http://koti.mbnet.fi/supratt/video.mpg
Kimi på en liten fisketur - högerklicka och spara mål som ...
Ser ut som han definitivt valde rätt yrke när han blev racerförare istället för harpunfiskare
Fiskaren Kimi
-
Fiskaren Kimi
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Utvisad
Re: Fiskaren Kimi
Fan va rolig - den var braLuckyStrike1 skrev:http://koti.mbnet.fi/supratt/video.mpg
Kimi på en liten fisketur - högerklicka och spara mål som ...
Ser ut som han definitivt valde rätt yrke när han blev racerförare istället för harpunfiskare
Jag tror att alkohol är en bidragande orsak i förloppet.
KIMI GOGOGO - but rather racing than fishing
EDIT: Måste bara fråga, hur kom du över videon ...??
E den inte på nån "vanlig bilsida"?
Senast redigerad av guuben den ons jul 02, 2003 15:21, redigerad totalt 2 gånger.
-
Man kan misstänka åtminstone en öl eller två och kanske lite vodka innan kastet genomfördes
Såg ut som en trevlig båttur ialla fall - jag vill också vara F1-förare eller bara stenrik med båt i Medelhavet.
Såg ut som en trevlig båttur ialla fall - jag vill också vara F1-förare eller bara stenrik med båt i Medelhavet.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
-
Det var utanför Hangö i södra FinlandLuckyStrike1 skrev:Såg ut som en trevlig båttur ialla fall - jag vill också vara F1-förare eller bara stenrik med båt i Medelhavet.
Och, guuben... det var mycket riktigt alkohol med i bilden
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-