Skrattar lite åt Ove Andersson som sade att han siktade på en tiondeplats i konstruktörsmästerskapet. Verkar som om det kan vara svårt att nå det målet nu när Minardi redan har en poäng mer än dem.... hehehehe
Det kan väl knappast bli fler poäng för de två stallen?
Toyota kan få svårt att nå ikapp Minardi
-
-
-
Toyota imponerade på mig med att gå så pass bra. Hur var de ikvalet? var det 14de ich 16de? inte kattskit precis för att vara med för första gången. Sedan hade de ju tagit 2p idag om inte Salo tabbat sig i sin iver att komma om dagens hjälte.
Toyota kan mycket väl slå även arrows och Jaguar om det vill sig.
Toyota kan mycket väl slå även arrows och Jaguar om det vill sig.
-
Nu är det ju en sak att vara snabbare än Minardi, vilket de ju tydligt var, men en helt annan att vara så pass snabb att man tar sig in på poängplats. Det är ju högst troligt att det finns åtminstone 4 bilar kvar ifrån de tre toppstallen i de allra flesta lopp, vilket innebär att Toyota måste slåss med alla andra stall om de två kvarvarande poängplatserna. En inte helt enkel uppgift.
-
- Mr Forza Motorsport
-
Men glöm inte att på kvalet var de även före både Arrows, Jaguar samt en av Jordan bilarn och noterades för högsta topphastighet och detta i sitt första lopp.On 2002-03-03 23:34, AndersF1 wrote:
Nu är det ju en sak att vara snabbare än Minardi,
Men visst var det en mycket tursam poäng men den är ju lika mycket värd för det
-
-
Är inte Toyotas premiär en av de bästa som gjorts av ett helt nytt stall i modern tid. Jag räknar inte gamla stall som dykt upp med nya namn.
Somliga gick ju ut rätt hårt och talade om att de inte ens skulle kvala in. Jag misstänker att det finns lite rädsla i även en del av toppstallen för vad Toyota kommer vara kapabla till i framtiden.
Somliga gick ju ut rätt hårt och talade om att de inte ens skulle kvala in. Jag misstänker att det finns lite rädsla i även en del av toppstallen för vad Toyota kommer vara kapabla till i framtiden.