Sammandraget från Kanadas GP
-
Sammandraget från Kanadas GP
Ännu ett lågvattenmärke ifrån TV4. När man tror att det inte kan bli sämre så slår de till igen!
Sammandraget var i stort sett osebart. Totalt sönderklippt, man fick inget sammanhang och förstod aldrig riktigt vad som hände; och vipps tre varv kvar!
Hur i hela fridens namn kan De göra så här? Hur länge skall de få hålla på? Vilka riktiga superlallare det verkar vara på TV4. De fattar inte riktigt vad de håller på med. Fast vad kan man förvänta sig när de inte ens vet om de skall sända loppet när de är fem dagar kvar; man ringer och frågar och efter mycket om och men får man reda på att det går nog på TV4 plus!
Någonting är riktigt fel på TV4 . Det verkar som om vi kan sätta Tv4 på samma lista som SJ! Alltså listan om hur saker och ting inte skall skötas och där hoppet på förbättring har övergets!
Peppe
Sammandraget var i stort sett osebart. Totalt sönderklippt, man fick inget sammanhang och förstod aldrig riktigt vad som hände; och vipps tre varv kvar!
Hur i hela fridens namn kan De göra så här? Hur länge skall de få hålla på? Vilka riktiga superlallare det verkar vara på TV4. De fattar inte riktigt vad de håller på med. Fast vad kan man förvänta sig när de inte ens vet om de skall sända loppet när de är fem dagar kvar; man ringer och frågar och efter mycket om och men får man reda på att det går nog på TV4 plus!
Någonting är riktigt fel på TV4 . Det verkar som om vi kan sätta Tv4 på samma lista som SJ! Alltså listan om hur saker och ting inte skall skötas och där hoppet på förbättring har övergets!
Peppe
-
skit samma, inga sammandrag är bra. Dom kan ju bara bli halvdana. Jag såg dock inte just det här sammandraget såg hela skiten live på tv4+. O varför klaga när dom håller vad dom lovar.
Dock tycker jag att herr björn e lite borta stundtals. Den enda som håller klass i trion är Wirdheim.
Skönt lopp förresten. Det va ändå endel spänning så jag e inte allas missnöjd när Schumacher vann till råga på allt.
Dock tycker jag att herr björn e lite borta stundtals. Den enda som håller klass i trion är Wirdheim.
Skönt lopp förresten. Det va ändå endel spänning så jag e inte allas missnöjd när Schumacher vann till råga på allt.
"The faster you drive around the Ring, the less you know. Maybe that's the best thing to do" - Jackie Stewart, 1973, Nürburgring
-
-
Inga sammandrag är bra? Sett utifrån rätt perspektiv kan ett sammandrag visst vara bra; alltså utifrån ett sammandragsperspektiv! Ett sammandrag kan alltså bli bra! Dock så krävs det lite mer arbete än vad TV4 verkar vara villiga att lägga ner!Styggve skrev:skit samma, inga sammandrag är bra. Dom kan ju bara bli halvdana. Jag såg dock inte just det här sammandraget såg hela skiten live på tv4+. O varför klaga när dom håller vad dom lovar.
För övrigt så tycker jag som Styggve: Dom ju O Dom va endel e tv
Star_Peppe
-
Det kanske inte handlar så mycket om att lägga ned arbete. Hur lätt tror du det är att hinna pussla ihop ett välarbetat sammandrag som ska sändas drygt 2 timmar efter målgång!!?? Kanske inte så lätt. Med andra ord, sammandrag suger, men det är inte så konstigt. De sände ju dessutom loppet live i 4+ så jag klagar inte.....Peppe skrev:Inga sammandrag är bra? Sett utifrån rätt perspektiv kan ett sammandrag visst vara bra; alltså utifrån ett sammandragsperspektiv! Ett sammandrag kan alltså bli bra! Dock så krävs det lite mer arbete än vad TV4 verkar vara villiga att lägga ner!Styggve skrev:skit samma, inga sammandrag är bra. Dom kan ju bara bli halvdana. Jag såg dock inte just det här sammandraget såg hela skiten live på tv4+. O varför klaga när dom håller vad dom lovar.
Star_Peppe
-
Jag skulle vilja fråga hur svårt det kan vara. Starten, avåkningarna och påkörningarna de första varven, depåstoppen, Montoyas och Alonsos närmande i slutet, Barrichellos barge board som fladdrade av. Där är ju kärnan av loppets höjdpunkter. Sen är det väl bara att klippa och klistra lite så kommentarerna blir okej, om de nu inte lägger på nya för då låter det som en busenkel uppgift. Anställ mig. Jag är billig också. Sen blir sammandraget så klart trist, men det beror ju på att loppet var det.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Peppe skrev:Okej Peppe, kan ni vara så snäll och förlåta mig för att jag använder förkortningar när ja skriver. Det va inte meningen alls. Jag får väl skylla på att jag använder msn för mycket.Styggve skrev:
Star_Peppe
Eller ska jag kanske se det som att du har för lite fritid eller att du bara är allmänt sur och vill ha något att klaga på. Förlåt mig än en gång.
"The faster you drive around the Ring, the less you know. Maybe that's the best thing to do" - Jackie Stewart, 1973, Nürburgring
-
-