Om nån vänlig själ hittar ett klipp med Kimis vinglande på nätet så tar jag tacksamt emot en länk till klippet. På TV4-produktionen såg man aldrig hur det hela började eller slutade, bara att han fick ett rejält ställ och en ordentlig retur. Av de suddiga bilderna att döma var det bra gjort att hålla kvar bilen på banan. Men jag vill gärna se hur det såg ut på den digitala produktionen, så hjälp mig nu.
Det har du rätt i.
Men om man tittar framför Irvine verkar det vara fler som gjort likadant, dock inte lika kraftigt, eller om det var Irvine varvet innan. Blir det inte väldigt halt för dem som kommer efter? Finns det någon särskild flagga för sånt, eller gäller oljeflaggan här också?
On 2002-09-01 19:54, AndersF1 wrote:
Det har du rätt i.
Men om man tittar framför Irvine verkar det vara fler som gjort likadant, dock inte lika kraftigt, eller om det var Irvine varvet innan.
Det ser ut så på bilden, men det är inte framför Irvine. I själva verket stänker det upp i luften.
On 2002-09-02 09:57, LuckyStrike1 wrote:
Varför vill alla finnar köra på sladd?
Det ska vara kul att köra bil.
_________________ Kimi is awesome, his car control is the best i ever seen! -Peter Collins
I haven`t seen anything like this kid since Ayrton Senna! -Sergio Rinland
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: PeppeF1 den 2002-09-02 16:17 ]</font>
Min mediaplayer fixade inte filen, men dagens eskapad i andra fria med Pedro De La Rosa var nog kanske ännu värre. Se highlightsen direkt på morgonen ni som har CD.
Om du bara ids: Det är ALLTID roligt att se gamla videosnuttar....så i fall du orkar gräva i ditt välordnade arkiv och delge oss lite av ditt material så tas det säkert emot med STOR tacksamhet av oss alla
Om du bara ids: Det är ALLTID roligt att se gamla videosnuttar....så i fall du orkar gräva i ditt välordnade arkiv och delge oss lite av ditt material så tas det säkert emot med STOR tacksamhet av oss alla
Nu ska du inte överdriva, mitt filmarkiv är inte stort och inte gammalt heller, mest nya klipp. Jag har 25 klipp som är motorsportrelaterade varav 4-5 från F1. Men visst, jag ska se var jag kan lägga upp det
Nu ska du inte överdriva, mitt filmarkiv är inte stort och inte gammalt heller, mest nya klipp. Jag har 25 klipp som är motorsportrelaterade varav 4-5 från F1. Men visst, jag ska se var jag kan lägga upp det
// EP
Oj, jag som bara har drygt 1100 st i datumordning.