Nattrace i Texas

The American zone...
Användarens profilbild
SunnyRikard

Nattrace i Texas

Inlägg av SunnyRikard »

02.00 startar Kenny Bräck under strålkastarljus i Texas, missa inte det. Tror han vinner i natt bara de drevar rätt :help: och maskineriet håller. Han trivs på Texas Motor Speedway Fram med :guitar: och rocka hem det här, så jag kan ta några :beer: och börja :dance: i natt. Ni är väl med racingfans.
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

Sitter på jobbet och skulle följa loppet via Live Timing, men det funkar inte på IRL:s sida...nån som har något annat förslag??
Användarens profilbild
SunnyRikard

Inlägg av SunnyRikard »

Användarens profilbild
SunnyRikard

Inlägg av SunnyRikard »

Nu fungerar livetimingen också http://www.indyracing.com/indycar/#
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Jag lyckades somna mitt i så jag såg bara första halvan, men det är på ett sätt en ganska rolig bana med sin dosering som gör det möjligt att välja flera spår utan större problem. Däremot verkade det ifrån ombordkamerabilderna som om de inte behövde släppa gasen en mm, utom när de kom ikapp någon långsammare. Hur kul är det egentligen? Gör ju att i stort sett vem som helst som fått till en snabb bil kan vinna.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Exakt..hur kul är det. Det är som att se vem som vinner i ett lopp på en motorväg där alla får köra en Volvo 240 i högst 110. OK, jag överdriver, men jag räknar mig som motorsportfanatiker..och har tappat all lust att titta på IRL..har försökt, men det är en riktig skitserie. Kommer alltid vara en riktig skitserie..medan Champcar..ja..det är så det vattnas i munnen vid jämförelse.

Tror faktiskt Kenny skulle dominera en IRL serie med ovaler om bilarna var mer svårkörda i IRL..han var ju rent grym med CART-bilen på ovalerna.