En epok är slut.

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Nisse

En epok är slut.

Inlägg av Nisse »

:P Scumacher den äldre hänger inte med längre.
Bilen, däcken, Ross elller han själv hänger inte med längre. :lol:

En ny tideräkning kan börja i F1, före Ferrari epoken och efter. Vad tog slut först kunskapen, förmågan eller kom motståndarna förbi. :roll:
Ankan

Inlägg av Ankan »

Orkar inte ens svara på detta... :down:
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Haha, helt enkelt lysande! :D :lol:
Användarens profilbild
Styggve

Inlägg av Styggve »

Jag har fortfarande ett starkt minne av att många klassade Williams som fjärde stall i början av säsongen. Att Renault hade gått om etc. Sen hände nått när ferrari inte vann på två tävlingar och vips var epoken slut.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

I februari tippade jag Ferrari-Williams-McLaren-Renault i topp. Ha, vad jag är bra! :bang:
FerrariSchumi

Inlägg av FerrariSchumi »

Ingen epok är slut än :x
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Jo, Benettonepoken är slut
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Före en epok slutar så kommer det en nedgång. Sen kan envar tyda hur tydliga tecknen är.
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Epok är en sak ....svacka en annan.
Jag tror att Ferrari är på väg att bli ett sånt stall som McLaren varit de senaste två åren....De har helt enkelt haft några mellan år, men ändå varit med och fightas i toppen imellanåt.
Det är ju inte så konstigt att Ferrai inte hela tiden ledder utvecklingen och är snabbast jämt....Men jag tror de kommer igen(eller vad säger jag, kommer igen är fel ord....de kommer att vara bästa stall om ett par år igen)och de kommer att kämpa om titeln under dessa år också eftersom de har Maestro i Teamet.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Det har aldrig funnits någon Ferrariepok. Om det ska finnas en epok nu så är det Schumacherepoken, men den inleddes 1994, ni vet den där säsongen när Benetton anklagades för att fiffla med antispinn, diskades för att ha kört med för låg markfrigång på Spa och erkände att de hade plockat bort ett filter från munstycket till tankningsutrustningen. Och just ja, då var ju hela det nuvarande Schumachergänget hos just Benetton...
Användarens profilbild
Styggve

Inlägg av Styggve »

Haha :rock:

Var det inte nån hos McLaren som jobbade hos Benetton 94 som hade utalat sig och sagt i något utalande, "Det enda vi inte hade på bilen var farthållare"
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

ANFRAN skrev:Det har aldrig funnits någon Ferrariepok.
Jo då, den startade 1950 och håller på så länge som F1 finns ;)
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Det finns bara en epok i F1 och det är Bernie-epoken. Sen finns det "före Bernie-epoken" och "efter Bernie-epoken" ... före Bernie var inga rika, efter Bernie blev alla rika.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Styggve

Inlägg av Styggve »

Jag vill inte kalla det här epok men "turboeran" är väl rätt välkännd som ett specifikt stycke motorsport historia.
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Crazy F1 skrev:Epok är en sak ....svacka en annan.
.
Men båda inleder på samma sätt :D (antingen med nedgående trend eller som hastigt slut)