Tidningen F1 racing?
-
Tidningen F1 racing?
Har tidningen gått i konkurs?
Eftersom jag ska till sjukhuset Karolinska med gumman (som har tjock mage) imorgon, tänkte jag köpa sista nummret som tidsfördriv.
Men efter 6 st tidningsbutiker gav jag upp.
Sista försäljaren sa att han hade haft problem med returerna
med det förra nummret.
Är det någon som vet något?
/moski
-----------------------------------------------
Jag tänker på och sörjer:
Anna Lindh, 5 årig flicka i Värmland, 16 årig flicka Njurunda.
Vad är det för värld vi lever i?
Eftersom jag ska till sjukhuset Karolinska med gumman (som har tjock mage) imorgon, tänkte jag köpa sista nummret som tidsfördriv.
Men efter 6 st tidningsbutiker gav jag upp.
Sista försäljaren sa att han hade haft problem med returerna
med det förra nummret.
Är det någon som vet något?
/moski
-----------------------------------------------
Jag tänker på och sörjer:
Anna Lindh, 5 årig flicka i Värmland, 16 årig flicka Njurunda.
Vad är det för värld vi lever i?
-
Dom verkar i alla fall lida av nåt problem. Dom höjde priset ganska ordentligt och jag tycker att den bara blir tunnare. Ibland så har dom inte funnits i kiosker/affärerna på utsatt datum. Om det då är pengabekymmer eller våldsam efterfrågan på tidningen kan man ju fundera på. Men jag hoppas mer på det senare.
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
Kan tänka mig att den svenska versionen har problem med att sälja lösnummer. Motorsport är som bekant inte så hett i det här landet. Fick oxå senaste numret av den engelska versionen, idag närmare bestämt. Och den engelska versionen är ju fortfarande världens mest sålda F1-tidning.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
-
-
Det kan inte vara så att den sålt slut, bara?
Det fanns fullt av dem precis när de kommit ut hos min pressbyrå, iaf. Men farsan (som aldrig köper den annars) ville också ha en, tack vare Wirdheim-artikeln. Men han hittade inte heller någonstans.
Wirdheim kanske har ökat intresset så till den milda grad? neee... så bra kan det antagligen inte vara.
Det fanns fullt av dem precis när de kommit ut hos min pressbyrå, iaf. Men farsan (som aldrig köper den annars) ville också ha en, tack vare Wirdheim-artikeln. Men han hittade inte heller någonstans.
Wirdheim kanske har ökat intresset så till den milda grad? neee... så bra kan det antagligen inte vara.
-
-
-
-
-
-
Nu skulle jag köpa oktobernumret i kiosken här vid jobbet. Men killen sa att de har slutat skicka tidningarna. De sålde så jäkla dåligt sista tiden.
Men jag har själv bläddrat i oktober numret hos pressbyrån. (Va? Vem var det som ropade Snål-Johan????)
Det verkar nästan som att distributionen koncentreras till stora tidningsställen, typ Pressbyrån, när försäljningen börjar bli lite sisådär.
Jag ska i alla fall dit och köpa den idag. (Jajamen... lönen är nyckelordet...)
Men jag har själv bläddrat i oktober numret hos pressbyrån. (Va? Vem var det som ropade Snål-Johan????)
Det verkar nästan som att distributionen koncentreras till stora tidningsställen, typ Pressbyrån, när försäljningen börjar bli lite sisådär.
Jag ska i alla fall dit och köpa den idag. (Jajamen... lönen är nyckelordet...)
-
-
!
jeison skrev:Nu skulle jag köpa oktobernumret i kiosken här vid jobbet. Men killen sa att de har slutat skicka tidningarna. De sålde så jäkla dåligt sista tiden.
Vad kan man förvänta sig av Göteborg! De har väl bara arbetet och socialdemokraten i tidningshyllan!
Peppe
-
-
Re: !
Ehhh... och?Peppe skrev: Vad kan man förvänta sig av Göteborg! De har väl bara arbetet och socialdemokraten i tidningshyllan!
Peppe
Lät som lite negativ inställning gentemot Göteborg!
Stockholm har förstås bättre handelsavtal med städer utanför socknen, som gör att ni får tidningar vi inte kan få???
Jag brukar inte reta mig på Stockholmare, men såna där kommentarer retar jag mig på, och börjar förstå varför en del andra retar sig på er. Oavsett vilket politisk synsätt man har.
-
Re: !
jeison skrev:Ehhh... och?Peppe skrev: Vad kan man förvänta sig av Göteborg! De har väl bara arbetet och socialdemokraten i tidningshyllan!
Peppe
Lät som lite negativ inställning gentemot Göteborg!
Stockholm har förstås bättre handelsavtal med städer utanför socknen, som gör att ni får tidningar vi inte kan få???
Jag brukar inte reta mig på Stockholmare, men såna där kommentarer retar jag mig på, och börjar förstå varför en del andra retar sig på er. Oavsett vilket politisk synsätt man har.
Slappna av!
Peppe
-