Såg just Wirdheims målgång... ja vad ska man säja den va iaf riktigt konstig o pinsam o onödig men samtigit komiskt
haha ja ne fan va snöpligt
känner mej helt klart splittrad
Men FAN vilken soppig målgång :D
-
-
-
-
-
-
-
Jag stängde av direkt efter att jag fattat vad som hänt, vilket var lite före danske kommentatorn fattade det.Sami skrev:Vad sa dom på dansk tv? Dom måste ju ha tyckt det var festligt att få se en dansk vinna på det sättet. Björn kommer igen.
Gick hela kvällen igår och kunde inte tänka på annat än Wirdheims misstag, och när jag vaknade imorse var det samma sak. Men det börjar släppa nu
Forza Björn!!
/Martin
-
Jag kan inte annat än hålla med dig... Björn dominerade totalt i Monaco och det är det som F1-bossarna ser. Björns misstag var inte något vanligt förarmisstag i den mening att han t ex missade apex i en kurva eller satte bilen i räcket och han har väl redan visat med all önskvärd tydlighet att han kan hantera en racerbil som en racerbil ska hanterasRALLYTOK skrev:Nä nu börja ni bli tramsiga han gjorde helt enkelt ett misstag på va mållinjen var ....
När såg ni en svensk senast köra så bra i Monaco???
F-n jag börja tro mer å mer på Björn han ha utveklats enormt under 2år trodde ej på honom i början.
Men klart Jantelagen måste får gro lite med ......
Enligt Björn själv så har flera F1-stall hört av sig till Arden, efter loppet i Monaco, för att fövissa sig om att han inte är bunden till något annat stall.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
Nu skall vi släta över Björns misstag. Det var en riktig groda och tyvärr riktigt oprofessionellt.
Dessutom så kommer detta efter det att han i fjol på Monza efter första segern fick kritik att han saktade in precis efter mållinjen och höll på att bli påkörd av Pantano eller Enge.
Satt mittemot depån vid det tillfället och det var en close-call.
Det är möjligt att jag är för sur av mig men hur skall det gå till att ett F1-stall skall stasa på en svensk??? Hoppas dock att jag har fel....
Dessutom så kommer detta efter det att han i fjol på Monza efter första segern fick kritik att han saktade in precis efter mållinjen och höll på att bli påkörd av Pantano eller Enge.
Satt mittemot depån vid det tillfället och det var en close-call.
Det är möjligt att jag är för sur av mig men hur skall det gå till att ett F1-stall skall stasa på en svensk??? Hoppas dock att jag har fel....