När åker Rb?

Kungaklassen av motorsport...
Ankan

När åker Rb?

Inlägg av Ankan »

Fortsätter han så här lär han ju få kicken efter i år.....
tror ni han e kvar nästa år?
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

inte för att jag såg kvalet men det var ovanligt långt ner i listan även för honom det måste ju hänt nån olycka av något slag.
men visst tror jag att han är med nästa år också.
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Han gjorde en Kimi och körde av så han satte ingen tid... ;)
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
RacerBice

Inlägg av RacerBice »

Ferrari brukar väl nuförtiden hålla hårt i fogliga andreförare? Som väl RB sedan en tid funnit sig i att han är....?
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Jag har för mig att Rubens låg på ungefär samma tid som Schumi innan han råkade köra av, så det såg inte allt för uselt ut. Däremot såg det lite konstigt ut när han åkte av. Han fick ett släpp och sladdade lite, men såg ut att klara av det när han sakta gled av banan och några meter ut i gruset där han fastnade.
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

AndersF1 skrev:Jag har för mig att Rubens låg på ungefär samma tid som Schumi innan han råkade köra av, så det såg inte allt för uselt ut.
Han var 54/100 efter Schumi vid den andra mellantiden så det var nog en riktigt bra tid på gång.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Rubens åker väl senast efter nästa säsong, när kontraktet går ut och Ferrari hittat en ny förare vars karriär pekar tillräckligt mycket ner att det är värt att släppa på racingförares naturliga instinkter och välja miljoner och andrafioler före något annat.

Hoppas mycket på att Rubens försvinner senast efter 2004 och åker hem till farmen eller över till IRL eller vad som helst där man slipper se honom alltför mycket.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
RacerBice

Inlägg av RacerBice »

LuckyStrike1 skrev:Hoppas mycket på att Rubens försvinner senast efter 2004 och åker hem till farmen eller över till IRL eller vad som helst där man slipper se honom alltför mycket.
Det gör jag också. Karln är så trist att klockorna stannar. Eddie var inte mycket snabbare han, men han lät ju i tid och otid käften tala istället för körningen och det var ju ofta rätt underhållande.
Ankan

Inlägg av Ankan »

Jag får nog ta tillbaka hela tården nu :D
FerrariSchumi

Inlägg av FerrariSchumi »

Haha fin tajming :lick:
Användarens profilbild
SunnyRikard

Inlägg av SunnyRikard »

Fy faan va gött Rubi, :bang: in your face
PS

Inlägg av PS »

Det var väldigt vilken fart Barrichello har fått helt plötsligt! :o

Men det är bra, och Ferrari behöver ha upp honom nu om man ska ha en realistisk chans på sin femte (!) raka konstruktörstitel.
BMW BAYERN

Inlägg av BMW BAYERN »

Det var på tiden att han visar vad han kan i Ferrarin.
Har varit mycket tveksamt i ett par race.
Frågan är om det räcker för ett nytt kontrakt?
A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Ïdag när det gäller kommer Rubens Klåpare att vara lika medioker och kass som vanligt.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Ankan

Inlägg av Ankan »

LuckyStrike1 skrev:Ïdag när det gäller kommer Rubens Klåpare att vara lika medioker och kass som vanligt.
Din analys sprack ;)
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Ankan skrev:
LuckyStrike1 skrev:Ïdag när det gäller kommer Rubens Klåpare att vara lika medioker och kass som vanligt.
Din analys sprack ;)
Verkligen :D

Fast Lucy är säkert mer än helnöjd med att JPM passerade Ralf i tabellen och Räkan på banan.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Sprack? Det kan man lugnt påstå ... jäkla pappas pojke att helt plötsligt gnistra till och slå till på det här sättet!

En andraplats för Montoya är lite plåster på såren ialla fall och det är ju alltid underhållande att se Kimi leka gräsklippare titt som tätt :D

Joakim Quensel

Inlägg av Joakim Quensel »

Är ändå inte så imponerad av Rubens. Ett par snygga omkörningar iofs, men Ferrari / Bridgestone var helt enkelt snabba idag. Att Schumi inte ritkigt hängde med finns det säkert en "naturlig" förklaring till, han måste haft någon typ av smärre problem med bilen, alternativt totalt misslyckats med inställningarna.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Jag tycker det är så kul när Rubens skall ploja till det lite på podiet. Han är verkligen skoj - verkligen. :)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Schumi var allt hyggligt snabb... den "naturliga" förklaringen är nog snarare hans startposition

Äntligen!
Joakim Quensel

Inlägg av Joakim Quensel »

En "problemfri" Schumacher minst ett par tiondelar snabbare än Rubens.
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Tydligen hade Schumi valt en annan gummiblandning än Rubens.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Användarens profilbild
Bernie

Inlägg av Bernie »

Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Schumi gjorde ett ok lopp......anledningen till att han var så långt efter var ju den där pajasgubben på banan.
Jag vet inte om någon annan såg det, men schumi fick stå och vänta i depån bakom RB eftersom den var före ute på banan och därför tappade han en JÄVLIGT massa tid och placeringar....sen var det roligt att se hans fina omkörningar upp genom fältet, men det var fler som bjöd på sånna igår...
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Montoya fick stå och vänta i depån bakom Ralf ...
Rubens fick stå och vänta på att bli utsläppt ur depån pga av en masa trafik in i depån samtidigt....

Schumacher har ingeting annat att skylla på än en anonym insats och val av fel däck för att han blev frånåkt igår.

FerrariSchumi

Inlägg av FerrariSchumi »

Men hur länge fick Montoya vänta då? Schumacher kanske fick vänta längre i depån.
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Schumis första depåstopp tog totalt 45,7 sekunder medan Montoyas tog 41,8 sekunder (jmf med Barrichelos 36,5 sekunder och Ralfies 33,1 sekunder)

Äntligen!
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Crazy F1 skrev:sen var det roligt att se hans fina omkörningar upp genom fältet,
Haha, du menar som hans många varv bakom en BAR utan att komma om?
Han visade verkligen att han inte direkt är någon omkörningskung...
Användarens profilbild
Bernie

Inlägg av Bernie »

körde schumacher på ett hårdare däck?
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Precis dem AF1 :)
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Kanske den på trulli också ;)