong. Samtidigt löper Juan Pablo Montoyas kontrakt ut.

Gonzo skrev:Trulli - grym kille, går ut o kör 6 varv och är snabbast igen på banan!
När alla förväntade sig att Monte eller Schumi skulle vara snabbast..

Vi får se hur långt det räcker för Trulli!
Jaschå.....tycker du det??!!
RacerBice

Inlägg av RacerBice »

LuckyStrike1 skrev:Kolla mailadressen t.ex.
Har du gjort en antagonist av mig? Tror knappast att jag tänkter kolla e-post-adresser på folk för att försöka efterforska deras ursprung el dyl. Men tack för tipset.... :roll: