Montoya till Minardi?

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
jajo

Montoya till Minardi?

Inlägg av jajo »

Användarens profilbild
Freddan

Inlägg av Freddan »

Ferrari motor i Minardi. Jo jag tackar. Om Sauber får Mercedes motor kanske det går. Men Villeneuve i Minardi. Nej den killen e passé.
Satsa på någon yngre förmåga. Mattias Ekström i Audi kanske vill göra ett inhopp.
-Red Bull Racing
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Om man inte har några nyheter att skriva så kan man ju alltid hitta på egna ....

Jag har förresten hört att svenska staten vid ett Ja till EMU, drar igång projektet att starta ett helsvenskt F1-stall med c:a 150 miljarder i stöd från svenska staten och ytterligare 150 miljarder från den svenska industrin.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

LuckyStrike1 skrev: Jag har förresten hört att svenska staten vid ett Ja till EMU, drar igång projektet att starta ett helsvenskt F1-stall med c:a 150 miljarder i stöd från svenska staten och ytterligare 150 miljarder från den svenska industrin.
...och motorer från Minardi?
Jag kom inte sist!
Alfa

Inlägg av Alfa »

Nej, jag hörde att Volvo och SAAB ska samarbeta med motorerna. Volvo ska samtidigt överge STCC och satsa allt på F1.
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

Ja och Kjellmes däck ska bemmana pitten :roll:
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Alfa skrev:Nej, jag hörde att Volvo och SAAB ska samarbeta med motorerna. Volvo ska samtidigt överge STCC och satsa allt på F1.
Har de inte redan gjort det?
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
foppa21

Inlägg av foppa21 »

Och jag hörde att volvo skulle ha en kombi som F1 bil och Rydell som förare andra förar platsen var ledig eventuellt skulle Artur Ringart ta den andra platsen :idea: